Mijn NOD is ook 12 maart, echter verwacht ik er niet te veel van, aangezien hij voor het zingen de kerk is ontvlucht .... ! We hebben het er gisteren nog eens goed over gehad, en we willen ongeveer in mei beginnen aan het echte werk, voor nu willen we gewoon lol hebben. Maar ja ik ben mezelf nu natuurlijk een beetje zot aan het maken omdat de kans op zwangerschap wel aanwezig is ..... Overigens, ik slik geen pil, al een jaar of 6 niet meer, mijn huidziekte werkt daar niet gunstig op....
Marjolein.....jeetje, heeel veel sterkte zeg, Zal wel een erg zware periode zijn. Tijd van wachten en onzekerheid. Ik denk aan je. Beebiej Spannend zeg voor het zingen de kerk uit. dan zal ik ook wel een beetje gespannen zijn of het toch wel niet... haha succes Hier overigens nog nergens last van. mijn ei kwam te vroeg en twee daagen daarvoor alleen kunnen klussen verder niet meer. dus mijn hoofd zit al in ronde 3. Bah.
Hoe bepalen jullie nou goed wanneer je ei er is, aangezien theeleut zegt dat haar ei te vroeg was? Wij hebben stom toevallig wel de 12e 14e 16e seks gehad... Doen jullie het zo ook ?
Haha ja. Nou het is hier heel de dag ook al prachtig weer! Blauwe lucht, geen wolkjes en de ZON! Heerlijk
hallo meiden ja het is hier idd rustig...kunnen we het wel makkelijk bijlezen hihi Ik denk dat ik deze maand als verloren moet beschouwen, nog steeds geen ei te zien dmv ovu testen maar wachten tot mn ongi komt en dan weer opnieuw beginnen met testen liefs mis
hoi dames, ik ben overtijd en ik krijg een negatieve test. ik sik clomid en ik kreeg dinsdag 16 februarie een eisprong .
@ hier Over een weekje kan ik testen. Maar blijf er dit keer wat rustiger onder, heb nog 1 test liggen. Heb zoals de vorige keer af en toe krampjes/steekjes, misselijk in vlagen, opgeblazen gevoel en af en toe licht in mijn hoofd en onwijs pijnlijke borsten. Je zou zeggen allemaal symptomen, maar zoals we weten.. Ben benieuwd... pff wat een onzekerheid, om gek van te worden :x
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1), Truus21 (4) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?) 13 maart: , Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Lindaaatje (5), Jettebel (1) 15 maart: MamavanJayden (1) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) Ik heb mijn nod even veranderd naar 17 maart want ik denk dat ik morgen me eisprong heb test was vandaag al een stuk donkerder~!! 26 maart: Nijnonijntje (3)
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1), Truus21 (4) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?) 13 maart: , Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1) 15 maart: MamavanJayden (1) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Dames, er is ergens wat misgegaan: de laatste versie was niet de meest recente versie... Ik stond bijv. nog op mijn oude NOD. Bij deze aangepast. Check dus ff of jullie er nog wel (goed) opstaan! Hier gister een duidelijke ovutest, vandaag knalde 'ie eraf, dus ik denk morgen mijn ovulatie!
Beebiej mijn eisprong voel ik heel goed. heftige buikpijn stekend altijd links onderin de buik, En tot aan de NOD blijft die pijn maar wordt gelukkig wel steeds iets minder. Niet fijn helaas maar wel handig.
Ik had me al aangemeld voor dit topic, maar ik ben nu ongeveer 1.5 week even niet geweest op zp. even mijn gedachten verzetten, en dat was ook niet zo moeilijk omdat ik met een nwe baan begonnen ben. ik heb mijn ei nu ongeveer gehad, en hebben hard geklust. Nu maar weer afwachten hoe het deze keer gaat. Voelde net wel steek in mijn liesstreek. Kzie t wel. @ Marjolein: Wat een *** nieuws. Ik wil je heel veel sterkte wensen!! Nog geen roze zie ik, nog niemand getest??
dag lieve meiden, zoals ik in het begin van dit topic liete weten had ik nod op 6 maart en wilde pas 13 maart testen... maar..... ik kreeg gevoelige borsten...ben al meer dan een week hondsmoe en ben vandaag 2 dagen voor nod.... dus.... ik heb getest!!!
eerst verscheen de controle streep....... en nadat al het rose wit was geworden stond die daar de begeerde 2e testlijn!!!!!!! tis nog vroeg... maar in combi met signalen van mijn lijf klopt het! dus kan ik van jullie lijst af voor alle testers heel veel succes!!!!!!
@ snoetetoet: Wat onwijs vroeg zo'n posi test!!! Gefeliciteerd!! Hier wordt het steeds spannender, ook al is de kans erg klein omdat we maar 1x konden klussen voor ik op wintersport ging. Als ik dezelfde cyclus zou hebben als vorige keer zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Maar.. vorige keer voelde ik m'n ongi aankomen 1 dag op voorhand en nu heb ik al sinds zaterdag af en toe wat buikpijn, steekjes enz. Ik ben ook moe en m'n tepels zijn gevoelig. M'n borsten zelf dan weer niet... Nouja... nog even afwachten... grr!!
Mijn nod is ook rond de 12...heb niet zoveel hoop, maar je weet nooit... Heb sinds gister wel al een ongi gevoel....zeurende buikpijn, en net met het tandenpoetsen stond ik te kokhalzen..... We wachten dus rustig af.....alhoewel de zwangerschapstesten in de la liggen te roepen....