POF en ivf voor een 2e

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Summerbloom, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Ik schrijf niet zo vaak maar nu weet ik het even niet meer....

Eerst wil ik kwijt dat ik echt dolgelukkig met ons meisje ben en dat al een wonder voor ons is.

Maar afgelopen zomer begon het toch weer te kriebelen en omdat ik sinds de bevalling gewoon elke 29 dagen ongesteld word dacht ik dat we misschien nog wel een kans zouden hebben.
    Eenmaal in het ziekenhuis zijn ze wel duidelijk geweest mijn amh waarde was 3 jaar geleden 0,2 dus vervroegde overgang. Om me te helpen hebben ze deze waarde niet opnieuw getest omdat ze (en ik ook) bang zijn dat de waarde zo laag zou zijn dat ik in Nederland afgewezen zou worden voor ivf. Wel willen ze een test ivf met mij doen om te kijken hoe mijn lichaam reageert. Op dat moment midden in mijn cyclus zien ze voldoende ei blaasjes om dit te gaan doen.
    So far so good.
    Ik wordt netjes 2 weken later ongesteld en mag beginnen met het lange protocol dus na 3 weken beginnen met spuiten.
    Nu spuit ik al 2 weken decapeptyl en zou afgelopen zaterdag ongesteld meten worden maar ben dit nog steeds niet......
    Als er maandag nog niks is moet ik bellen met het ziekenhuis en gaan we verder afspraken maken.

Ik begin een beetje wanhopig te worden dit is onze enige en laatste kans en ik weet echt niet wat ik nu moet verwachten
    Heb ook niemand meer om me heen die het snapt, mijn vriendinnen uit de mmm zouden het misschien wel snappen maar die staan helaas allemaal met lege handen en wil ik niet laatig vallen met mijn problemen voor een 2e. Mijn andere vriendinnen zijn heel lief maar ook heel vruchtbaar en begrijpen het gewoon echt niet.

Sorry voor het lange verhaal en ik moest het echt even kwijt.
    Iedereen die het leest bedankt voor het luisteren

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Natuurlijk ben je blij met het kindje wat je hebt, maar dat maakt de wens voor een tweede kindje niet kleiner. Je valt een beetje tussen wal en schip, je vriendinnen die normaal vruchtbaar zijn snappen dat nooit zo goed als jijzelf. En je andere vriendinnen hebben misschien genoeg aan hun hoofd en denken stiekem, je hebt toch al een kindje? In ieder geval kun je hier je verhaal kwijt, er zijn genoeg mensen die je begrijpen en je kunt hier lekker anoniem je verhaal kwijt.
    Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je wens vervuld mag worden!

Deel Deze Pagina