hallo, ik ben echt enorm bezorgd omdat ik maandag naar de gyneacoloog ben geweest voor echo en daar was alleen maar een vruchtzakje te zien. terwijl ik al 6 weken zou moeten zijn, zij denkt nu dat ik korter ben, maar ik ben zo bang voor weer een miskraam.. wie heeft er een echo laten maken, waarbij ze de 1e keer ook alleen maar een vruchtzakje zagen en dat er niets aan de hand bleek te zijn? graag wel het aantal weken er bij vermelden. hoop op veel reacties, mag volgende week pas weer heen, ik houd het echt niet meer uit! help me dames!
soort gelijk verhaal. Ik mocht met 8 weken en een paar dagen een echo.. daar aangekomen, zagen ze iets van ongeveer 6 weken. Ik helemaal in paniek... maar bij 9 weken echo en 12 weken echo zag het er allemaal perfect uit.. laat eitje of late innesteling zullen we maar denken. Ik duim voor je
Bij mij ook hetzelfde verhaal. Ik bleek ook 1 week korter zwanger te zijn dan we in eerste instantie hadden gedacht. Heb een echo met 5,6 en 7 weken gehad. Bij de eerste dachten we dus 6 weken zwanger te zijn en de week daarop was nog geen hartactie te zien, dus ook wij werden op een miskraam voorbereid. De week daarop was gelukkig een mooi knipperend hartje te zien. Ik kan je wel vertellen dat die week de langste en meest slopende week is geweest van m'n leven tot nu toe... Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je volgende keer gewoon een knipperend hartje mag zien! Angela
Bij mij was alleen een vruchtzakje te zien terwijl ik 6 weken zou moeten zijn. Ik helemaal in paniek aangezien ik al 1 buitenbaarmoederlijke heb gehad en 1 miskraam. Maar ik mocht de week erna komen omdat ik zei dat ik 2 weken echt niet zou trekken en toen zat er wel wat in. Ik bleek 2 weken korter zwanger te zijn. Was jij al een tijdje gestopt met de pil of iets anders en was je regelmatig ongesteld?
bij mij was er ook alleen een vruchtzakje te zien. check mijn album. maarre zie mijn banner, kleine schopt al aardig. ik hoop op goed nieuws voor je.
Bij mij zag je ook een vruchtzakje bij 5 weken en de week daarna ook nog, terwijl we toen al dachten 7 weken te zijn. Een paar dagen daarna is dus het hartje gaan kloppen.