@Snoetetoet & Ir3n3: Super gefeliciteerd meiden!!! Hopend at er nog veeeel meer roze mag gaan volgen!! Hier... nog 6 dagen tot mijn NOD... - opgezette borsten (nog nooit last van gehad) - gevoelige tepels - Steekjes/krampjes in mn onderbuik - soort band gevoel in mn onderrug (een gevoel wat er op lijkt heb ik als ik ongi ben) - Meer eetlust (normaal na mn avonddeten heb ik echt genoeg... maar nu om 20:00 gaat mn maag alweer knorren) - af en toe een soort van misselijk licht benauwd/kort van adem gevoel... Pff wat duurd wachten lang En ik druf niet meer op lichamelijke klachten te vertrouwen aangezien ik weet hoe erg je lichaam je je voor de gek kan houden!
mag ik ook meedoen? Mijn nod is 12 maart, en het is de eerste ronde voor ons tweede wondertje... Mijn kleine mannetje is nu bijna 1 1/2, en willen heel graag een brusje voor hem...
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1), Truus21 (4) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Nony toegevoegd!
Gefeliciteerd snoetetoet en Ir3n3 super goed nieuws zeg!!! nu maar hopen dat er nog meer mogen volgen!! Ik denk dat deze maand voor ons niets word heb 2 dagen geleden bijna positieve ovulatietest gehad en daarna weer negatief dus ik denk dat ik geen eisprong heb gehad. We wachten maar weer af.....
Nou helaas meiden mag ik ook op rood... Gisteren was ik in 1e instantie helemaal blij, had al een aantal dagen een aantal klachten en gisteren had ik ineens een beetje zalmroze afscheiding. Ik nog denken dat ik een laat ei heb gehad en dat ik misschien een innestellingsbloeding had. Maar helaas niets is minder waar, vanmorgen is het toch doorgebroken...grrrrr. Ook nog eens te vroeg, maar goed nieuwe ronde nieuwe kans zeggen we dan maar. Hoe moet ik nu dan mijn eisprong weer berekenen?Iets met een gemiddelde ofzo dacht ik?Kan iemand mij dat vertellen? ir3n3 gefeliciteerd meis, helemaal top! En ik wil nog meer roze zien deze maand!
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1), Truus21 (4) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Verrassingsei op rood gezet. Balen meid, volgende ronde beter! Dames we willen meer roze hier zien!
Ja dat zou een optie kunnen zijn, maar wij hebben besloten dat (nog) niet te doen Dit omdat we ook nog niet weten of mijn vriend wel zaad produceerd hebben we gezegd dat we op die manier (nog) niet bezig willen gaan. Het kan namelijk zijn dat we over een paar maanden de mmm in moeten en dan is het vroeg genoeg. Het is tenslotte nog maar de 1e ronde die we nu net hebben gehad. Na ronde 3/4 (in mei) weten we meer. Maar wat ik bedoelde is....er is toch een reken sommetje voor ofzo, of niet?Moet je nu van je langste cyclus dag uit gaan of de vroegste of een gemiddelde? Iemand? Thankssssss
Hoi, Ben pas vandaag lid geworden van de site. Vandaar mijn late reactie. Mijn NOD is morgen, SPANNEND!!. Het is pas onze 2de ronde. Zal voor iedereen duimen!
verrassingsei: je kunt het ook zien aan je cervixslijm..maar dat hoef je niet altijd te hebben..op de 14/15e dag van je cyclus is geloof ik je ei.dus als je een paar dagen daarvoor begint met om de dag klussen(sexen) hihi..dan zit je altijd goed..
hello ladies, zou ik ook mee mogen doen? ik lees al een tijdje mee en het lijkt me gezellig om mee te kletsen met ''lotgenoten''. de maand is goed begonnen met al 2 zwangeren zie ik (en dat terwijl we pas 4 dagen onderweg zijn!) mijn NOD is 15 maart en zit (helaas) al in ronde 14 waarvan er 5/6 niet echt meetellen ivm zakenreizen van man (zijn planningen zijn niet optimaal...) ik zit nu dus nog zo'n 11 dagen voor NOD en als het goed is heb ik van het weekend mijn ei gehad (na een positieve ovu-test van afgelopen vrijdag). gelukkig was mijn mannetje nu wel aanwezig om te klussen. hopelijk dus nu wel op tijd en met effect. succes allemaal!! en felicitaties voor de zwangeren, uiteraard!
