Ja hoor, zeker van kunnen genieten. Elke dag voelde ik me wel wat beter. @ Marjolein25: Wat een rot nieuws!!
Ik zou niet weten hoe het komt Maar ik heb wel echt hele tijd het gevoel gehad dat er iets niet goed zit in mijn lichaam Eergister zei ik nog tegen mijn moeder dat ik het gevoel had dat ik ernstig ziek ben en nu krijg ik in ene dit telefoontje, het hoeft niets te zijn maar toch. Hopelijk krijg ik nu wel volledige onderzoeken zodat ik een beetje van mijn angst af kom.
jeetje..dus je eigen gevoel gaf al aan dat het niet pluis is...jeetje meid..en als je die onderzoeken heb gehad...weet je dan ook hoe lang het duurt voordat je de uitslag krijgt????hoe oud ben je..als ik vragen mag?ben benieuwd want als je 30 ben of word dan krijg je zo'n onderzoek....sterkte meid...schrijf zoveel van je af...is goed voor je..doe ik ook altijd als ik me verdrietig voel!knuffel....van mij
Marjolein25: ik lees net je verhaal. Ben geshockt! Sterkte ermee. Wel "fijn" dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt, je gevoel bevestigd is en dat er nu wat mee gegaan gaat worden. Hoop dat het meevalt en dat wat je hebt goed te behandelen is. Nogmaals sterkte! Hoop dat je mensen om je heen hebt die je hierin kunnen steunen!
Sorry hoor, maar even wat anders. Ik ging vandaag uit eten en had chocolademousse besteld. Zat er lekker van te smullen. Tot dat mijn schoonzus zei (waarvan ik vermoed dat zij weet dat we bezig zijn): "oh wat fijn dat ik dit weer kan eten, want tijdens mijn zwangerschappen mocht dit niet". Ik had echt het gevoel dat zij bij mij een reactie aan het uitlokken was. Maar ik reageerde niet (zichtbaar), want wilde gewoon niet dat zij met deze actie reactie zou krijgen. Maar is het nou waar dat je geen chocolademousse mag eten vanwege rauwe eieren? Weet ik veel...
@Marjolein: Meid toch, wat is dit een schokkend nieuws.. Ik wens je heel veel sterkte toe en houd ons op de hoogte he meid. We zullen er voor je zijn. Dikke knuffel.
@Marjolein, wat een vreselijk nieuws zeg! Heel veel sterkte.. @Jettebel, als er in die mousse rauwe eieren zitten verwerkt en je bent zwanger dan is het beter om dat niet te eten. Google er maar eens op!
Weet iemand hier of FF automatisch je ei aangeeft? Of kan dat pas als je meerdere maanden achter elkaar getemperatuurd hebt? (dit is mijn eerste maand).... Overigens denk ik niet dat ik mijn ei al gehad heb hoor.. vroeg het me gewoon af
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1), Truus21 (4) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) 13 maart: summergirl2 (4), Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Lindaaatje (5), Jettebel (1) 15 maart: MamavanJayden (1) 17 maart: Jalou (2) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Firefly toegevoegd Hoe is het met de eerste dames? Grace20 en Leeuw89, hoe voelen jullie je?
Ja FF geeft automatisch je ei aan met een rood dik kruis als je ei geweest is. FF geeft ook wel eens een rood gestippeld kruis, dan is dit je vermoedelijke ei geweest en dan is FF er niet 100% zeker van.
Nee klopt bij mij is het heel raar op het moment. Ik vermoed dat ik mijn ei CD25 heb gehad, en FF gaf hier in eerste instantie ook een kruis bij aan. Maar toen kreeg ik opeens op CD28 en CD29 positieve ovutesten. Daarvoor overigens niet. Die heb ik ingevuld bij FF en toen verdween mijn kruis. Tot nu toe ook niet nog een tempstijging gehad dus waarschijnlijk komen mijn temp en ovutesten gewoon niet overeen ofzo, ik weet het niet.
ah, dat verklaart een hoop. Wel vervelend voor je dat je temperatuur en de ovutesten wat anders zeggen. Ik ga m'n ovutesten dan maar niet invoeren in FF, zeer benieuwd wanneer FF dan mijn ei aan gaat geven...
Ja behoorlijk vervelend inderdaad.. Dit is namelijk ook mijn eerste maand tempen dus ja, had gehoopt dat het allemaal wat makkelijker zou verlopen Ook al een paar keer de vraag gesteld bij de tempkaartjes omdat daar meiden zitten die er wat meer bekend mee zijn maar krijg er helaas bijna geen antwoord op. Dus ik wacht maar af tot wanneer ik dan evt. ongi word en dan kan ik terug rekenen. Nou ben benieuwd wanneer jou eitje is, zal ook wel een dezer dagen komen.