Heel spannend Amalia! Ik ga voor je duimen. Ik hoop natuurlijk ook nog steeds dat ik over mijn NOD heen ga, maar die is in theorie heel klein, aangezien hij voor het zingen de kerk uit ging, maar je weet het nooit God dat zou wat zijn
amalia nou dat is spannend bijlopen gelijk met cyclus dan zo te zien ik moet ook nog wachten maar kijk me pendel ik heb voor de rest nergens last van ik voel ook niets dus ik heb ook niet echt het idde zwanger te zijn
Pffff.... net naar het toilet geweest en bruin gespot... Zit op dag 9 DPO... zou het al over zijn? Te vroeg gejuigd... Misseljkheid overigens nog wel evenals de krapmen :S
Pffff wat een spannende dingen hier allemaal alweer! @Marjolein, hopelijk komt alles goed en komt die pendel in juni gewoon uit! @Flippo bruin is nog geen rood @lovepeet; we hebben dezelfde pendel voor maart... @Amalia ook een voorzichtige felicitaties van mij! Zou als ik jou was ook wachten tot morgenochtend. Ochtendurine schijnt beter te zijn, helemaal nu je zo vroeg test lijkt me... *duim duim duim*! @Nikske hopelijk leidt jouw nee-gevoel tot een vette ja je leest het wel eens.. dat mensen (nou ja, vrouwen ) zwanger zijn als ze juist het idee hebben dat het niet raak is... Hier ook al weer allerlei gevoelens... mini-steekjes in mijn liezen vooral en ook mijn (.)(.) beginnen alweer op te zwellen, maar dat laatste heb ik zo'n beetje elke maand... Maar ja, ik moet nog heeeeuuuul lang wachten Succes allemaal!
Nog steeds geen ongi te bekennen hier... Normaal wil ik nooit ongi worden, maar nu wel... want ik heb al negatief getest gisteren... Dus laat die ongi nou maar komen...
hallo allemaal ook hier totaal geen klachten nu heb ik nog 6 dagen te gaan voor mn NOD. Maar heb deze maand geen + ovu test gehad dus waarschijnlijk geen eisprong... Ik zal dus echt moeten afwachten maar mn gevoel zegt duidelijk NEE
(Mammie in spe) Bij mij is het deze maand hetzelfde ook geen positieve ovutest gehad. Wel eentje die bijna net zo donker was maar ik ga er vanuit dat het deze ronde helaas niet raak is.! Nu maar afwachten he..
Dat is gek, want ik heb deze maand ook geen echt posi ovutest gehad, dus ik weet eigenlijk al dat het deze maand niks is, maar toch hou ik hoop... (bij mijn vorige zwangerschap hadden we het door omstandigheden maar 1x die maand gedaan, en tata mannetje is nu al 1)
nou wie weten hebben we toch wel een eisprong gehad en zijn we misschien wel zwanger laten we nog maar even hoop houden!!!
Goedemorgen meiden, Ik heb zojuist getest met de ochtenurine. En er komt weer een 2e streepje te voorschijn (zonder te turen en binnen de tijd) Ik denk dat ik er niet omheen kan, ben dus echt zwanger Tijd voor een andere banner Ik hoop dat het 3x scheepsrecht is
Joehoeee! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je nog wat voorzichtig bent na 2 mk's, maar we duimen hier allemaal met je mee dat het goed gaat deze keer!!
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spƩ (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Amalia op roze!!! Gaat goed hier meiden!
@Amalia Jaaaa, een nieuwe banner! Cool! Je schrijft trouwens (in je onderschrift) dat je in ronde 2 zit, maar bedoel je niet jaar 2?
Hier begint mijn temperatuur nu flink te stijgen Dit is de eerste maand dat ik temp en FF heeft mijn ei op dezelfde dag gedetecteerd als ikzelf (met ovutesten), geen twijfel meer over de NOD-datum dus... 17 maart wordt een spannende dag
Amalia, wat goed dat ie nu duidelijker te zien is. Heel erg gefeliciteerd, meis. Probeer er even zo goed van te genieten. Dikke knuf. Hier is de temp weer gestegen. Kon het dus niet laten om toch eventjes te testen (had gisteravond testen gehaald). Ik heb namelijk nog niet zo lang zo'n hogere temp gehad. Maar helaas, nog steeds spierwit. Liefs.