Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep denk het wel
    ik verwacht ook geen romantisch gedoe van hem trouwens, zo gewend ben ik het al dat hij verre van romantisch is
    maar hij zegt het ook van zichzelf dat hij gewoon niet romantisch is ;)

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow trouwens ik las nog iets over etos zwanger worden ik gebruik ze ook en je moet ze 2 maal daags nemen dus ik nemen ze 's ochtends en 's avonds bij het tanden poetsen zo vergeet ik ze ook niet :)

3. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey Meiden,

Ff een vraagje van mijn kant.
    Vanaf wanneer zou ik kunnen gaan testen en met welke test?
    Liefsss

4. Jettebel

Jettebel Lid

21 feb 2010
    45
    0
    0
    SPH'er of te wel hulpverlener (persoonlijk begelei
    Alphen aan den Rijn
    Zo ik ben weer bij met lezen hoor.
    @ Jalou: wat doen jullie in vredesnaam op die bank dat ie kapot is gegaan? Dat is er wel heftig aan toe gegaan denk:p Ik lach helemaal in een scheur toen ik het las hahaha:D

@Liesje:
    Bedankt voor de tip mocht ik het ooit eens in mijn bol krijgen om het op de tafel te gaan doen. Ik leg alvast de kussentjes op handbereik;)

Ik gebruik zelf ook etos 'zwanger worden'. Neem het altijd met opstaan en naar bed gaan in. Idd wat nikske zegt, dan krijg je er een vast ritme in en vergeet je het niet.

5. Pio

Pio Actief lid

19 aug 2009
    171
    0
    0
    Noord Brabant
    Ze zullen het vast niet zo bedoeld hebben, maar het is wel lullig dat ze het op die manier brengen.
    Bij ons weet niemand het, juist om dit soort dingen te voorkomen. Soms wil je er wel met iemand over praten, maar wij hebben geen zin om iedere keer die vragen te moeten beantwoorden. Het is zo al lastig zat. En om dan iedere keer tekst en uitleg te moeten geven.....tja, daar hebben wij geen zin in.
    Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.
    Uiteindelijk zullen we allemaal een keer zwanger worden.
    De een wat eerder dan de ander. En dan kunnen we tegen iedereen het goede nieuws vertellen.

Jullie hebben deze maand zo goed je best gedaan :) dat ik hoop dat het raak is voor jullie.
    Wij gaan vanavond flink aan de bak. ;)

6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    dit omdat wij een zwaar gehandicapt dochtertje hebben,en 1 gezonde,maar hij durfde een volgende niet aan!ik voelde me niet compleet.ik zag als ik oud ben,maar i kind met de kerst aankomen.ipv een gezellige kopel.1 kind waar ik ooit miss een bruilofd van mee maak,of oma van word...en mijn jongste vond het niet eerlijk dat zij geen brusje had om mee te spelen,en andere wel.en nu is hijom!:D

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    hey pio...jeetje naar die onderzoeken dus!nou dat heb je ook weer gehad...ik kan trouwens drie mensen die dat ook gehad hebben,die vlak daarna zwanger raakte.hoop voor jou dat dit ook het geval is!

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij krijgen eigenlijk niet snel vragen met en?? hoe of wat
    Maar omdat er toch een aantal vrienden, familie en kenissen zwanger waren of probeerde te worden dan heb je het er snel over. Opzich vind ik het ook heel fijn, want als ik wee een chagrijnig en verdrietig ben dan kan ik uitleggen waarom en hoef ik er niet omheen te draaien. Natuurlijk krijg je dan ook dit soort momentjes maar dat hoort erbij.

Vriendlief was vandaag eerder bij zijn ouders dan ik, en hij had al gezegd dat ik heel blij was voor mijn schoonbroer en zijn vrouw dat er een tweede op komst is maar dat ik het er ook moeilijk mee heb. Dus mijn schoonouders hebben niets erover gezegd tegen me, was wel fijn! Natuurlijk ben ik heel blij voor hun en heb ze ook meteen een kaartje gestuurd enzo, mja was gewoon even slikken.

Deze maand hebben we inderdaad flink ons best gedaan, we zullen zien wat het oplevert, ik durf even niet meer te hopen :) bang voor teleurstelling..........

9. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    jeetje peetje wat een kletskousen zij jullie zeg! vanmorgen voor het laast gekeken,en moest 10!!!!!!!!!!!!!!! pagina's lezen! toch niet normaal.hahaha

evn over die tafel...leg er idd maar wat onder.....ik heb ooit een brandplek op m'n kont gehad!hihi..no details please.....lol.

zo straks hoop ik weer klussen,maar mannetje is zo te zien wsat moe-tjes,hij krijg dan maar 1 dagje " rust.daarna moet ie knallen(haha lettelijk en figuurlijk)

is er al iemand hier die bijna mag testen?

