wie ook 1 jaar bezig en gaat NIET na de gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liselotje, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Kaatje, heel veel succes morgen!!! Ik hoop dat je mooi nieuws hebt...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel.. hoop het ook..

Elvira.. raar dat ze eerst je vriends zaad testen ( okeej is wel een makkelijker onderzoek) maar ik werd eerst door de gyn onderzocht en als het niet aan mij zou liggen zouden ze mijn vriend pas doen.. maar ja iedere arts doet het weer anders he.
    Hoop ook voor je dat al die hormoon behandelingen enzo niet nodig zijn

xxx

3. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mij heeft de gyn ook eerst bij mij onderzoek gedaan, vooral ook omdat mijn doorverwijzing vanwege menstruatieproblemen was en niet zozeer vanwege uitblijvende zwangerschap. Voordat ik echter Clomid krijg, kijken ze ook of het bij mijn man allemaal in orde is, omdat ze niet mij aan de hormonen willen hebben als het bij hem fout zou zijn...

Chrizzzzy

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ze hebben mij wel gelijk aan de clomid gezet omdat de gyn gelijk zag dat ik geen eisprong had. ( maakte ook geen eiblaasjes aan)

xxx

5. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ja Kaatje, dat is bij mij ook ongeveer zo, maar mijn gyn zet mij niet aan de clomid als bij mijn man zodanig verminderd vruchtbaar zou blijken dat het dus ook geen zin heeft om de eisprong op te wekken bij mij

6. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Kaatje ook van mij heel veel succes morgen ik hoop dan ook echt dat het een wondertje is en geen cyste ;)

Voor alle anderen fijn om ieders mening te horen over de voor en nadelen en hoe jullie erover denken..dat zet je toch weer aan het denken(moest ik eigenlijk niet meer doen :) )

liefs liselotje ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel.gaat er nu vandoor en laat morgen even weten hoe het ging bij de gyn

slaap lekker

xxx

8. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    wij zijn nu in ronde 16

maar wij gaan pas over twee of drie rondes naar de gyn

liefs samantha

9. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ja chips he samantha ik hoop niet dat dat nodig is ;)

Kaatje hoe was t bij de gyn?

groetjes liselotje ;)

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    En Kaatje?

Volgens mij is het vrij normaal dat ha eerst man laat onderzoeken via hem zelf. Iig als je geen rare cyclussen, geen eisprong of zo hebt. Hormonaal zou het bij mij wel goed zitten volgens ha, aangezien ik al een aantal mooie tempkaartjes heb en mijn cyclussen ook regelmatig te noemen zijn...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :oops: :oops: sorry meiden was vergeten hier te reageren, had het bij echo's en onderzoeken neergezet" maar hier komt nog even een korte versie :oops: :oops:

Nou kom net uit het ziekenhuis en die cyste is uit zichzelf weg gegaan +
    Mijn eierstokken en baarmoeder zagen er goed uit. er zit een mooie laag slijm in mijn baarmoeder..
    Ze zag verder geen reden van mijn buikpijn, misschien een nasleep van die cyste
    nu kijk ik het tot maandag aan,als de pijn dan niet minder is dan moet ik naar de HA en anders begin ik maandag weer met hormonen..

Liefs

Deel Deze Pagina