Hey ladys, Ik heb ook weer es een vraag hoor Volgens mij zit ik nu in mijn vruchtbare dagen. Ik heb namelijk vruchtbaar slijm. Dit begon eergister, en was gister op zijn ergst. Nou jullie snappen dat we het weekend goed geklust hebben. Nu heb ik sinds vandaag ineens ontzettende spierpijn vanaf mijn borst, tot aan mijn knieën. Vooral mijn onderbuik en bovenbenen zijn behoorlijk pijnlijk. Ik heb geen verklaring voor deze spierpijn, heb niet gesport, niks overbelast, of op de tocht gelegen. Kan dit te maken hebben met mijn eisprong? Zijn er meer die dit rond hun eisprong hebben? Ik wil het graag weten, omdat ik me afvraag of ik nu inderdaad in mijn vruchtbare periode zit. Mijn banner zegt namelijk dat dat pas volgende week is. Kan het zo zijn dat het inderdaad nu al is, maar dat ik een langere luteale fase heb? Het vruchtbare slijm komt toch niet als je geen eisprong hebt? Alvast bedankt!
Misschien heb je gewoon een klus-blessure Hihi nee wat betreft de spierpijn heb ik geen idee, maar het kan wel heel goed dat je eisprong er nu aan zit te komen, je hebt namelijk ook cyclussen van rond de 30 dagen gehad dus dan zou je je ei zo rond dag 14-18 kunnen verwachten denk ik.
haha nee klusblessure kan het niet zijn. Geen spectaculaire variaties geprobeerd dit weekend. Klinkt wel leuk, klusblessure haha!
heb ook altijd rond de eisprong spierpijn in mijn hele bovenlijf. denk dat het door de spanning in je onderbuik komt ofzo? en dat het gewoon doortrekt naar je bovenlijf en benen. groetjes