Hoi, ik vroeg me af of er nog meer dames zijn die rond de 36 a 37 weken zijn.. Ikzelf ben nu 36 weken en 3 dagen en het begint een beetje te rommelen al. Al heb ikdaar al een weekje ongeveer last van.. Wat steekjes krampen in mijn rug /buik maar het trekt allemaal nog weg dus denk gewoon voorwerk. Heb flinke bekken instabiliteit dus kom helaasniet veel meer buiten al probeer ik iedere dag eveneen klein rondje te lopen.. Zijn erdames die gezellig willen kletsen over de laatste loodjes?
Hier ook de laatste loodjes. Ben nu ruim 37 weken zwanger en ben er wel klaar mee. Ook bij mij rommelt het soms. Veel last van harde buiken. Kom helaas ook niet veel verder dan de bank of soms heel even naar de supermarkt.
Ik ben maandag 37 weken. Uitgerekend op 8 april. Zie dat bij jou de kans bestaat dat je baby op je dochter haar verjaardag zou geboren kunnen worden. Ik heb al een zoon van 12 jaar en nu zwanger van mijn nieuwe vriend die zelf ook al 3 kids heeft in puberleeftijd. Zwangerschap gaat goed hier maar ben wel aan het aftellen nu.
Ik vind het meest irritant nog wel dat ik niet eens ff een boodschapje meer kan doen. Al heb ik het er allemaal voor over maar oef wat zalhet lekker zijn als ik weer gewoon naar de winkel kan.. @Ilse ja inderdaad de kans bestaat inderdaad, brengt wel wat extra spanning mee
36 weken hier. Ook voorwerk wat afgelopen maandag nog niks had gedaan.. darmen hebben zich ook al goed geleegt..
Hier ruim 37 weken, maar nog geen gerommel niks. Ene kant wel lekker andere kant dan zou ik misschien wel het idee hebben dat er iets gebeurd
Hoi hoi, hier zaterdag 36 weken. Zit nu te wachten op telefoon van de gyn, ze heeft vandaag overleg met de kinderarts, omdat de kleine uk al 9 pond weegt. Uk zou in ruim 1 week 1 kilo gegroeid zijn, dit moet wel een meetfout zijn. We weten al vanaf 16 weken dat uk ver voorligt en heb dan al veel groeiecho's gehad, maar gister sloeg alles. Als het goed is krijg ik straks te horen wanneer ik ingeleid word. Spannend.
Hier ook 36 weken. Maar ben het al heeeeeee lang zat, hahaha. Niet echt dat ik klachten heb, maar mn buik zit in de weg, heb nog een uk van 16 maanden rondlopen en ik ben er gewoon klaar mee. Kan nog best wel redelijk wat. Op mn eigen tempo. Er rommelt nog niets hier. Wel geregeld harde buiken, maar dat heb ik al zo lang... Ben benieuwd wanneer er iets gaat gebeuren...
36 wkn en 3 dgn. Soms rommelt het. Gister te horen gekregen dat ik eerder ingeleid moet worden. Momenteel spreken ze over inleiden met 38, 39 weken maar dit kan ook eerder worden. Hoop maandag meer te horen. Dus ook spannend. Van mij mogen ze hen komende week al halen, want ben er ook een beetje klaar mee. Al is het wel genieten hoe die kleine aan bewegen is.
Ik klets graag mee. Hier ook wat gerommel van het indalen. En gister een deel van de slijmprop verloren. Vandaag 36.4 weken.
ookhier is de kans op in leiding met38 a 39 weken aanwezig, omdat ik zoveel klachten heb, indrdaad het bewegen is heerlijk, maar ik weet niet meer hoe ik moet zitten, Volgendeweek donderdag kijken we verder echt van week tot week.. we hebben hier een dochtervan bijna 3jaar rondlopen die ook de nodige aandacht vraagtdus dat maakt het somswel wat lastig..
Ik word ook ingeleid met 38 weken. Al best snel. Spannend. Nu ben ik het zwanger zijn ook nog niet zat. Mijn lichaam echter wel
Hier 36.4 weken. Ik begin het langzaamaan ook beetje zat te worden. Buik zit in de weg, veel en snel moe dus weinig kunnen doen. Bewegingen van de kleine man doen soms ook wat pijn. S'nachts vaak menstruatieachtige buikpijn dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Spannend!
Hebben jullie ook last van nachtelijk dwalen? Ikheb regelmatig dat ik snachts wakker word en gewoonffmoet eten endrinken.. hahah en als ik dat gedaan heb kan ik weer eventjes slapen..
Klinkt herkenbaar. Ik word ook vaak 's nachts wakker en wil dan wel blijven liggen, maar even opstaan en rondlopen is beter. Dan slaap ik na een half uurtje wel weer.
Hier gedeeltelijk ingedaald hoor er weinig van bij de controles.. Hier next week weer op controle en gaak vragen of ze willen kijken of ik inmiddels al ontsluiting etc heb.. paar daagjes erge last van menstruatiekrampen gehad en op de ctg was te zien dat ik om de 2/3 min harde buiken had.Afgelopen maandag was te zien bij inwendige echo dat het niks deed. Ben erg benieuwd! Tevens erg last van maagzuur en ben aan de schoonmaak.. niet mn favo klusje..
hier ligt hij we naar beneden maar nog niet vast, Maagzuur heb ik ook last van.. das echt vervelend.. Vandaag had ik wel flink last van nesteldrang maarna even schoonmaken werd mijn buik weer pijnlijk dus maar gestopt..
Mijn baby lag in stuit en is afgelopen maandag door de verloskundige gedraaid. Zag er tegenop maar was erg meegevallen. Ze ligt nu netjes met haar hoofdje beneden, nog niet ingedaald. Vandaag flink mn huis schoongemaakt, was wel even fijn om te doen.
Hier rugje die het niet erg fijn vindt en zo nu en dan een steekje links.. Verder geen last van afscheiding etc denk dat het stilte voor de storm.is.. werd ook altijd zo ongesteld eerst niks meer en ineens boem..