Hee Zus, Welkom hier, tja dat is wel lastig als manlief op reis is. Duurt wel lang dan he. Hopelijk deze ronde succes!! Groetjes
duurt zeker lang! maar gelukkig heeft hij zich voorgenomen de zakenreizen een beetje in de koelkast te zetten (of ze in ieder geval beter te plannen: na al die jaren met mij samenwonen, zou hij ondertussen toch wel mijn cyclus moeten weten! )
Hi niki86, Bedankt voor je bijdrage, dat kan ik erg waarderen Heb zelf bijna geen cervixslijm en om nou de hele tijd maar te gaan zitten te turen naar mn papiertje om het te voorschijn te toveren hahahahha. Op de 14/15 dag van de cyclus is normaal gesproken inderdaad je ei. Daar is de banner ook op gebaseerd. Alleen ben ik nu al na 25 dagen ongesteld geworden, dus zal mijn ei eerder geweest zijn denk ik.... En das ook mijn vraag, ik geloof dat ik eerder iets gelezen heb hier op het forum (kan het niet meer terug vinden) dat je dan een gemiddelde moest nemen ofzo iets. Maar waarvan dan?Ik heb nu 3x een natuurlijke cylcus gehad... 26-28-en nu dus 25, zal ik daar dan het gemiddelde van moeten hebben?of moet ik van de langste dag uitgaan (28 ) of de kortste (25)? Weet niemand dit???
ik heb ergens gelezen dat je van je korste uit moet gaan want als je van je langste uit gaat dan kan je ei al geweest zijn. als je van je korste uit gaat dan heb je de meeste kans om je ei voor te zijn. en ja dan is het natuurlijk testen met een ovu test
Hey Tricia, Oke toppie, dan doen we dat dan maar denk ik. Had de banner zo al aangepast dat ik uit ga van 25 dagen. Als het anders is dan hoor ik het wel van de andere dames. Dan zou ik nu wel snel weer een ei moeten hebben, over 11 dagen al....snap er geen pieeeeep van hahaha. Wat woon jij eigenlijk dicht bij mij zeg..... Groetjesssss
Welkom zus01! Wat een fijne vent heb jij zeg, die zich aan wilt passen aan jouw cyclus. Hoe verkoopt hij dat op zijn werk? Mijn lichaam is sinds vandaag helemaal van slag Heftige kramp 'down under' en toen ik vanmiddag naar de wc ging zat er bloed op het wc- papier bij het afvegen. Dus ik inlegkruisje ingedaan, een kilo paaseitjes als troost gekocht en wilde het rode nieuws al gaan meedelen hier op het forum. Maar.. nu is er geen bloed meer te bekennen. De krampen zijn er nog wel en moe. Wat kan je lichaam je toch gek maken zeg! Ik hou jullie op de hoogte van mijn toch wel vreemde lichamelijke gebeurtenissen Trouwens mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 9 febr. Dan kan ik toch eerder testen dan 14 maart?
Hey meiden Ik had gister een krabbel van grace20, die was als volgt: "hey ja ik heb gisteren getest, negatief jammer genoeg! ik belde met de genecoloog en die zegt dat als ik binnen de week niet positief test dan moet ik terug komen. dus er is nog hoop!!!" Hier gaat alles goed, nergens last van maar ben dan ook bang dat ik 10 maart gewoon ongi ga worden. Op de een of andere manier heb ik echt zo'n "nee" gevoel deze ronde. We zullen moeten afwachten!! xxx