Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammie in spe, Feb 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Ben je pas gestopt met de pil?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Misschien heeft het met je ei te maken. Aan je banner te zien heb je vandaag je ei, of klopt die niet?

3. Nee, ben al jaren gestopt met de pil.

En ik had vanochtend inderdaad een positieve ovulatietest... Maar als de bloeding daarvan is, zou ik dan nog wel zwanger kunnen worden deze maand? Zou het een ovulatiebloeding kunnen zijn? Heb dit nog nooit eerder gehad...:(

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou dan denk ik dus dat het komt van je ei!

Zou niet weten waarom jullie niet zwanger zouden kunnen worden deze maand. Lekker klussen zou ik zeggen!

5. Ik heb dit nog nooit eerder gehad... Is het dan bloedverlies afkomstig van mn ei??? Dacht dat bloedverlies vrijwel altijd iets negatiefs betekent, in mijn ervaringen tot nu toe wel iig... Heb jij er ervaring mee? En kan het zijn dat je dat ineens hebt dan en andere cycli niet?? Vind het allemaal een beetje raar en ben er ook wel een beetje van geschrokken eigenlijk :(

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Niks om je druk over te maken hoor meid! Google maar eens op ovulatiebloeding, dan zul je gerust gesteld worden :)

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    mmmm...;) Ik heb gisteren met mijn vriend geklust alleen een paar uur daarna ging ik ook naar de wc en toen had ik ook bloed. Is nu alweer over. Ongi was al 2 dagen over...was dat dan ook mijn ei??

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee dat denk ik niet. Denk dat bij jou eerder een bloedvaatje is geraakt met klussen en dat je daarom wat bloedde.

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

NOD
    2 maart:grace20 (5)
    3 maart: Leeuw 86 (4)
    4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3)
    6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9)
    7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (.)
    8 maart: rollebolle (4)
    9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2)
    10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?)
    11 maart: lely (6), Flippo123 (6)
    12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2)
    13 maart: Truus21 (4) summergirl2 (4), Susl (.), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4)
    14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Lindaaatje (5)
    15 maart: MamavanJayden (1), Ukkepukkie (1)
    17 maart: Jalou (2)
    26 maart: Nijnonijntje (3)

He meiden ik hoop dat ik mee mag doen op deze topic.
    Heb door het ontpillen deze maand een erg lange cyclus. Verwacht mijn NOD op 26 maart:$
    Is niet helemaal rond de 12 maar weet ook niet of het klopt bij mij.
    Dan kan ik tussendoor het nog een beetje bijstellen.:(

10. Nijnonijntje, welkom hier! Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus! Is het je eerste kindje?

11. nijnonijntje

Dankje. Ja wij gaan voor de eerste. We zien er erg naar uit snel zwanger te mogen zijn;)

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    oeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh wat is het toch weer spannend!!!!!!!

zo moest er ff uit:)

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    nijnonijntje welkom!

14. Jettebel

Jettebel Lid

Feb 21, 2010
    45
    0
    0
    SPH'er of te wel hulpverlener (persoonlijk begelei
    Alphen aan den Rijn
    Hoi!
    Ik ben sinds vandaag nieuw hier!:)
    Mag ik ook mee doen in de ronde van maart?
    Dit is de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil.
    De dokter adviseerde om even een paar maanden te stoppen met de pil vanwege de migraine, die ik helaas vaak heb. En toen.. kon ik mijn kinderwens niet meer onderdrukken hoor!:D
    Dus sinds afgelopen week zijn mijn vriend en ik begonnen met het onveilig liefde bedrijven:p Zondag 14 maart wil ik dan testen. Dat lijkt me wel reeel.
    Verder moest ik wel lachen om de berichtjes over namen en kamertjes. Ik ben minstens net zo erg, zo niet erger:) Namen staan al enige tijd vast, kamertje heb ik al ideeen over en vandaag heeft mijn zwager de wieg gebracht (mijn nichtje past er niet meer in),dus toen gingen de eierstokken helemaal te keer! Haha!
    Groetjes,
    jettebel

ps. Vrijdag naar negenmaandenbeurs geweest met zwangere vriendin. Was erg bijzonder om zoveel zwangere vrouwen en baby's bij elkaar te zien:)

15. nijnonijntje

@leeuw86
    Haha je hebt gelijk. Wordt weer erg spannend deze maand

@jettebel
    Welkom hier.
    Gezellig dat je meekletst.

