nikske bedankt en relaxzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz at easzzzzzzzzzzzzz zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn is nie goe voor zwangersschaps wens al dat gestress...... moet je straks weeeeeeer op vakantie
He Nikske, Tijdje niks van je gehoord!! Zoals Snoet zegt: Relax. En die ruzie met je hubby gaat ook wel weer over. Tis niet leuk, maar jullie hebben deze maand wel goed geklust, dus daar zal het niet aan liggen. We zitten nu allemaal weer op het wachtbankje. Ben benieuwd hoeveel er deze maand op roze komen te staan.
@ snoetetoet, GEFELICITEEERDD ! De eerste zwangere hier . Goed zeg Hopen dat er snel meer mogen volgen..
@ hier Heel erg misselijk en rommelig in me buik (af en toe steken) en nog steeds onwijs pijnlijke borsten Pff test staat te roepen, maar nog zeker te vroeg, pas dinsdag kan ik
ik ga morgen een testje wagen! Is wrs nog wel te vroeg, want volgens mij had ik een late ei... Maar ik kan het niet laten
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1), Truus21 (4) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?) 13 maart: , Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1) 15 maart: MamavanJayden (1) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Ik heb mezelf hier ook roze gemaakt! Twee super positieve testen gehad vandaag. Dikke vette strepen!! Bevestigd het gevoel dat ik al had. Ben de laatste twee dagen al ontzettend duizelig en misselijk met vlagen.
Ir3n3 Gefeliciteerd meid!!! De2e op de lijst!!! Super!! En wat heb je vroeg positief getest zeg...je bent echt super zwanger!!!
@ Irene: gefeliciteerd!! Ik heb net testen gehaald... dan heb ik ze iig in huis... ook mocht het nu niet nodig zijn, dan later misschien wel. Ik heb nu zón drang om te testen.. maar heb vriendlief beloofd (tijd geleden) niet zonder hem te testen dussssssss ik vrees dat ik nog moet wachten. Dan ben ik in ieder geval niet alleen als ik het nieuws te weten zou komen...
Dank jullie wel! Mijn eisprong was volgens mij ook vroeger dan ik dacht, want ik heb hem gevoeld volgens mij. Aangezien het onze eerste ronde was (was al wel een jaar gestopt met de pil) had ik daarvoor eigenlijk nooit goed opgelet wat betreft mijn cyclus etc. Dus wellicht heb ik een kortere cylcus dan 28 dagen. Daarbij kan het zo zijn dat ik fout zit met de eerste dag van mijn vorige menstruatie. Hihi, heb het dus fantastisch in de gaten gehouden. Maar het is toch goedgekomen.
Ir3n3 Gefeliciteerd Lieve zwangere meiden, sturen jullie een beetje van je HCG rond?? Misschien word de hele lijst dan wel rose!! Ik hoop echt dat ronde 13 ons geluk heeft gebracht en dat alle andere meiden ook deze ronde zwanger zijn
gefeliciteerd zwangeren!!!!! ik heb vandaag bloed laten prikken en krijg vrijdag de uitslag rond een uurtje of 1300 dus we wachten maar af!!!! Dan maar zien of ik mijn eitje gehad heb en of ik me zenuwachtig mag gaan maken voor 10 maart! Verder duim ik voor alle andere meiden natuurlijk!!!
hey dames.. even gauw een teken van leven want het de site deed het niet meer op het werk ik zit op het wachtbankje...pfffff en wachten duurt weer lang ik ben deze ronde ook aan het tempen dus ik weet ook zeker dat ik mijn ei heb gehad.... Alle zwangeren gefeliciteerd en ik hoop dat er maar veel meer mogen volgen!!!
@ ir3n3 gefeliciteerd meis!! @nikske wat sneu meid dat je zo'n rotte dagen achter de rug hebt!! maar ben blij dat er weer teken van leven van je is
Ir3n3, Heel erg gefeliciteerd. Idd wat onzettend vroeg al posi getest, wauw. Ik hoop dat er nog heel veel mogen volgen. Liefs.