Wie ook 1 dag eerst een positieve en daarna negatieve test?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelappel, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb vanmorgen om half 8 getest met de digitale Clear Blue test en daarop werd aangegeven dat ik zwanger ben (NOD was vandaag of morgen). Om kwart over 9 heb ik nog een keer getest met Predictor en die was negatief.

Nu ben ik heel erg zenuwachtig of ik wel zwanger ben. Heeft één van jullie dit ook gehad?

Liefs
    Marleen

2. Niet meer actief

hoi meid
    predictor heeft meer hcg nodig
    ik was ook zwanger en testte met predictor pas met 2 weken overtijd positief ;)

misschien anders over een paar dagen nog eens testen
    maar denk dat je gewoon zwanger bent hoor :D

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Volgens mij heeft predictor niet meer hcg nodig dan een CB digitaal. Ik denk eerder dat omdat je al een keer had geplast je urine niet geconcenteerd genoeg is geweest.

4. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Oh lieve mensen, ik hoop het zo!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik testte positief met predictor 1 dag overtijd

6. Tfny

Tfny Lid

19 jun 2007
    8
    0
    0
    Hoi,

Ik denk dat je wel gewoon zwanger bent hoor. Anders kreeg je niet eerst een positieve test. Ikzelf heb ook een slechte ervaring met een predictor test. Deze gaf negatief uit. Terwijl ik erna met een Clearblue test had geprobeerd en die gaf wel zwanger aan!

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    met de predictor testte ik pas 5 dagen na mijn nod positief..In de tussen tijd al wel 4x positieve CB

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ik had ook een dikke zwanger met CB digitaal, volgende dag predictor en die gaf nega aan maar na 15 minuten zag ik toch een ienie minie roze stip CB gaf wederom zwanger kruidvat ook (dus ikke ook geen fan van predictor) en denk dat je gewoon zwanger bent :) ;)

9. louloutje

louloutje Actief lid

23 mei 2007
    190
    0
    0
    ook ik had eerst met predictor negatieve test, met CB digitale test wel positief (zat wel ruim 2,5 weken tussen)..... Ging er nl van uit niet zwanger te zijn, maar ongesteldheid bleef weg en na vakantie toch maar weer getest.

10. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Ik heb net een uur geslapen en ben nu lekker sloom. Vanavond feest! Want vorige week afgestudeerd. (Geen druppel drinken uiteraard). Ik wil gewoon heel erg van dat feest gaan genieten, dus ik probeer het gevoel dat ik misschien zwanger ben gewoon heel hard vast te houden en niet te denken aan die tweede test. First think in the morning ga ik testen en verder van deze dag proberen te genieten. Ook zonder zwangerschap is het feest.

Klinkt heel stoer, maar wil het toch proberen, want het is feest! Ik praat mezelf gewoon aan dat "zwanger" echt alléén maar aangegeven kan worden als je HCG in je lichaam hebt, dus is dat gewoon zo (ook bij de digitest kan je het streepje zien en die was maar licht). Die Predictor test is gewoon stom!

Morgenochtend horen jullie mij dus weer!

Liefs
    Marleen

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Succes ik duim voor je!

en veel plezier vandaag :)

12. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ga er maar vanuit dat je zwanger bent hoor. Een test geeft sneller vals negatief als vals positief.
    Anders haal je toch nog even een kruidvat test ofzo. Die zijn niet zo duur en reageren vrij snel op een zwangerschap.
    Komt goed meid!

13. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    heb eigenlijk nooit gehoord dat digi clearblue vals posi aangaf,dus gefeliciteerd meis!

14. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi allemaal,

Heb net van Clear Blue (niet digitaal) alsnog een test gedaan en er verschijnt een heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, maar hij staat er echt. Heb heel hard muziek aangezet en een potje zitten janken.
    Wat een heerlijkheid!

Liefs
    Marleen

15. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    nou meid gefeliciteerd! :)
    Ook een heel licht streepje, is een streepje! ;)

16. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    hi,

Ja herken het heel erg goed, sterker nog bij mij is het steeds om en om op de 1 of andere gekke manier, dan weer positief dan weer negatief, had je een duidelijke streep of licht?
    Bij mij zijn ze tot nu toe altijd heel erg licht geweest, wel te zien maar gewoon licht. beetje vreemd.

Maar gefeliciteerd in ieder geval ;)

17. pomme8

pomme8 Lid

1 jun 2007
    10
    0
    0
    den haag
    Hoi hoi,

Nou, ik vertrouw die predictor ook niet hoor. Bij mijn vorige zwangerschap die toch écht voldragen is tot een prachtige dochter gaf predictor geloof ik wel 2 weken lang aan dat het negatief was terwijl mijn zwangerschap toen al door de arts bevestigd was (had nog testen in huis dus dacht, ach, test toch nog even. Beter niet gedaan want maakte erg onzeker)
    Nu, ben ik nog maar heel pril zwanger (uitgerekend 4 maart) en Cb digitaal gaf aan hardstikke zwanger te zijn, de gewone ook (een dunne streep maar toch) de predictor weer niet (zag ergens iets lichts roze met heel fantasie) en twee keer getest met apothekerstesten en die waren ook positief. Ik ga er dus vanuit zwanger te zijn en ik denk dat jij dat ook bent! Gefeliciteerd dus. We zijn ongeveer even ver, leuk! :whistle:
    Groetjes, shelly

Deel Deze Pagina