Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn broertje had vanaf zijn geboorte meteen 3 pompjes, elke dag 2-3 pufjes en lag ook regelmatig in het ziekenhuis. Nu is hij er zo goed als helemaal overheen, alleen in winterperiodes heeft hij nog last (hij is nu 11 jaar).

Ikzelf heb een hele lage weerstand, dat komt doordat ik bij mijn geboorte een zwaar zuurstoftekort heb gehad. De artsen zeiden toen tegen mijn moeder dat ze geen geboortekaartjes mocht versturen omdat ze niet wisten of ik het zou overleven. Gelukkig leef ik nog :p maar heb dus een ontzettend lage weerstand. Hierdoor twijfel ik wel eens over borstvoeding, zou ik mijn kleintje juist wel of geen antistoffen meegeven omdat ik zelf zovaak ziek ben?????

-xxx-

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier trouwens al de godsganse dag REGEN :(!

3. Pio

Pio Actief lid

19 aug 2009
    171
    0
    0
    Noord Brabant
    Meiden,

Ik ga zo naar huis en ik weet niet of ik dit weekend nog kom kletsen.
    We gaan het hele weekend naar mijn schoonouders in Lelystad.

Ik zal maandag dan wel veel bij moeten lezen, maar dat heb ik ervoor over. ;)

Veel plezier allemaal en tot van de week.
    Zal jullie missen. :(:p

4. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    fijn weekend pio :)

Hier is het nu ook flink aan het regenen zelfs met storm :( hoef gelukkig nergens meer naartoe.

Over borstvoeding zijn ook de meningen verdeeld de zegt absoluut doen en de ander zegt in de flesvoeding zitten dezelfde stoffen. Maar ja moet iedereen voor zich uitmaken natuurlijk!

5. Pio

Pio Actief lid

19 aug 2009
    171
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ben ook geen voorstander van borstvoeding. Want in flesvoeding schijnt inderdaad net zoveel te zitten als borstvoeding. Maar het is ook makkelijker. Dan kun je de baby eens een keer ('s nachts) aan je partner geven om te voeden.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier ook en ik moet eigenlijk nog naar de winkel :(

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    pio fijn weekend !
    marjolein hopen dat die kleine gauw opknapt! die kleine van mij was ook altijd benauwd,tot ongeveer 3 jaar,zo erg dat als ze rende dat ze blauw werd en alsnog moest spugen,we hebben zelf hartfilmpjes moet maken!ook zij heeft pufjes ,en ook zij is er nu overheen gegroeid,en heeft er s'winters alleen nog last van!heeft ook heel erg ecceem!dus er is hoop dat die kleine er over heen groeit,je staat zo machteloos he?

8. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    ps hier aardig droog vandaag,af en toe een spetter(bollenstreek)

en borstvoeding ?ik kan het helaas niet geven,alhoewel...ik heb toen ik 19 was een borstverkleining gehad,kreeg wel al na 4 maanden zwangerschap lekkende borsten,maar heb na de geboorte gelijk geprobeerd,maar 1 teug van die meid,en ging door de grond!! hihi die gekke borsten van mij ook!ze kloppen ook niet meer,als ik het warm heb komen ze op...erg lastig zomers:D

9. Pio

Pio Actief lid

19 aug 2009
    171
    0
    0
    Noord Brabant
    Dat is wel lastig.
    Meestal komen ze op als het koud is.

Leef jij in de omgekeerde wereld? :)

10. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Meis, je hoeft je niet schuldig te voelen dat de borstvoeding niet gelukt was.
    Ik heb bij mijn jongste ruim een jaar bv gegeven omdat ze de fles niet accepteerde. Zij heeft pufjes nodig voor het hoesten af en toe.
    Mijn oudste heb ik ongeveer 6 maanden bv gegeven en daarna volledig de fles. Zij heeft op dat gebied helemaal nergens last van.
    Flesvoeding heeft volgens mij idd genoeg anti stoffen voor een kindje. Bv is volgens mij ook niet alles. Daar ligt het ook maar net aan wat de moeder gegeten, gedronken, ed heeft.
    Ach ja.

Ook even een off topic vraagje. Ik heb volgens ff nog geen ei gehad (dus volgens mijn temp), maar heb toch echt de pms symptomen van na het ei dus. Zelfs een tikje erger dan normaal. Zal het dan echt allemaal tussen mijn oren zitten?
    Ik zal even een link mee sturen voor mijn kaart.

2b3b2b Ovulation Charts

Misschien weten jullie er raad mee.

Liefs.

11. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    hihi tis zelf zo erg,dat er soms 1 opkomt en de ander niet! had ooit een bruilofd waarbij we een stukje deden met ballonnen als borsten en hadden we een borrelnoot als tepel gedaan! stukje was leuk en afgelopen,tot er 1 vraagt " hey miek er zit nog een borrelnoot in je tiet".ahum:)was me ene tepel:Dsindsdin draag ik maar bh met vulling:D

12. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat lijkt mij ook erg lastig, Miekiee :D

13. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat heb ik trouwens een prachtige meiden voorbij zien komen!!!

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Narcisje, ik kan op jou temp kaartje ook geen ei spotten, sorry! Gebruik je een goede rectale thermometer? Of is deze al oud?
    Oorthermometers kun je hier beter niet voor gebruiken want die wijken vaak af.....

15. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Nikske, het is nog steeds dezelfde als de vorige maand en volgens mij een goede rectale. Vorige maand is namelijk ook duidelijk een eisprong te zien en maar een dipje, de dag voor de eisprong. Vreemd, he.

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Inderdaad vreemd, hoelang ben je al van de pil af??

17. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Al ruim een half jaar, maar dan wel een mk in nov '09. Sindsdien schommelt mijn cyclus iets, maar niet meer dan een paar dagen eerder of later. Lijkt nu wel een ruim een week tussen te komen volgens mij.

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Moeilijk.... Vorige maand had je ook een erg korte LF... of zie ik dat verkeerd op je kaartje?? Hopenlijk is je cyclus snel weer gelijk!

19. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, daar lijkt het wel op he. Maar toen had ik ook het idee dat mijn eisprong dag 17 was. Ik had toen ook een drupje bloed. Ach ja, zal wel niets anders op zitten dan afwachten. :(
    Bedankt voor het meedenken.

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Temp je wel gewoon elke dag op dezelfde tijd en ga je niet eerst uit je bed??

Waarschijnlijk weet je precies hoe je moet tempen, maar ik kan het anders ook niet verklaren.......

Deel Deze Pagina