liesje..wat een schatje patatje zeg! even over dat sperma....ik hb gehoord dat die kwaliteit er wel minder om word!daarom zeg men dat het handiger is om om te dag te klussen!geen idee of het waar is,maar leek mij niet onlochies!
Jeetje wat een berichten als je even niet kijkt. En dames hebben jullie lekker gegeten? Ik snap niet dat mensen zo denken, mijn beide nichtjes zijn zwanger en dan roept een oom "en wanneer gaan jullie het nieuws vertellen?" Ja hallo, lekker om dat te zeggen, vooral als het niet lukt, pff. Sommige mensen snappen het echt niet!
dankje wij hebben gisteravond laat geklust maar eerder op de avond heeft hij ook al een keer geloosd....daar wordt het toch niet slechter van?
Dit was helaas bij mijn eerste dochtertje Mijn 2e dochtertje is overigens geheel gezond ter wereld gekomen! En inderdaad, we komen elkaar inderdaad overal tegen he, gezellig!
@liesje Volgens mij zit er in de tweede keer klaarkomen neit genoeg zaad meer, maar dat weet ikn eit zeker. Iemand anders?
nou dames! ik ga me maar even aan kleden..ja je leest het goed! maar even verzinnen wat de dag vandaag met mij gaat doen! in ieder geval????????????????vanavond de babydance...tja mijn eierstokken rinkelen deze dagen!
Ik ben geboren met het tethered cord syndroom is vaak een gevolg van een open ruggetje, het kenmerkt zich doordat het ruggemerg vast gaat zitten aan de binnenzijde van de huid in de omgeving van het litteken van het open ruggetje. Ik heb nooit een open ruggetje gehad maar wel dat vast gegroeide beenmerg. Doordat er dus sprake is van een verminderde beweeglijkheid van het ruggemerg, kan er sprake zijn van een verminderde doorbloeding. Hierdoor kunnen dan weer kleine beschadigingen ontstaan. Ik had als beschadiging elke maand blaasontsteking (3 jaar lang), nierbekkenontsteking en uitval in mijn benen. Toen ik 18 werd hebben ze dit ondekt en ben ik geopereerd. Nu gebruik ik gewoon etos zwanger worden, maar zodra ik zwanger ben moet ik ook meer foliumzuur gaan gebruiken. Ook is het niet zeker of ik natuurlijk kan bevallen, mja dat zien we dan wel weer xxx
Wat raar dat ze dat pas op je 18e hebben ondekt, maar gelukkig hebben ze er wat aan kunnen doen. Heb je er nu helemaal geen last meer van? Of nog wel?
Hoi meiden, Poe, wat een verhalen weer. Respect voor jullie! Zo zie je maar weer dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is als dat het vaak lijkt... Ik gebruik ook sensitest dipsticks sinds twee maanden en ze bevallen prima! Deze maand heb ik er wel wat moeite mee, maar dat zou kunnen komen doordat ik gewoon te vroeg begonnen ben met testen... Kan dat denken jullie? Dat als je te vroeg begint je ook nog lh aantreft? (het is juist minder geworden de afgelopen dagen, terwijl ik normaal gesproken mijn ei gemiddeld op dag 19 heb....)
Doordat ik nooit een open ruggetje heb gehad hadden ze het niet verwacht bij mij. Ik heb nog wel last maar dat komt omdat ze het pas zo laat ondekt hebben. Je leert ermee leven
Ja dat zal ook wel. Nou ja, als je er maar niet teveel last van hebt. Denken ze niet dat je tijdens eventuele zwangerschappen daar ook meer last van zult hebben?? ( niet dat dat jou zou stoppen )
Jawel ze hebben me al gewaarschuwd dat het zwaar gaat worden en dat ik misschien niet natuurlijk kan bevallen, mja dat is dan maar zo. Vanaf 20 weken ga ik al minder werken (van 32 naar 24 uur) hopelijk helpt dat dan ook....
Ik snap wel wat je bedoeld hoor. Zelf heb ik een beknelling van spieren in mijn schouder. Dat straalt uit naar mijn rug en nek. Daar zou ik mijn hele leven last van. Ik leer er ook mee leven en de kans is ook dat ik daar tijdens zwangerschappen erg last van krijg. Maar dat boeit mij niet. Zie ik dan wel weer haha.
Wat ik begrepen heb, is dat de kwaliteit van het zaad niet minder wordt, maar wel de hoeveelheid. Aan de kwaliteit zal het dus niet liggen.