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hmmm heb even een baal momentje, we hebben deze maand geen ovu testen gebruikt en nu ben ik bang dat we op de verkeerde dagen geklust hebben :)

Jullie weten dat we van dag 10 t/m dag 15 geklust hebben, en gister en vandaag (16 & 17) niet geklust.... Stel nou dat ik zondag die steekjes verkeerd gevoeld heb en dat ik toch vandaag of gister mijn ei heb gehad :( dalijk hebben we weer een kans gemist, pfffffffff

IK BAAL VAN DE ONZEKERHEID !!!!!!!!

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha een brandplek:p??? Van het schuren over het hout???
    Wij hebben houten meubels, maar die zijn onbewerkt en dus heel robuust. Ik ben dan altijd bang dat ik blijvende vlekken achterlaat :p hahahaha,

en nu genoeg over eettafels en bankstellen!!

Ik mag helaas nog lang niet testen :( NOD op 8 maart als ik uitga van 30 dagen... Afgelopen zondag heb ik allerlei steekjes gevoeld, en ik dacht dat dat mij ei zou zijn maar als ik dat uitreken dan zou die 2 dagen te vroeg zijn... TWIJFEL TWIJFEL!!

12. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    @nikske89 heey meis even een knuffel voor jouw. Vind het rot dat je zo baalt van de onzekerheid.

13. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    het kan vandaag nog meis,...begrijp best dat je zo twijfelt...je doet al zolang je best....maar helaas meer dan dat kan je niet doen...zou zeggen,ga er dan vandaag nog voor,dan heb je alleen 1 dag niet geklust....nou spijt me zeer....dat vind ik echt toppie hoor,de artsen kunnen echt niet zeggen,dat jullie er niets aan gedaan hebben.

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Vriendlief is werken tot morgenvroeg 07.00uur dus wij hebben vandaag helaas geen kans meer, morgenvroeg weer ;)

Ik vind het wel echt super lief hoe jullie me steunen hoor!! Echt dankjewel

* KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL !!! *

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik denk dat het wel goed komt hoor meid. Als je nu je ei nog niet hebt gehad liggen er in ieder geval zaadjes te wachten. Als je morgenochtend de kans hebt om nog te klussen zou ik het zeer zeker doen want wie weet is je ei nog niet geweest!

16. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
  17. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    aah Nikske het is ook de onzekerheid die op dat moment aan je knaagt. Daar ga je van alles bij voelen. Maar ik kan me erg goed voorstellen dat je enorm baalt!

Ik vind het trouwens een goed idee om de meubel perikelen te laten varen. haha

Hiernaast denk ik dat ik mijn banner verkeerd heb ingesteld. Daar staat in dat ik pas over een paar dagen mijn eisprong krijg terwijl ik gister al eiwit op mijn wc papiertje vond (sorry, smerige praat). Hmm en dat terwijl ik mijn vriend morgenavond pas weer zie. Zal wel te laat zijn, dus ik denk dat deze maand ook aan mij voorbij gaat.....

18. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nikske Maak je geen zorgen! Jullie hebben je best gedaan. Vandaag nog een keer en jullie valt niets te "verwijten"! En onthou: stress is slecht, dus relax, zodat je eicel/vruchtje zijn werk kan doen! :D duim duim duim

Hier dacht ik dinsdag richting een positieve ovutest te gaan, alleen hij wordt de laatste twee dagen juist iets minder donker!? Het zal toch niet dat ik nu opeens mijn ei op dag 10 ofzo heb gehad, terwijl het normaal wel tot dag 19 kan duren? Hopelijk worden ze de komende dagen weer positiever en krijg ik m'n ei komend weekend. Duim duim duim :)

19. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    lindaatje, ik zie dat je met je cyclus wel redelijk stabiel bent, dus daar zullen wel geen dagen verschil tussen zitten. Maar het lichaam blijft iets wonderlijks. Ik kan geen oorzaak verzinnen, maar ben ook nog verre van expert op dit gebied

20. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    dat snap ik volkomen meid, en je bent ook al zo lang bezig. Ik hoop zooo voor jullie dat het raak is deze maand. En laten we allemaal voor je duimen dat je wel je ei hebt gehad tussen dag 10 en 15 en dat je over een aantal dagen een hele mooie positieve test hebt

Hier niet meer ongi dus vanavond kan ik ook weer lekker aan de klus
    Moet nog wel ovu testen in huis halen. maar die bestel ik wel even online anders rij ik straks even snel langs de kruidvat

Zijn er al meiden met kwaaltjes een aantal mogen al binnenkort testen. ik moet nog heeeeeeel lang geduld hebben, hem al tegen mijn vriend gezegd dat hij de hele week moet en mis de week daarna ook haha. hij gelijk van pfffff wat krijg ik daarvoor ;)

Deel Deze Pagina