Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou ja onze HA wou dat we die 2 methodes uit zouden proberen, ik weet niet of het standaard is dat je dat eerst moet proberen voordat je de MMM ingaat.

Ik gebruik ovu testen en aangezien die elke maand precies hetzelfde zijn & deze ook overeenkwamen met de inwendige echo die ik heb gehad hoefde ik niet te tempen! Gelukkig maar want dat lijkt me echt vervelend :p Maar ook dat ga ik zeker doen als het moet.

Tsja je grijpt alles aan en ik denk dat dat voor iederen op dit forum geldt!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ga richting mijn bedje! Wie weet ben ik nog wakker als hubby thuis komt en anders moet hij me maar wakker maken :p .....

Morgen heb ik meteen vanaf 08.00uur al 20 patienten gepland staan die ik bloed moet prikken enzo dus dan hoop ik fit te zijn ;)

Slaap lekker!!! Tot morgen,

xxx

3. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hmmm klussen?? nou swen kramer moet zo schaatsen..gaat hem vandaag niet worden denk....word nu al gek van die olimpische spelen!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tempen is niet vervelend hoor ;) dacht ik eerst ook maar valt allemaal hartstikke mee. Maar goed, als bij jou die ovutesten werken is het prima toch. Fijn dat die zo goed hun werk doen bij jou! Ik krijg ze maar niet positief ondanks dat mijn temp een ei laat zien.

En tuurlijk grijp je alles aan! Logisch lijkt mij :)

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff vertel mij wat. Heb jij ook zo'n leuke man die het liefste alles ziet van de olympische spelen? Ben blij als het afgelopen is ;)

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha wie is er nou meer sexy, jij of Sven :p Nee hoor geintje, hier kijkt vriendlief gelukkig niet naar de spelen, hij staat liever zelf op het ijs!

Nu ga ik echt slapen ;)

TRUSTE !!!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Niske, ik hoop dat je snel zwanger bent! Dat moet toch wel lukken lijkt mij na 6 dagen achter elkaar te hebben geklust :( Welterusten voor zo..zou voor de zekerheid misschien toch nog een keer klussen, straks krijg je spijt :p

Hier wordt er ook gelukkig niet naar de olympische spelen gekeken..ik ga zo wel nog een keer klussen..heb hele gevoelige tepels...kan het zo zijn dat je ei vroeger komt dan de banner aangeeft?

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja, je banner is een indicatie. Het kan dus zijn dat je ei eerder of later komt als wat je banner aangeeft. Dus ik zou de komende dagen lekker gaan klussen!

9. Jemmah

Jemmah Lid

22 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pindakoek: Ik heb over het algemeen een hele regelmatige cyclus met een eisprong op dag 14/15. Ben hier deze maand ook vanuit gegaan en... toen was mn eisprong op dag 12.
    Heb maar één keer geklust dus een hele kleine kans dat het deze maand raak is, helaas!:(

10. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    nou mannetje was van pad hoor ,door onze sven..ooh ooh ooh..heb ik hem maar heeeeeeeeeeel goed getroost(geklust dus.hahaha)

11. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    dank je voor de tip ik ga het ook bijhouden, van de 1e ronde heb ik ook genoteerd, eens kijken wat deze ronde doet. Ik blijf nu wel iedere dag testen zodat ik em niet kan missen..

Kan het geen kwaad dat ik 12 dagen na de 1e ++ ovutest ongi word...het lijkt me zo kort:(:(

12. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Nou jongens, de tweede pendel geeft aan mei. Ben benieuwd of dit uit gaat komen. De eerste gaf april aan. Zit dicht op elkaar.

Balen van Sven zeg:(

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Jemmah, het kan nog steeds raak zijn he hoewel je maar 1x geklust heb ;) Ik heb vannacht en gisteren voor de zekerheid geklust..:D het is nog een beetje zoeken voor mij hoe je je ei voelt etc. Ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil na 14 jaar geslikt te hebben vandaar.

Idd balen van Sven zeg, zag het vannochtend op het nieuws!

@ Jalou, is de voorspelling van de pendel al een keer eerder bij jou uitgekomen?

14. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    goeiemorgen all,

jaloe hopen dat die pendel uitkomt!

ik voel me vanaf vandaag niet zo lekker ,hoofdpijn,buikpijn,snotverkouden,hoop niet dat er psies nu m'n ei komt er een griepje aan zit te komen!weet vanmezelf dat ik totaal geen zin in geklus heb!
    het lijk wel of mijn man er nu helemaal voor gaat,eerst twijfelde hij nog,nu zei hij " kom kindje maken?'.HIHIdus ik zei al nou de moet je vanaf nu 6 dagen achter elkaar"."ooh echt?voor jou doen we dat!!".hij's gek hoor..hihi had het gelijk over nog 2 kids erbij.!!!" nou schat,laten we er eerst maar voor 1 gaan!heerlijk...zo heeft hij nog een afspraak staan bij urologie op 2 maart..voor een knip!!!!.......en zo is hij helemaal omgeturnt......echt wat kan een vrouw dit gelukig maken!
    weet er vele in jullie omgeving dat jullie bezig zijn?

