Even een vraag tussendoor. Heeft iemand nog een lekker recept van vis. Of een lekker recept van risotto?
aaah handig zeg. Ik kook meestal. Maar vind het ook heel leuk. Die van mij kookt ook wel hoor. Als hij eerder thuis is bijvoorbeeld of in de weekenden. Hij kan ook heerlijk koken. Maar ik kook vandaag.
@Nikske: We hadden het laatst toch over de methodes gehad, die je van de dokter nog moest uitproberen? Waaronder onthouding tot ei? Toen had ik toch gezegd dat ik daar niet zo'n voorstander van was en dat dit waarschijnlijk ook niet goed zou zijn? Nu hebben wij onbewust ook die methode "uitgeprobeerd" deze maand. Door ongi, vakantie en onderzoek was het er deze maand nog niet van gekomen. Sinds gisteren zijn we begonnen met klussen. Ik verwacht ieder moment mijn ei. Dus als het wat is geworden, raad ik het je toch aan. Hahaha Maar dat hoor je rond de 12e wel.
Meiden, ik ga even mijn nichtje uit bed halen ( ze is 1 jaar) Ze is me al 5 minuten aan het roepen haha. Ga even lekker met haar een boterhammetje eten en misschien even naar de kinderboerderij als het ophoud met regenen. Tot later.
tja ze heben allerlei methodes!ze zeggen ook dat je met je benen omhoog moet blijven liggen dat al dat geklust...wie doet dat?? ik weet wel.....vroeger toen ik nog een spiraal had,vloog ik altijd na de sex gelijk naar de wc,dat " gesop" van binnen vind ik maar niks(volgende dag sop je nog)!daarna jaren lang met condoom gedaan,nou heerlijk vond ik dat,lekker sch0on en fris!maar nu is dat toch anders,,,ren nu niet naar de wc,blijf rustig liggen,'t zou maar net dat zwemmertje zijn die m'n ei vind!! ach we doen alles,alshet maar helpt,hoop pio dat het geholpen heeft!
Oww dan ben ik erg benieuwd! Dan zal ik laten weten hoe onze elke-dag-klus-methode deze ronde is gegaan
@Nikske: Ja, dat is goed. Houden we elkaar op de hoogte. Mocht het uiteindelijk niks zijn geworden, dan wisselen we van methode. Dan doen wij wat jullie deze maand hebben gedaan en andersom . Want niet iedere methode is goed voor dezelfde mensen . @Miekiee: Met je benen de lucht in. Of een kussen onder je billen, zodat de zwaartekracht een handje geholpen wordt om de zaadjes de goede richting op te sturen. Ik denk dat we allemaal uit een soort van wanhoop "gekke" dingen hebben geprobeerd om het te doen slagen. Er zal heus een kern van waarheid inzitten, maar ik denk maar zo: Ze zwemmen of ze zwemmen niet, maar die zaadjes weten heus wel waar ze moeten wezen.
heey meiden leuk onderwerp haha. Zo heeft mij eens iemand verteld dat ze de handstand had gedaan en dat dat geholpen had bij het zwanger worden Zo heeft iedereen wel een idee haha. maar zoals Pio zegt de zwemmertjes zullen toch wel weten waar ze heen moeten
Hoi Meiden Zit even te balen om mijn kleine kerel. Hij heeft met 2 maanden het RS virus gehad en hij is nu bijna 15 maanden, echt om de maand zit ik met hem bij de dokter. Vanmorgen dus weer wat krijg ik te horen, beide oren zijn ontstoken zijn longen piepen en zagen, hij heeft koort Ik voel me zo hulploos kan niets voor het ventje doen, hij heeft nu weer een antibiotica kuur gekregen en zijn puffjes Ventolin en Qvar zijn verhoogd naar 2 puffs. Af en toe vraag ik me af of het komt doordat ik hem geen borstvoeding heb gegeven. Hij groeide daar namelijk niet van en een week na zijn geboorte zat hij 10% onder zijn geboorte gewicht, dus toen maar besloten om over te stappen naar flesvoeding. Mis dat ik het toch heb moeten doorzetten en had hij mis niet zoveel ziek geweest, wordt er echt angstig van, slaap echt niet meer als hij zo is. Onze volgende kleine ga ik wel bv geven ookal groeit het er niet van dan geef ik het wel als bijvoeding zodat hij toch mijn antistoffen krijg ofzo iets. sorry dit is even oftopic maar moest het even kwijt
Regen waar woon jij dan? Hier is het al heel de dag droog en schijnt het zonnetje een heeeeeeel klein beetje
Marjolein, Wat vervelend en zielig voor de kleine allemaal. Ook voor jullie natuurlijk, want je maakt je toch ongerust. Mijn neefje, van ondertussen 5, was ook vanaf baby benauwd en lag ieder half jaar in het ziekenhuis tot zijn tweede jaar ongeveer. Als het weer veranderd heeft hij daar vooral last van. Ook hij heeft ventolin. De rode en de blauwe en al verschillende pretnison (weet niet of dit goed is geschreven, waarschijnlijk niet) kuren gehad. Hij is nu "oud genoeg" om aan te geven dat hij het weer benauwd krijgt. En mijn broer en schoonzus zijn het ook leren herkennen om ziekenhuis opname te voorkomen. Maar ik wens je veel sterkte met de kleine.
Die kleine van mij heeft alleen met het RS virus toen hij 2 maanden was in het ziekenhuis gelegen. Hij had toen ook nog een vernauwing van zijn luchtpijp en de dokter wisten toen niet waar het naar toe zou gaan. Gelukkig is het toen wel allemaal goed gekomen. Hij is nu wel nog onder behanding bij een kinderarts in het ziekenhuis dus eens in de 2 maanden moet hij daar naar toe. dan wordt hij helemaal onderzocht. Ze maken zich nu een beetje zorgen over zijn gewicht ze vinden namelijk dat hij te weinig weegt, wat ik me niet kan voorstellen want hij ziet er goed en stevig uit. Het CB zegt trouwens dat hij wel goed groeit dus ik weet het even niet, Wel houden ze zijn ontwikkeling in de gaten, hij is nu bijna 15 maanden en hij loopt nog niet hij begint zich nu wel een beetje op te trekken, maar ik maak me daar nog niet zo druk over. Hij kan namelijk wel al veel woordjes zeggen en blokjes op elkaar zetten dus ik denk dat hij zich daar sneller in ontwikkeld. Het is ook een kontschuiver en dan zeggen ze dat het dan wat langer duurt. Als hij mijn handen vast heeft loopt hij wel gewoon mee dus hij is er wel mee bezig.