vorige maand ben ik de 8e augustus ongesteld geworden, ik voelde en wist toen precies mijn eisprong maar een week na de eisprong dus de 26e augustus werd ik dus ongesteld, zomaar ineens... 4 volle dagen aan t bloeden.. dus dan zou dat een cyclus geweest zijn van 18 dagen terwijl ie normaal tusse de 25 en 28 ligt.. nu is het de 18e en moet deze week ongesteld worden ergens zo rond de de 22e/23e heb wel al 2 testen gedaan maar negatief, zo snel gaat dat nog niet dat weet ik... Heb veel sympthomen: -vaak na wc (zonder pijn, rare kleur weet ik t) -gespannen borsten en wat donkere tepels. -beetje misselijk en maagzuur. -hoofdpijn (wat ik normaal nooit heb) -zin in aparte dingen wat ik normaal nooit eet en veel trek. dat zijn onderhand wel wat puntjes.. in december en in maart heb ik een miskraam gehad, allebei met de 5 weekjes... en bij de laatste mk merkte ik van tevoren ook deze puntjes.... maar eindigde in een maand lang bloedbad onderhand... nu hoop ik zo dat het deze keer wel gelukt is.... heb verder een gezonde dochter van 6 jaar, en toen ik zwanger was van haar merkte ik onderhand al met de innesteling al dak super ziek was en dat mijn lichaam anders was als anders... en 8 dagen overtijd test en jawel positief.. moest ik ook van tevoren veel plassen en dat soort dingetjes.. duimen jullie mee voor ons....
vanmorgen test gedaan en jawel hoor een positieve test, mijn gevoel zei al dat t zo was maar is n bevestigd. we willen nog wel ff een weekje wachten met na de huisarts gaan aangezien t de vorige keer mis is gegaan... maar heb al vele sympthomen en al een tijdje... nu is t spinnenweb heel erg zichtbaar op me borsten weer gaaf om te zien... alleen begin ik droge tepels aan de zijnkant te krijgen.. en er zit een wondje.... voor de dames die nog in spanning zijn succes...... enne zelf hoop ik dat alles deze keer net zo goed gaat als bij mijn dochter.....