Nooit gedacht dat het bij mij zo ver zou komen. Ik vond me toch altijd wel heel sterk. Maarja, zo blijkt maar weer, dat kun je niet altijd blijven.
2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1), Truus21 (4) 8 maart: rollebolle (4) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), sunshine81 (?) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) 13 maart: summergirl2 (4), Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Lindaaatje (5), Jettebel (1) 15 maart: MamavanJayden (1), Ukkepukkie (1) 17 maart: Jalou (2) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Sabrin, ik heb het maar even voor je gedaan. volgens mij is er iets mis gegaan.
Hallo, Ff bijgelezen. wat een mails!! Voelt een van jullie de eisprong? Ik heb nu pijn links onder in de buik. beetje vroeg (zou 27-2 pas zijn) Lijkt erg op eisprongpijn. Nou heeft manlief 24 dienst dus vandaag niet thuis en gisteren te moe om te klussen. eergisteren wel geklust. Weet iemand of er dan nog kans is op bevruchting. Wat lastig altijd met onregelmatig werken. groetjes
Ik voel mijn ei ook duidelijk. Denk dat een bevruchting wel mogelijk is, maar een keer extra klussen zou handig zijn. Voor de zekerheid zeg maar.
ja graag zelfs, maar 24 uur duurt zijn diest. Dan leeft mijn ei niet meer als hij thuis komt. haha ach we zien wel. Gaan we rustig 14 dagen wachten.
o 24 uur is inderdaad wel heel lang. Maaru de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gewoon een gokje wagen. Er zijn gegevns bekend van vrouwen die 5-7 dagen na hun ei nog een bevruchting hebben gehad. Je weet dus maar nooit. Niet geschoten is altijd mis
Kan ik me voorstellen. Ik ken het wachten ook niet, Bij mijn zootje de eerste maand al gelijk zwanger. Toen zat ik ook nooit op een forum. Hopelijk nu ook niet al te lang wachten. Mijn vriendin doet er al 19 maand over, afschuwlijk. Ik ga Thee drinken en bankhangen. Misschien tot later vandaag