Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammie in spe, Feb 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    zoooo wekom nieuwe dames! word al een gezellie clubje hier,hier ook te maken met manneke die 4 dagen per week in duitsland zit,dus word in lastig om te plannen,hij is nu nog thuis(laaste week)na een ernstig ongeluk te hebben gehad,dus daarom goed klussen deze maand,zodathet hoop ik gelijk de 1e keer raak is! volgende maand hou ik een off maand ivm de feestdagen,heb al een kleine die op 1 jan jarig is,en het is echt eenrotdag,niemand kan komen,dus dan word het weer een maandje later!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier ook een man die onregelmatig werkt, het is elke week weer anders en er zit totaal geen ritme in (politie). Soms heel vervelend maar je went eraan.

Morgen nog werken en dan is het weer weekend :D HEERLIJK!!

-xxx-

3. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    katwijk
  4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja hoor het gaat wel weer, ik weet gewoon dat ik er niets meer aan kan doen en nog 12 dagen zal moeten afwachten. Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar het moet :) En als het niet gelukt is deze maand dan lukt het misschien volgende maand, of de maand daarna. We zullen ervoor blijven gaan :)

(sow, even alle positieve gedachtes op papier:D)

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    katwijk
  6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Dankje :D

Meid ik zie aan je handtekening dat kids krijgen bij jullie ook niet heel makkelijk is gegaan en dat jullie dochtertje kelly gehandicapt is. Mag ik vragen wat ze heeft :) En wisten jullie dit van te voren??

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    katwijk
    ja hoor,dat mag je vragen!!

ik kan er een heel boek over schrijven maar zal het als het lukt kort laten:D

na 2 mk eindelijk zwanger,maar de hele zwangerschap geen goed gevoel(vraag me nu nog af hoe dat kan:(
    hele moeilijke bevalling gehad van 67 uur!!!kelly had in het vruchtwater gepoept en uit eindelijk kwam ze blauw maar levend ter wereld!na een uur toch een hoge apscarscore en een dag later mochten we naar huis.
    kelly dronk heeel slecht,en mijn moeder had na een dag al " dit is niet goed".maar ja alle baby's zijn zo,dacht ik nog! het hele moeillijke was.....ik was gelijk met m'n zus zwanger en kon daarna dus alle ontwikelingen van onze kids vergelijken,maar kelly kon en deed dus niks.na 3 mnd kreeg ze een aanval ,wat dus achteraf epileptie bleek te zijn,en zo zijn we in de mmm geraakt!
    ik zelf kreeg na een tijd door dat het niet pluis was,en mensen hoe goed ze dit bedoelde verklaarde mevoor gek! " ach meid,mijn dochter liep ook pas met 2 jaar..en je moet niet zo raar denken over je kind!maar ik wis het gewoon....ik dors het niet uit te spreken,maar wist gewoon zij is gehandicapt!na 8 mnd kreeg ik deze diagnose ook,en heb gehuild van blijschap..ja je lees het goed blijschap!! ik was dus niet gek,ik werd gek van all die " goeie bedoelingen"!!we moesten afwachten hoe zij zich ontwikkelde,maar helaas is het niet veel veranderd,ze heeft een baby niveau van 5 mnd,en kan dus niet lopenzelfstandig,zitten,praten enz enz.
    ze zit aan een peg-sonde voor eten,en is ook spastisch!maar ooh wat genieten wij van die meid.ze is vrolijk en begint ons uit tedagen met haar ogen!zal even kijken of ik een foto van haar kan plaatsen.tis zo prachtmeid! (deze haal ik late wel weg hoor die foto..maar het is het linker meisje!

8. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Wat een mooie meiden!!!!!!!

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Miekieee
    Wat een mooie foto zeg!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Miekiee, wat een mooie meiden zeg! Maar wat apart ook dat je heel je zwangerschap al geen goed gevoel had en dat dit ook nog zo bleek te zijn!

11. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    katwijk
    dank jullie wel meiden.ja raar is dat het dat gevoel?(had ik trouwens ook bij de miskramen!!!bij alle drie de miskramen was ik misselijk..zou je zeggen " goed teken toch?".nou bij mij dus niet,iedere keer (5wk,6wk en 11wk)kwam ik en was het stil binnenin(en bij de 2 meiden helemaal niet miselijk) heb ik een gevoel dat ik eerst een mk weer moet krijgen,voordat het blijft zitten,zoals voorheen.dus dat is al spannend,blijft het zitten of niet,en dan tja weer spannend is het gezond of niet,ze kunnen namelijk niet zeggen of het erfelijk is!maar zal het ondanks dat enorm met liefde verzorgen!

12. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

Jan 4, 2010
    242
    0
    0
    meiden wat is er weer erg veel geschreven....leuk dat ook deze topic weer druk bezocht wordt.

Vanavond een ovu test gedaan (van sensitest) en daar was een licht streepje op zichtbaar...zal morgen wel duidelijker worden...
    We gaan dus weer druk klussen hihi

Wie gebruikt nog meer de dipsticks van sensitest??? En zegt het lichte streepje al iets????

We gaan weer spannende dagen tegemoet;)

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Miekiee

Wat een verhaal meid, maar zo blijkt maar weer hoe sterk een moedergevoel is en hoe goed je je eigen kind kent vanaf het begin! Ik moet inderdaad net als de andere meiden toegeven dat jullie prachtige dochters hebben en ik vind echt dat kelly een ontzettend gelukkige (en ondeugende) uitstraling heeft! (sterre ook hoor;))

Ik vind het ontzettend knap dat jullie nog voor een derde gaan en wens jullie ook heeeeel veel succes!!

Ikzelf heb wel een erfelijke aandoening waardoor een dubbele kans heb op een kindje met een open ruggetje en soms word ik daar wel eens bang door, maar ik blijf net als jou positief denken!

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik gebruik ook de dipsticks van sensitest (deze maand toevallig niet ivm vakantie) en ik zie altijd dat de dagen na het lichte streepje altijd donkerder worden. Pas als hij echt eraf knalt is hij positief en gaan je 3 klusdagen in :D

Veel klusplezier!;)

15. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    katwijk
    nsiske...tja idd positief blijven,ook goed van jou zeg...wat voor erfelijke an doening heb jij dan?betekent het dat jij zelf ook geboren ben met een open ruggetje??

mama in spe ...ik zelf gebruik nog niet die testjes....vind het nog te vroeg om daar mee te beginnen,maar stel je voor het duurt ook langer eer die zwangerschap komt,ga ik ze ook halen hoor!

16. Miekiee, wat een prachtdochters heb je!!! Echt wat een uitstraling en een mooie koppies! Kan me voorstellen dat je enorm trots op ze bent!

Nilske, mag ik vragen wat voor een aandoening jij hebt??? Ik heb zelf namelijk een kindje gekregen met een open schedeltje (niet echt open hoor, er zat wel huid omheen, maar het schedeltje was niet helemaal doorgegroeid aan de bovenkant). Een open ruggetje, open buikje, hazelipje en open schedeltje zijn allemaal afwijkingen aan de neurale buis en zijn eenzelfde soort afwijking.

Ze hebben het uitgezocht en het was bij mij niet erfelijk, maar ik heb nu wel een verhoogde kans op herhaling... Slik nu dan ook 5.0 foliumzuur, jij ook??

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @ Miekiee, wat een mooie dochters zeg! idd respect dat jullie nog een derde kindje nemen!

Ik gebruik geen dipsticks. Mocht het zwanger worden langer duren als een half jaar dan ga ik wel kijken ervoor. Ik denk dat als ik die sticks ga gebruiken ik het klussen zie als iets van moeten..en het moet natuurlijk ook leuk en spannend blijven ;)

18. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    katwijk
  19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hey dames...

overdag doordeweeks kom ik niet meer schrijven omdat ze deze site bij mij op het werk hebben geblokkeerd....ik baal als een stekker...

maar het is niet anders...gisteravond goed geklust hier en vanavond en morgenavond is ie weer aan de beurt

wie weet of er nog voldoende goed zaad in het sperma zit als de man voor een 2e keer klaarkomt?

20. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    katwijk

Share This Page