Hoozo, als je het gezellig hebt merk je toch niet dat de ondergrond hard is. Pas de volgende dag haha
Hmm ik denk een combinatie van. Hehe en toen gingen we verhuizen en moesten we uitleggen aan vrienden hoe het kwam dat de bank kapot was heb nu ook maar een nieuwe bank gekocht. Een eetkamer tafel hadden we toen nog niet, maar strakjes wel Pff ik heb heel hard koffie nodig, maar ik dacht ergens gelezen te heben dat dat niet goed is voor de vruchtbaarheid. Klopt dit en zijn jullie ook allemaal gestopt met koffie drinken?
zooooo dat klinkt ook goed hoor! als ik mazzel heb krijg ik een sms met ik hou van je maar ook dat komt niet vaak voor... al zegt ie het wel eens hoor
ik weet nog niet hoe vriend lief gaat reageren als hij om de dag mag presteren? Dat merken we volgende maand wel. Meestal lag het aan mij, maar nu niet meer denk ik
Koffie geld alleen voor de vruchtbaarheid bij de man zoals ik begrepen heb, en voordat het echt invloed heeft moet je nogal wat drinken hoor. Waar ik zelf wel op let is dat ik na mijn ei geen alcohol drink of rauw vlees. Ik drink zowieso bijna nooit alcohol, misschien 3 glaasjes wijn PER JAAR! xxx
Ja die van mij zegt eht ook wel, daar kom ik niks aan te kort gelukkig. Alleen van die lieve smsjes door de dag heen....... zou ik ook wel willen
Ik drink geen alcohol meer bewust. Terwijl ik gek op wijn ben. En ook geen rauw vlees meer en geen cola.
Trouwens wie slikt er ook "zwanger worden"van de etos??? En wat vinden jullie daarvan? Nemen jullie dit tijdens het eten in of ervoor of erna?
@Nikske: Lief is dat he, als je zo'n sms krijgt. Krijg ik altijd weer meteen de kriebels. Hij is ook heel erg lief voor me tijdens de onderzoeken enzo. Gisteren na het onderzoek zei hij ook dat hij zo trots op me was. @Jalou: Ik hoorde ook dat koffie niet zo heel erg goed was. Zowel voor man als vrouw. Ik ben zo wie zo geen koffie drinker. Maar dan zijn er wel weer andere dingen die je niet mag. En als je straks zwanger bent, mag je helemaal niks meer. Als je op let met je eten en drinken, dan kan een kop koffie echt geen kwaad. @Nijnonijntje: Ik heb sinds een paar maanden ook "zwanger worden" van de Etos. Daarvoor gewoon foliumzuur geslikt. Vond het na ruim een jaar wel tijd om iets anders te proberen. 8) Ik pak hem 's ochtends gewoon op nuchtere maag met een glas sap en 's avonds meestal voor het eten.
Na het eten kan ook. Maar het staat wel op het doosje. Foliumzuur is maar 1x per dag en "Zwanger worden" moet je 2x per dag innemen.