Goedemorgen allemaal! Weer een dagje dichter bij test datum, blijf ongigevoel houden... Dus het kan alle kanten opgaan, Fijne dag allemaal
hoi dames, hier ook een beetje een ongi achtig zeurderig gevoel in mijn onderbuik sinds gisteravond... maar ja ik moet nog 8 dagen wachten temp blijft wel mooi op 37 graden
Hier echt totaal geen klachten, heb een paar dagen wat buikpijn gehad maar denk dat dat meer stress was. Last van (.)(.) heb ik ook, maar dat heb ik helaas al vaker gehad zonder resultaat. We zullen moeten afwachten!! Gaat er vandaag nog iemand testen?? xxx
Goede morgen meiden, Ik denk dat hier ook weer gewoon een ongi komt deze ronde. Temp is alweer iets gezakt (maarja, kan natuurlijk ook gewoon schommelen) en ook nog steeds krampjes. We zien wel. Liefs.
sensitest was uiteraard negatief..volgens mij zijn deze testen niet goed..(niet dat ik denk dat ik zwanger ben) maar vertrouw er niet op dat ze dagen voor je NOD al iets laten zien..
De gewone sensitest dipstick laten niet snel iets zien, over de Xtra sensitive hoor ik wel goede dingen maar ik vind ze zelf te klein en onduidelijk om af te lezen dus sloop ze altijd uit elkaar Ik gebruik wel altijd de ovu testen dipstick van sensitest die vind ik wel echt super fijn!!
Goed bijna middag Hier ook nog "niks" qua klachten. Tenminste, ik denk dat het niks is. Ben de afgelopen dagen wel super moe en een kleine spanning in mijn borsten. Heb altijd wel last van mijn borsten als ik ongi moet worden, maar dit is net weer wat anders. Ook een beetje rommelende darmen, maar dat had ik vorige ronde ook . @Jettebel: Ik heb geen extra stress doordat het lang duurt. Ronde 17 zitten wij nu in. Het blijft vervelend, maar je leert ermee omgaan. De teleurstellingen. @Nikske: Je moet je niet ongerust maken over de MMM. Het stelt allemaal niet veel voor. Je wordt heel goed geholpen en ze stellen je echt op je gerust. Ze leggen ook alles heel goed uit. Tenminste, dat was bij ons het geval. Alleen het laatste onderzoek viel wat tegen, maar dat was gelukkig alweer snel vergeten. Je weet waar je het voor doet. Vriend lief heeft afgelopen woensdag zijn tweede zaadtest gehad. De eerste was nl niet zo heel erg goed, terwijl samenlevingstest wel goed was . Volgende week de uitslag en de 16de weer terug naar de gyn. voor evaluatiegesprek en evt. behandeling. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Ik moet nog wachten tot volgende week, voordat ik eventueel kan testen. Iemand trouwens nog wat gehoord van diegenen die wel al konden testen?
Hoi meiden Hier weer een berichtje van mij Gister een biopsie gehad en over 2 weken de uitslag. ben heel erg benieuwd en erg bang dat het fout is. Ben wel net gependeld en deze kwam uit dat ik in juni zwanger raak van een jongen. dus dat geeft me weer een beetje hoop. en ik hoop ook echt zo erg dat het dan raak is. Mag eventje niet zwanger raken dus we hebben een tijdelijke stop tot alles bekend is Niske meid kom op he we willen deze maand 2 streepjes zien. en dit geld natuurlijk ook voor de rest van alle meiden hierzo Alle zwangere gefeliciteerd en geniet er van moederschap is geweldig
He Marjolein, Wat fijn om wat van je te horen. Hopelijk valt het allemaal mee en komt de pendel voor je uit.
"Klein" berichtje van mij.. Ik kon mezelf weer niet weerhouden om te testen Maar ik heb dus eergisteren getest 's middags (stiekem) was negatief. En vanochtend Nou hier de uitslag: Hij geeft positief aan Dus er is een 2e lichte streep zonder echt te turen (kv2v5 test) Ik weet alleen niet of het geldig is want ik heb de test gedaan en snel (binnen een minuut) gecheckt en dacht nee die blijft wit, dus ik heb een kopje thee gedronken en weer naar boven (tijdbestek van ca. 10 min) en toen was er een 2e lichte streep Ik ga straks weer een testje doen als vriendlief er is (en de dagen er na ook natuurlijk haha) maar laat jullie zo snel mogelijk weten van de test van strakjes
Spannend Amalia!!!! Een hele voorzichtige felicitatie Maar dan heb je best vroeg posi getest!!! Wanneer heb je je eitje gehad?
wow behoorlijk wat zwangeren deze maand. Ben beniwued wie er volgt. Alvast een voorzichtige felecitatie Amalia
Amalia!!!! Wat maak jij het ontzettend spannend..... Heel erg veel succes met testen straks. Ik duim voor je dat ie echt mooi positief is. Dikke knuf.
Dank meiden hihi vind het ook erg spannend allemaal Flippo ik heb mijn ei 22 feb gevoeld en dit hield 2 dagen erna ook aan (gemiddelde cyclus 26 dagen). Wij hebben alleen de 22e geklust en daarna 3 dagen niet Dus ik had er niet echt vertrouwen in. Maar de twijfeltest van vanochtend ga ik helemaal twijfelen Misschien doe ik de test morgenochtend wel, want ik moet steeds plassen (misschien van de zenuwen haha) en aangezien ik 4 dagen voor mijn NOD zit, is de kans dat de test hcg opmerkt nu erg klein. Oehhhhhhh spannend!!!