16. Jettebel

Jettebel Lid

Feb 21, 2010
    45
    0
    0
    SPH'er of te wel hulpverlener (persoonlijk begelei
    Alphen aan den Rijn
    Dankje nijnonijntje:)

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Marjolijn, al een beetje gerustgesteld over je ovulatiebloeding?

@Nijnonijntje en Jettebel, welkom!

18. narcisje80

narcisje80 Actief lid

Oct 22, 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    NOD
    2 maart:
    grace20 (5)
    3 maart: Leeuw 86 (4)
    4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3)
    6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9)
    7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (.), Verrassingsei (1)
    8 maart: rollebolle (4)
    9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2)
    10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?)
    11 maart: lely (6), Flippo123 (6)
    12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2)
    13 maart: Truus21 (4) summergirl2 (4), Susl (.), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4)
    14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Lindaaatje (5), Jettebel (1)
    15 maart: MamavanJayden (1), Ukkepukkie (1)
    17 maart: Jalou (2)
    26 maart: Nijnonijntje (3)

Hey,

Welkom alle nieuwe meiden van deze topic.
    Nikske, welkom terug van vakantie. Las dat je erg genoten hebt. :D
    Ik ben vrijdag ook naar de negenmaandenbeurs geweest. Was idd erg geslaagd. Wat een mooie spulletjes ed. Ach ja, hopelijk kunnen we ons allemaal volgend jaar daar uitleven... :D
    Hier was het een heerlijk klus weekend. Mijn man was deze maand ook eens niet ziek, dus hoop dat hij raak geschoten heeft nu. :D
    Ik hoop toch wel dat iedereen geluk heeft deze maand en dat we met zijn allen verder kunnen in het uitgerekend in forum. Zou wel mega gezellig zijn.
    Ik wil deze maand meer roze zien dan vorige maand. Kijken of dat gaat lukken... ;)

Liefs.

19. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    oooooooooooooooh als ik het woord skieeen hoort,ben ik gewoon jarloers!!heerlijk ben 8 jaar terug voor het laast geweest,daarna kreeg ik mijn eerste kindje,en dus na de verhalen hiervoor konden we helaas niet meer gaan! nu gaat mijn man over twee weken juist met zijn vader een weekend naar oosterrijk!ik blijf thuis met de kids!maar stik jarloers ben ik wel..

over namen pffff ben er niet uit...mijn eerste dochter heet kelly en de 2e heet sterre,over de naam sterre heb ik zoveel leuke reactie's gehad,dat ik bij de volgende weer een appart vlotte naam wil!,maar aangezien mijn man daar niet van houd?????????ik vind charlie en romee erg leuk of tara en julia of bridget wat niet echt appart is,maar ik wel mooi vind voor een meis.

maar voor een jongen???? het enige wat ik leuk vind is rowan of brett,maar vind het niet bij mijn meiden namen passen!
    jullie misschien ideetjes?

even een vraagje....hoe gaan we elkaar in de toekomst volgen?hoe doe ze dat normaal als er meerdere naar de volgende nod gaan of sommige die wel zwanger zijn..blijven we gewoon op deze topic? of maken ze daarna een nieuwe aan?

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Nijnonijntje en Jettebel welkom! Word weer spannend deze maand :D! Leuk dat jullie al een wieg hebben nu Jettebel..dan krijg je er helemaal zin in als je al die babyspulletjes in huis hebt ;)

@ Miekiee, ik heb al een paar namen bedacht maar die ga ik niet hier vertellen natuurlijk, straks pak je mijn aparte naam straks af hihi :D en ja je kunt elkaar blijven volgen door vrienden te worden. Ik denk dat meiden die straks zwanger zijn wel weer naar een andere topic gaan..denk ik hoor...

Ik ga lekker slapie doen nu..morgen weer vroeg op om te werken...:(..maandag weer en geen zin!!

Truste iedereen

Share This Page