Nee, ik voel m'n ei niet, maar achteraf (als mijn menstruatie er is) blijkt dat ik het door die ovutesten aardig kan inschatten. Deze keer temperatuur ik voor het eerst, dus ben benieuwd of dat ook overeenkomt! Grappig: ik had deze keer ook een hele rare menstruatie: heel kort en heel licht, waardoor ik het ook lastig kan inschatten. Maar gezien de ovutest van gister gaat m'n ei dit keer heel op tijd komen!
Nou bij mij niet hoor. Heb allleen een beetje bloed bij eht afvegen. De afgelopen dagen waren dat echt maar druppeltjes, maar vandaag weer iets mee. Snap er niks van. Ik zie het allemaal wel deze maand. ga nergens op hopen er er proberen wat minder mee bezig te zijn. Denk dat mijn lichaam even rust moet hebben. Zie het wel effe een off maandje. Verwacht deze maand dan ook geen zwangerschap en dat is oke. Volgende maand ga ik weer volop aan de bak haha.
Ah wat dan? Te druk?? Irii he zo'n tikkende cyclusklok, wordt er soms ook helemaal zenuwachtig van haha. Waarom zijn we neit gewoon dehele maand vruchtbaar, dan is de druk van de ketel en is het misschien wel wat leuker :x
te laat/te moe/twijfel om deze maand ervoor te gaan bij mannetje :x ik heb mijn ei waarschijnlijk zaterdag/zondag dus voor die tijd moet er echt wel geklust worden anders wordt het niet eerder als in april weer proberen
April? Dat klinkt ver weg he... Balen dat mannetje twijfelt, maar een deze dagen zou hij toch een keer moeten haha, zo lang kunnen mannen dat toch niet volhouden.
dat is toch ook ver weg....mannetje wil geen kindje in december hebben...vind ie zielig voor het kind met al die feestdagen
Hoi Meiden, Zijn hier al meiden met wat "klachtjes". Begin nu lichte krampen te krijgen in mijn buik en ook veel last van witvloed. Word weer spannend Liefs MissNanda
Ja dat is ook ver weg. Oke, hij heeft dus zitten rekenen haha. Nou ja misschien vind het kindje dat jusit wel heel leuk. ROnd de feestdagen jarig zijn en vaak dan ook nog vakantie hebben. Volgens mij vinden ze dat heel leuk.
nou dat heeft ie mij gevraagd en dan kan ik moeilijk liegen he want dat komt toch wel uit ach en hij had het er al over dat het kindje dan misschien op mijn verjaardag geboren zou worden (half nov.) ja hallo zo ken ik er nog wel een paar...zo kan ik voor elke maand wel wat bedenken
mijn vriend is 12 decmber jarig, waarom zou dat vervelend zijn?? Hij heeft er nooit moeite mee gehad. Maar wel lastig als je mannetje daarom twijfelt! Die van mijn begint nu langzaam kriebels te krijgen voor de MMM en dat wil hij echt totaal niet, dus als het zover moet komen gaat dat nog wat brengen ben ik bang!
Hier nog lang geen klachten, maar heb dan ook vandaag pas mijn ei denk ik. Jij kan over 7 dagen al testen, spannend !!!
Liesje je kunt het ook anders bekijken, gelukkig twijfelt je man alleen door een eventuele datum en niet doordat hij niet wil!! Dus hoe dan ook een kleintje komt er Positief blijven denken...
Nee dat is ook niet leuk. Wij hebben zo'n grote familie dat er elke maand bijna wel iemand jarig is of er wat is haha. Dat gaat bij ond dus niet lukken. Hopen dat je mannetje snel neit meer twijfelt. Tenminste aan de maand dan.