Zijn er hier dames die een aantal dagen voor hun NOD negatief getest hebben en later, na hun NOD alsnog positief testten? Ik heb gisteren (ver voor m'n NOD, omdat ik denk dat m'n ei eerder is geweest) getest, maar deze was negatief. Toch voel ik zoveel vreemde dingen die ik nooit heb gevoeld voordat ik ongi werd dat ik me afvraag of het misschien toch kan... Ik hoop niet te veel, maar wil de moed nog niet helemaal opgeven...
Hai Jipper, Ja hoor, heb ik ook gehad, bleek een langere cyclus te hebben dan ik dacht. 4 dagen ofzo na negatieve test toch een positieve test in handen. Geen bloed geeft moed . groetjes, Marit
Yes! Ik zat in ronde 1 en had al heel vroeg zwangerschapskwaaltjes dus ik heb donderdags getest terwijl ik het begin van de week erop eigenlijk pas ongesteld moest worden, deze test was negatief. Maar uiteindelijk had ik 1 dag voor mijn NOD wel een hele positieve test!
Sja, als ik uitga van m'n vorige cyclus zou ik 7 april pas mijn NOD hebben, maar omdat ik denk dat ik op dag 19 mijn ei heb gevoeld ga ik eigenlijk uit van een kortere cyclus en zou m'n NOD op 2 april kunnen zijn. Ik ga nu maar gewoon wachten tot 7 april en misschien krijg ik in de tussentijd wel duidelijkheid doordat ik gewoon hardstikke ongi word...!
Ook gehad ondanks dat ik testen van matcare gebruikte. Deze schijnen al vier dagen voor nod te kunnen?!? Nou bij mij dus niet, want een dag voor nod negatief en een dag na nod pas een hééél licht streepje. Aangezien ik al zeven jaar van de pil af ben en nooit overtijd was, weet ik ook zeker dat ik niet te vroeg was met testen! Ik duim voor een mooie test voor je! p.s. ik heb er niks van geleerd, want ondanks dat mijn nod pas vrijdag is, heb ik alweer getest
Bedankt! Hopelijk mag het bij jou ook weer snel raak zijn! Ik zit trouwens nog maar in ronde 2 na het stoppen met de pil dus al die dingen die ik voel kunnen natuurlijk ook ontpillen zijn...
eummm 3dagen voor me NOD neg vandaag een vaag 2de streepje... morgen opnieuw proberen IK BEN ZOOOO BENIEUWD!
Jipper, ik hoop dat we over een paar dagen beiden een positieve test mogen vasthouden! Ik voel van alles en jij?
Ik voel ook allerlei dingen, maar ik ben zo bang dat het gewoon ontpillen is. Vorige maand voelde ik net als jij van alles, maar toen was het ook niet raak... Hopelijk kunnen we inderdaad over een paar dagen allebei een feestje vieren...! Maar ik ben een beetje pesimistisch wat mezelf betreft...
Alvast een klein beetje gefeliciteerd?! Wij zijn ook heeeeel benieuwd. We lezen het morgen vast . Groetjes, Maine
@OemMujahid; klopt het dat ik in een ander topic heb gelezen dat het raak is? Gefeliciteerd hoor! Hopelijk mogen er snel veel anderen volgen!
Jipper, ik zag dat je nog wel een weekje moet wachten?! Ik weet uit ervaring hoe lang een week kan duren zeg, oeff. Ik heb zelf allemaal steekjes onder in mijn buik, liezen en borsten. Ik plas me een slag in de rondte en heb de laatste dagen smetvrees ontwikkeld (ik overdrijf lichtelijk, haha). En tja nu maar hopen dat ik mezelf niet van alles wijsmaak, want je lichaam kan je zo voor de gek houden. Spannend....
moest vandaag ongesteld worden en een negatieve test dus nu zal het wel niet meer deze ronde komen zucht op naar de volgende ronde
Als ik uitga van m'n banner moet ik inderdaad nog een week wachten. Dat ga ik nu ook maar doen, want anders blijf ik mezelf gek maken. Als het zo ver is merken we het vanzelf wel hè?! @OemMujahid; nogmaals gefeliciteerd, wat zal dat een goed gevoel zijn! Geniet ervan! @Iggy; ben je dan al ongi geworden? Zoals hier zo vaak gezegd wordt; geen bloed geeft moed toch? Sterkte in ieder geval!