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ miekiee, vervelend dat je je niet zo lekker voelt! Voel me ook niet zo lekker ook beetje hoofdpijn en misselijk. Leuk toch dat je man er zo voor gaat hihi. Gisterenavond lag de mijne te slapen op de bank. Heb hem wel 10 x geroepen..."ja nu opstaan, lekker douchen en dan ga ik je masseren"..duurde even maar we hebben daarna wel lekker geklust ;) Hij wil wel een kindje maar is er niet zo mee bezig als mij. Hij heeft zoiets van "klussen wanneer je er zin in hebt" en ik ...het moet nu want nu zijn mijn vruchtbare dagen :D Hij zegt dat ik er teveel mee bezig ben en teveel op deze site kijk haha..ik zeg "wacht maar af, als we klussen op mijn vruchtbare dagen ben ik straks zwanger hoor"...de tijd zal het leren natuurlijk! Waarom wilde je man er een knip in doen?
    Vrienden weten dat we ermee bezig zijn en verders weet 1 collega het..wil niet de hele tijd horen "EN ben je al zwanger??"...

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

daar zijn we weer! Gister niet geklust, hubby was echt te laat thuis helaas :( Mja van te voren 6 dagen geklust dus dat zou voldoende moeten zijn.

Bij ons weet eigenlijk iedereen dat we ervoor bezig zijn maar dat komt ook omdat heel veel mensen in onze omgeving zwanger proberen te worden, zwanger zijn, of net bevallen zijn. Dus dan heb je het er al snel over!

Vanochtend erg druk gehad op het werk dus nu even bijkomen :p over een uurtje pauze en dan ga ik gezellig met mijn mannetje lunchen.

xxx

17. Pio

Pio Actief lid

19 aug 2009
    171
    0
    0
    Noord Brabant
    Hi Ladies,

Ik reageer maar in twee keer, want ik wordt er iedere keer weer uitgedonderd.;)

@ Miekiee:
    Het onderzoek was inderdaad geen pretje, maar al met al viel het wel mee. Het inbrengen van het ballonnetje voelde ik niet. Het opblazen ervan wel. Ik dacht: "Het moet nu niet nog meer opgeblazen worden anders ga ik van mijn graad."
    Gelukkig lag ik al, anders was ik vanzelf wel gaan liggen :p.
    Maar het inspuiten van de contrastvloeistof voel je niet.
    Ik niet in ieder geval.
    Alles zag er goed uit :). Geen verstoppingen te zien aan mijn eileiders dus dat is goed!!!

Een nadeel was wel, dat er veel mensen aanwezig waren.
    De vrouw die de behandeling uitvoerde. Een assistent. Uiteraard mijn mannetje. Een vrouw die de schort bij mijn vriend omdeed. Nog een vrouw die weet ik veel wat deed. En dan nog een man die het rontgenapparaat bediende.
    Het leek wel een circustent. Maar ik wilde daar eigenlijk het liefst zo snel mogelijk weg, omdat ik heel erg tegen het onderzoek opzag.
    Dus het kon me niet schelen wie er was en wie wat deed.
    Als ik maar weer weg kon :p.

18. Pio

Pio Actief lid

19 aug 2009
    171
    0
    0
    Noord Brabant
    Deel 2 :D
    @Nikske:
    Raar dat de huisarts jullie niet meteen doorsturen. Misschien doet hij dit omdat jullie nog jong zijn. Ikzelf vind dat onzin hoor, maar onze huisarts stuurde ons meteen door. En we hebben geen van beide een medische achtergrond.
    Over de methode om algehele onthouding tot aan het ei heb ik ook nog nooit van gehoord. Ik heb zelfs gehoord dat dat niet goed is voor het zaad. Want als het zaad te lang in de balzak zit komt dat niet ten goede van het zaad en zal het "oude" zaad dood gaan.
    Ik ben geen dokter, maar dat is mij ook ooit eens verteld.
    Laten we hopen dat jullie vakantie een succes is geweest. :p

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij hebben in ronde 12 een zaadonderzoek gehad en die uitslag bleek niet zo goed, de HA zei toen dat er 3 maanden tussen moesten zitten voor nog een nieuw zaadonderzoek. Dus vandaar deze 2 methodes en dan nieuw onderzoek en GYN.

Jong of niet een wens is een wens, en dat weet de HA gelukkig :)

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hier alweer niet geklust.....zo gaat ie niet goed ....
    dit weekend mijn ei dus het kan nog maar dan moet mannetje wel omgaan

Deel Deze Pagina