Good for you! Is toch gezond als je soms ook even een dipje hebt. Ken geen (gezonde) relaties waar dat niet zo gaat hoor.
Ja wij hebben die dipjes echt als we onze agenda's te vol plannen en dus weinig quality time hebben. Ogja dan worden we vanzelf weer even met de neus op de feiten gedrukt en des te blijer ben je erna wee
@ lovepeet: ja dat zal wel. Ik had me ook voorgenomen om niet zo hysterisch te gaan doen en was tot gister dan ook echt 'down to earth', maar sinds mijn lichaam zo raar doet ben ik toch wel lichtelijk op hol geslagen. Gelukkig kan ik het hier anoniem kwijt, want schaam er eerlijk gezegd ook wel een beetje voor hoor. Maar ik denk idd dat ik dat gauw afleer na een aantal rondes. Ik zie dat het bij jou ook weer spannend wordt. Nog 5 dagen en de pendel zegt dat dit jouw maand wordt. Voel jij al iets?
Hmmm ik zit nu ook in ronde 13 maar ben toch elke maand weer nerveus,, ik heb wel elke maand steeds meer zoiets van: het zal wel niet. Maar als die testdag er dan aanzit te komen word ik hysterisch !!!
nee ik voel niets.. ik heb wel wat meet creme achtige afscheiding maar ze zeggen juist als je niets voeld dat het dan juist goed is.. dus we moetsn afwachten ik zou gewoon down on earth gaan staan .. hihi maar ik snap je gevoel wel
jawel meestal een dag of 2 ervoor ofzo heb ik kriebels maar we zien wel wij lopen ook steeds gelijk met banner haha
Zo erg dat ik er gister al een sensitive test tegenaan heb gegooid elke maand weer opnieuw kan ik de drang niet weerstaan. Ben bang dat er bij mij al zo'n 130 euro aan zwangerschapstesten doorheen is hahah
Hmmm al hoewel het verstandelijk gezien 'wijzer' is om down to earth te blijven, ben ik gevoelsmatig toch wel blij dat er meer mensen hysterisch met me mee doen Wie weet dat ik over 13 rondes (waarvan ik niet hoop dat ik in die ronde hoef te komen) heel cooltjes en relaxed eronder blijf..8
Hoelanger het duurt hoe hysterischer ik word, maar dan op een andere manier denk ik. Nu denk ik elke keer, * please laat die borsten deze ronde wat betekenen want ik wil de mmm niet in * zou het nu eindelijk onze tijd zijn * waarom weer niet * janken * janken * janken * en nog meer janken (dat janken dan vooral in de rode dagen )
wij zijn nog niet bij de dok geweest .. dus dat is nog even afwachten en voorlopig gebeurd dat ook niet voor juli in iedergeval
dat is saai .. ! ik hou van roze geen wit haha ik denk dat ik ook maar een nog een test ga halen morgen haha nee ik doe hem niet denk ik .. ! ja zeker een dure hobbie
kut is dat hoor! ik kan het ook niet laten om te testen ipv gewoon netjes afwachten zoals ze dat jaaaaren geleden deden..maar probeer wel (ookal ben je al zo lang bezig) rustig te blijven..dat is moeilijk.maar stress maakt de mogelijkheid op een zwangerschap minder... tis ook allemaal wat.ging het maar zoals we wilden..!