Hello Ladies, Net een predictor vroege test gedaan. Zag in eerste instantie niets, (kwam door de condens op het glaasje) toen de boel maar even opengebroken en volgens mij zie ik toch een hele lichte streep. Ik heb voor de zekerheid ook de kv 2 v 5 gekocht en die zal ik morgen ochtend ff doen, maar kan ik er eigenlijk nu wel vanuit gaan dat het raak is of zijn die testen zo slecht dat ik echt van de kv 2 v 5 uit moet gaan. Liefs Linda
Ik zou er niet van uit gaan wanr predictor test vaak vals positief.. Zou morgen toch echt de KV doen en die vertrouwen ipv de predictor test
Oei, Predictor... De uitslag daarvan is helaas vaak twijfelachtig. (En mocht ik eens zover komen dat ik mag testen dan komt Predictor in elk geval niet bij mij in huis!) Predictor is alleen te vertrouwen als ook een ander merk test een streepje laat zien!
ik ben niet zo fan van predictor geven veel valse lichte streepen! natuurlijk hoop ik van harte dat je zwanger ben, maar lees veel slechte dingen over predicor
hier nooit geen predictor meer in huis!!! zo vals als wat die dingen. 1 keer getest er mee na 11 jaar posi test in handen nou mooi niet!! volgende dag gewoon flink ongi. ik ga voor de 2 voor 5
Ja ik was er al bang voor. Las al een aantal slechte verhalen over het ding. Nou morgen de kv test eens doen. Hopen dat die ook kleurt...... We wachten het maar af.
Hoi hoi, Ja heb KV test ook gedaan en die van DA en de CB Digital. Helaas nog geen streep te zien. Zat alleen ff te denken en volgens mij zit ik er een beetje naast met mijn cyclus. Heb het vanmorgen nog eens berekend en daar kwam uit dat ik zaterdag pas kan testen. Ach ja blond he. hihi. Maar goed de symptomen zijn er wel. Misselijk, pukkeltjes/puistjes (heb ik echt nooit) opgezette onderbuik (ook nooit) Grotere boobs en grotere tepels en op de tepelhof allemaal puntjes. Dus ik hou goede hoop, maar ja zoals ik hier al heb gelezen zegt het eigenlijk niets. Hou jullie op de hoogte als ik zaterdag een test heb gedaan. (Zal het zeker eerder proberen kan het niet laten). Groetjes, Linda
Oh ja en ik ben Mooooooeeeeee, kan de hele dag wel slapen. Zit alleen op mijn werk en denk niet dat ze dat waarderen.