Nou mijn vent bepaalt zelf wanneer hij deze reizen maakt, dus ik heb hem nu mijn 'agenda' maar eens gegeven en gezegd dat hij zich daar maar op aan moet passen. hij zou er rekening mee houden! Hoeveel dagen is jouw cyclus normaliter?
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Mezelf naar 13 Maart verplaatst, ei was 6 dagen later. Ir3n3 en snoetetoet, gefeliciteerd!
Pff wordt zo moe van het wachten Ik heb behalve nog een beetje misselijk en pijnlijke borsten, nergens meer last van, dus geen buikpijn/steken etc meer Of het goed is of slecht... tijd zal het leren wachtende...
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) mezelf bij 15 maart gezet!
Zo, cursusdag zit erop. Ben weer thuis en... nog geen ongi! Ik vind het nu wel erg spannend worden. Ik heb de testen ook gewoon in huis.... Normaal ga ik op donderadgavond heavy sporten (body attack) en daarna nog even de sauna in. Als ik zwanger zou zijn kan ik dat misschien maar beter niet doen??? Dus misschien moet ik toch maar even testen.... om het zeker te weten.. Pfffffff... Klachten zijn nog steeds: geen buikpijn, af en toe een steekje linksonder, opgezwollen borsten (doen geen pijn!), pijnlijke tepels en soms boeren en af en toe wat misselijk / weeïg gevoel, maar niet heel sterk aanwezig ofzo.... Maarja opgezwollen borsten heb ik altijd wel voor ik ongesteld ga worden, alleen nu heb ik het echt al dagenlang...
Nou zus01 ik weet niet hoe mijn cyclus er normaal uitziet aangezien dit de eerste ronde is.. Tof dat je vent rekening met jouw 'agenda' houdt!
Pff ik vind het ook al zo lang duren, heb de neiging om ook te gaan testen maar moet maandag pas ongi worden, beetje vroeg toch? Haal ze dan ook maar niet in huis, is ook al zo moeilijk, pff. Gelukkig zitten we allemaal met hetzelfde "probleem", kunnen we het tenminste ff lekker van ons afschrijven. Hier nog steeds dezelfde problemen, jeukende tepels, opgezwollen borsten, last van mijn darmen en steekjes in mijn onderbuik en anders moe dan anders maar ja waar komt het nou door ??? Sterkte met wachten/testen enz. allemaal.
Hoi Juffertje, Mag ik weten wanneer jouw eerste dag van je laatste ongesteldheid was? Want wat me opvalt is dat jouw 'kwaaltjes' overéénkomen met die van mij. Ik moet ook boeren/ af en toe misselijk. Niet dat ik moet overgeven, maar dat me eten voor me gevoel 'hoog' zit. Verder heb ik steken en krampen. Ik moet zeggen dat ik nog geen grote veranderingen merk wat betreft de (.)(.) Groetjes!
En meiden, ik wordt ook moedeloos van de wachten! Jeetje, wist niet dat een week gevoelsmatig zoooo lang kon duren!
@ Jettebel: 7 febr. was de 1e dag van m'n menstruatie. Ik heb net getest en......... helaas.... negatief :x Maar, nog geen ongi te bekennen...
@ Juffertje, balen..maar misschien als je een paar dagen wacht wordt ie alsnog posi Ik heb ook nog steeds steekjes, gevoelige tepels en het lijkt ook wel of mijn tepelhof wat donkerder wordt. Gisteren aan mijn vriend laten zien..maar hij ziet niks.. achja mannen haha. Kan ook niet wachten om te testen hoor..maar zal wel moeten anders weet je zeker dat hij negatief is...
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Zag op een ander forum dat DapheenEstelle op rood kan... Jammer!
Ik weet niet of ik het me verbeeld, maarhet lijkt wel of ik misselijk ben, en heb lastvan brandend maagzuur.....
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9) Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3)
Helaas alweer wat meiden op rood, pff balen zeg!!! Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen bij ons hier rond 10 maart. Ik lees in ieder geval bij andere meiden wel heel veel goede kwaaltjes dus waarschijnlijk gaan er nog een paar op rose Nou mijn vrije dag zit er weer op, had me voorgenomen om de badkamer en keuken eens grondig onder handen te nemen maar aangezien het echt lente was vandaag ben ik met hubby de stad in gegaan, te veeld geld uitgegeven en heeeeerlijk op het terras gezeten Vanavond van 6 tot 8 een vergadering gehad, pff leek wel een eeuwigheid, ik haat vergaderingen !! xxx
Juffertje, mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 9 febr. Ik had uitgerekend dat ik dan op z'n vroegst 9 maart kan testen. Dus wie weet over een paar dagen laat jouw test je alsnog wel iets anders zien. Houd de moed erin! Gelukkig dat hier steeds meer meiden komen met 'kwaaltjes'. Dan kunnen we dat delen met elkaar. Ik had vanavond weer een druppel bruinverlies. Misschien toch menstruatie wat door gaat zetten Kan ik niet gaan slapen en pas weer over een week wakker worden ofzo. Ik wordt gek. Tegelijkertijd voel ik me echt een aansteller, want dit is pas onze eerste ronde. Heb diepe respect voor de meiden die al langer bezig zijn en telkens in die onzekerheid moeten zitten en veel geduld hebben. Nikske89 tussen jou en je hubby zit het dus wel weer snor dat jullie saampjes op pad zijn geweest?
Pfff ik zou ook nog wel een week willen slapen en dan meteen weten waar ik aan toe ben! Ik heb alleen wat gevoelige boobs, maar dat heb ik wel eens vaker gehad helaas. Tussen mijn mannetje en mij zit het zeker weer goed, zou niet goed zijn als dat niet zo was he Nee hoor zoiets duurt hooguit 2 daagjes, meestal gewoon irritaties die flink oplopen door stress enzo. Vandaag heerlijk genoten samen, was eigenlijk weer te lang geleden dat we echt tijd voor ons tweetjes hadden. Dat moet echt ingepland worden tussen alle zaken en afspraken door (eigenlijk schandalig erg)