Hoi Tamaramama Je kan ovutesten testen gebruiken. Heb wel ergens gelezen dat je het beter ergens in de middag kan doen en voor 20:00 uur. Omdat de waarde dan hoger is dan in de ochtend. Ik heb ook al vaak ovu testen gebruikt maar word er een beetje gek van. Vooral als je al 18 maanden bezig bent en nog steeds niet zwanger.
Gisteren ongesteld geworden . Vreemde was dat ik afgelopen dinsdag een paar druppels bloed ben verloren en ik van alles aan mijn lichaam dacht te voelen... Zal wel met het ontpoppen te maken hebben
Hallo dames, Ook ik ben vannacht ongesteld geworden. En dat is ruim 3 dagen te vroeg. Nu wist ik wel dat ik niet zwanger was, dus dat ik ongesteld zou worden zat er wel in. Maar nu ineens 3 dagen te vroeg. En dat terwijl ik na mijn miskraam ineens keurig een cyclus had van 28 dagen. Nu dus 25 dagen. Raar. Maar ik zie het positief. Ik loop nu 3 dagen voor op mijn volgende NOD.
Ja je kunt het indd maar positief zien. Ik vind het heel dubbel. Als ik zwanger ben dan vind ik het geweldig dat ik niet ongi wordt en ben ik zo blij maar als ik het wel moet worden dan liever niet zo laat want krijg er gewoon zoveel hoop van.
Ook hier ongi geworden, maar had inderdaad niet anders verwacht omdat ik pas half augustus gestopt ben met de pil. Heb nu ook maar een cyclus van 21 dagen gehad ...
Oooh roos ik weet zo hoe je je voelt! Had echt precies t zelfde vorige maand.. kleine kans op zwangerschap maar toch overtijd en daardoor.bleef het maar een vraagstuk; zou het dan toch? Nee t kan niet.. ppff werd er gek van! En dan die verhalen over mensen die pas na een week positief testen.. t werd er allemaal niet dyidelijker op! was gewoon blij toen t doorzette en ik weer naar ronde 2 kon uitkijken!
Ja je maakt jezelf ook gek hé! Denk iedereen heeft vaak al voor hun nod een positieve test en ik loop een dag overtijd en nog geen positieve test. Waar blijft die k*t ongi dan. Of laat me dan op zijn minst een positieve test zien dan durf ik blij te zijn. Hoelang heb jij overtijd gelopen?
4 dagen. maar wel negatieve test, roze bij afvegen en rond nod flink kramp gehad. denk dat ik t onbewust tegen zat te houden.. jij nu 2 dagen?? En zeker elke keer naar de wc om te checken als je iets voelt.. ik hoop voor ne dat het snel doorzet ( of hartstikke zwanger natuurlijk!!)
ik ben vandaag ongesteld geworden heb er ook erg last van pfff zo een erge pijn bijna niet te verdragen kan der ook niks anders aan doen dan een warme kruik opleggen ibuprofen mag ik niet slikken vanwege andere medicatie..
Ja vindt het ook wel hoor mensen denken vaak te makkelijk. En het lichaam zit dan toch raar in elkaar zo ben je ineens zwanger en dan lukt het niet zo snel een 2e x.. is elke maand weer zwanger.. maar nog twee weken dan kunnen we weer klussen , zitten dan in centerparcs bij een tweeling weekend, dan zijn we wel super relaxed dus wie weet. welke ovu testen heb jij= bij mijn vorige zwangerschap had ik testen van testjezelf.nu groetjes
Ik zit ook weer in een nieuwe ronde helaas. helaas geen tijd gehad om mijn eisprong te herkennen hahaha na 17 dagen werd ik weer ongesteld helaas dus nu op weg naar een nieuwe ronde
Hallo meiden, Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden en er nu al weer bijna vanaf... Begin aan de 6e ronde nu. Heb al 1 kindje van 2, een jongetje... Begin wel ongedurig te worden, ronde 6 alweer en doe er toch echt alles aan...Gebruik persona, dus weet mijn eisprong, maar tot nu toe nog niks.... Ga even alle reacties lezen, dat had ik nog niet gedaan...
Ik ben ook vandaag ongi geworden. Dus ook op naar de volgende ronde. Al is dit de 1e ongi na het stoppen met de pil.
Jeetje dat is wel lang, kan me voorstellen dat je daar gek van wordt als je dan al die keren weer loop te kloten met die testen. ben je al eens bij de huisarts geweest? er zijn ook een soort pillen die had n vriendin van mij die werken anders dan folium zuur, En anders wat n goeie vriendin van mij heeft gehad die heeft dat ze jong was een heup operatie gehad en die loopt bij een acupunturist voor de pijn etc, nou zei die dat ze door de operatie kou in haar buik had, die heeft op bepaalde punten geprikt en is na 14 maanden toch zwanger geworden. Ik weet wel dat je waarschijnlijk van heel veel mensen al advies en tips heb gekregen maar hoop dat je er toch wat aan heb. liefs tamaramama
ik had 1.5 week geleden een posi test en een halve week later werd ik voor het eerst weer ongesteld. nu vandaag begonnen met ovutesten. spannennnnnnnd