Ja dat is erg handig he. Je kan hier ook alles vragen. Er is altijd wel iemand die het weet of tips heeft. Of gewoon even als steun.
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (.), Verrassingsei (1), Truus21 (4) 8 maart: rollebolle (4) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), sunshine81 (?) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) 13 maart: summergirl2 (4), Susl (.), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Lindaaatje (5), Jettebel (1) 15 maart: MamavanJayden (1), Ukkepukkie (1) 17 maart: Jalou (2) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Sunshine toegevoegd
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1), Truus21 (4) 8 maart: rollebolle (4) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), sunshine81 (?) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) 13 maart: summergirl2 (4), Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Lindaaatje (5), Jettebel (1) 15 maart: MamavanJayden (1), Ukkepukkie (1) 17 maart: Jalou (2) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Welkom nieuwe meiden, dat het ook voor jullie een vruchtbare maand mag zijn. Heb nog even Wheelee erbij gezet. Nijn, hij was wel om hoor. Moest er wel heel wat voor uit de kast halen, dat wel. Maar gelukt is het wel. Liefs.
Oeps nog even nagekeken maar mijn NOD is 8 maart. Probeer een banner te plaatsen maar ja nu nog de vraag hoe? Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen? Groetjes
Boven in het menu op de site staat banners. Daar kun je je banner maken. Als je deze klaar hebt kopieer je je gegevens die in zo'n vakje staan en zet je die in je handtekening. En voila!!!
Meiden, Wat is het druk hier!!! Loop meteen 3 tot 4 pagina's achter. Bijna geen bijhouden aan. Hihihi. @Nikske: Je hebt gelijk. Een wens is een wens. Jong of oud. Mijn lief moet a.s. woensdag ook weer terug om zijn zaad opnieuw te laten testen. De vorige keer was ook niet zo heel erg goed, maar slecht ook niet. Het gekke was dat de samenlevingstest wel goed was. Vandaar dat ie woensdag nog een keer een potje mag vullen . @Lely: De vooruitzichten zien er zeker goed uit. Bij mij is tot nog toe niks geks gevonden. Alles was goed. Eisprong, bloedwaardes en het onderzoek van gisteren. Gek dat het dan zo lang duurt voordat het raak is. Maar we wachten geduldig af. Dan maar met een beetje hulp van de dokter. Had het liever anders gezien, maar het is nu eenmaal zo. Kreeg net een sms van mijn lief: Hou van jou schatje. HEEL VEEL. Dikke X je mannetje. Vanavond kindje maken he Die heeft zin in.
Bedankt, als het goed is moet het nu goed zijn. Merken jullie het als je je eisprong hebt? Ik denk dat ik hem maandagavond gehad heb, krampen links onder in mijn buik en meer afscheiding dan normaal. Herkennen jullie dit? Best lastig om te bepalen haha.
@Nijnonijntje: Dat gaan we zeker doen. En de rest van de week ook. Verwacht mijn ei vanaf morgen ongeveer. NOD is ook pas de 13de. Waar de meeste al mee bezig zijn, begint voor ons vanavond. Hihihi.
Nou ik ben ent ongesteld geworden (loop al tegen het einde aan) Bij ons moet het deze maand nog allemaal beginnen. Pff best lastig hoor. Alles hangt af van dat ene momentje (paar dagen) in de maand.
De tafel Liesje??? Is de ondergrond dan niet wat te hard? Maar als je bank ervan kapot is gegaan, dan vraag ik me af hoe dat komt. a) De bank was oud en versleten en toe aan vervanging 8) b) Jullie hebben het er flink van genomen. Om maar even netjes te blijven. Vervelend dat alles van die paar dagen afhangt. Voordat je het weet is het alweer voorbij en kun je weer wachten.
Ja de tafel is ook een goede optie.... Maaruh mijn mannetje stuurt inderdaad ook neit zulke smsjes. Weet dus precies wat je bedoeld liesje
Ja maar had afgelopen maand lange cyclus. Duurt dus lang tot ei en lang tot NOD. Oftewel, het is heel veel wachten voor mij deze maand :x Ga probreren er deze maand niet teveel mee bezig te zijn.
Lief is dat he zo'n smsje, ik kreeg een paar dagen terug op een ochtend: Lieverd naast jou wakker worden is het mooiste wat er is. Hoop dat er snel een klein wondertje tussen ons in mag liggen. Hou voor altijd en langer van je xx je man