Hallo meiden, Ik was een augustus mama, heb daar ook heel mijn verhaal gedaan, vertel het nu nog ff in het kort, maar ik had dus een voldragen zwangerschap, donderdag 3 aug voelde ik geen leven meer, vk langs geweest, maar we konden geen hartslag vinden, door naar ziekenhuis voor echo en daar was mijn grootste nachtmerrie waarheid geworden, ons zoontje was overleden, alleen wisten ze nog niet waaraan, alles zag er perfect uit, volgende ochtend ben ik ingeleid, mijn bevalling zat er al aan te komen, ik had ook al ontsluiting, maar ben toch ingeleid om het te versnellen, vrijdag 4 aug, om 22.25 uur ben ik bevallen van een prachtig zoontje genaamd Kylian Kay, hij is overleden door zijn eigen navelstreng, hij zat 5 keer om zijn nekje gewikkeld en 1 keer om zijn enkel, ik kan niet omschrijven wat voor pijn dit doet, het is onmenselijk. Woensdag 9 aug hebben we hem gecremeerd, het was een heel mooi en vredig maar heel erg pijnlijk afscheid. Nu bijna een week verder proberen we de draad een beetje op te pakken, we hebben nog een dochter van 4 die verdiend het dat we er voor haar zijn, ze is ook onze grootste rots in de branding, door haar blijven we overeind. Nu was dus de vraag wat gaan we doen, ikzelf ben ontzettend bang een nieuwe zwangerschap aan te gaan, we willen het wel graag, ook dachten wij dat het beter was een tijd te wachten, maar na heel wat gesprekken met verloskundige en huisartsen en gyn's blijkt in de praktijk dat het juist beter is om wel verder te gaan en niet onnodig uit te stellen, wij hebben gekozen voor een middenweg, we laten de natuur zijn gang gaan, ik ga niet meer aan de pil, maar we willen niet bewust op vruchtbare dagen aan de klus eerder bewust niet dan wel, maar goed daarom ben ik dus weer hier, we willen uiteindelijk toch wel weer zwanger worden hoe eng ik dat ook vind. Voor de meiden die graag in de persoonlijke foto albums kijken en er niet tegen kunnen, er staan foto's van ons mooie mannetje in mijn album. Hoop dat iedereen hier snel een positieve test mag hebben! Suc6 met zwanger worden allemaal! Liefs Petra
Oef wat een verhaal! Krijg er gewoon kippenvel van, lijkt me ontzettend zwaar als je dit gebeurt. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen bij het verwerken van jullie verdriet en het een mooi plaatsje in jullie hart te kunnen geven.
Nogmaals heel veel sterkte gewenst. Zit hier gewoon te janken achter mijn pc. Wat een mooi mannetje!! Sterkte meid!!!
ooohhh pjetje wat een ontzettend wreed verhaal..... en wat moedig van je dat je dat met ons wilt delen meid.... het lijkt me moeilijk voor jullie om die nieuwe stap te zetten.. je bent per slot van rekening net bevallen....ik denk dat geen van ons zich kan indenken hoe zo iets moet voelen..... ik hoop dat je hier je gedachtes kwijt kan, en ik hoop op een hele mooie toekomst voor jou je man en je dochter! heel veel sterkte de komende tijd, veel liefs elfje
k weet niet goed wat zeggen na t lezen van dit verhaal, krijg er helemaal koud van!! heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd
Heel Heel Heel veel sterkte met dit verlies. Ik hoop dat hij een mooi plaatsje gekregen heeft. Dikke knuf van mij
je ergste nachtmerrie komt uit mijn hemel wat vind ik dit erg voor jullie de tranen in de ogen en het kippenvel over mijn hele lijf ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop voor jullie ook dat er weer snel ook zo een mooi kindje geboren word als jullie zoon*
Gecondoleerd met het verlies van jullie kleine man... Wat een aangrijpend verhaal, heel veel sterkte toegewenst.
Gecondoleerd met het enorme verlies van jullie prachtige mannetje Kylian..... Ik ben er stil van....zit met tranen achter de pc......Sterkte voor jullie.....
hoi petra, jeetje wat een verhaal ik wil ullie alle sterkte van de wereld wensen om dit verlies een plaatsje te geven. groetjes
ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met dit enorme verlies ...ik heb de foto`s van jullie mooie mannetje bekeken ..kippevel en tranen ..woorden schieten verder tekort ...ik hoop dat jullie samen de kracht kunnen vinden om verder te gaan ...heel veel liefs ...asjuh
ik wens jullie heel erg veel sterket en kracht toe om dit te verwerken wat vreselijk echt waar dat het zo moet lopen waarom liefs diana
Ach Wat afgrijselijk meisje.Ik zit gewoon te huilen wat zullen jullie een afgrijselijk verdriet hebben. Wel knap dat jullie nu al hebben besloten om door te gaan en de natuur zijn beloop te laten....
Wat vreselijk, ik heb er geen woorden voor. Waarom moet dit gebeuren, het is zo oneerlijk. Ik wens jullie heel veel kracht toe om met het verlies van jullie zoontje om te gaan, heel erg veel sterkte
gecondoleerd . wat vreselijk lijkt me dat ,ene dag ben je nog heel blij want elk moment kan je kindje komen en de volgende dag word je wakker gemaakt door eenboze droom en is je kindje overleden. heel veel sterkte ook voor je man en dochtertje.