ik zit zo na te lezen allemaal...maar wat krijgen er toch veel vrouwen eigenlijk een miskraam?vinden jullie ook niet?ik bedoel heb er zelf ook drie gehad,maar nooit geweten dat het er zoveel zijn eigenlijk!
miekiee het valt me ook wel op dat er veel miskramen zijn maar sommige die testen voor NOD die is dan positief en als ze dan ongi worden binnen 2 dagen noemen ze het ook een miskraam en dat zie ik niet echt als een miskraam. dus ja het is maar hoe je het bekijkt.
nee zou ik persoonlijk ook geen miskraam noemen,tis net hoe je het bekijkt,als je waarschijnlijk totaal niet bezig bent om zwanger te worden en dit gebeurt dan..heb je het waarschijnlijk niet eens doorgehad!miss van "ooh gek ben twee dagen later ongi...ach cyclus ff weer van pad". maar ja andere voelen dit miss heel anders!is ok goed hoor!doen waar je je goed bij voelt,zeg ik altijd!
@ Nijnonijntje Van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!! Je stond als laatste in het lijstje, maar het wachten wordt beloond 8) Geniet er van!!!
Nijnonijn gefeliciteerd!! Wat super zeg!! Wanneer kun je naar de gyn? Dan weet je pas echt hoe ver je bent? Geniet ervan!
Dankjewel meiden Inderdaad ik stond onderaan het lijstje, maar wel op roze. Nu hopen dat alles goed gaat. Ik heb 22 april om 8.15 uur een afspraak bij de gyn. Spannend. Lijkt nog zo ver weg hihi.
He hallo even de laatste update Vanmiddag ben ik ongesteld geworden helaas na 3 dagen overtijd te zijn. Nu moet ik 7 april naar het ziekenhuis voor een HSG. Jullie horen nog van me.
nijnonijn gefeliciteerd zeg wat leuk!! Ik zit nu op 11 dagen overtijd en dag 45 in mijn cyclus alweer. Nog steeds geen ongi en ik denk ook niet dat die nog komt. Wat een spanning toch....