net 2 minuten geleden een test gedaan van kruidvat.. nu even afwachten .. tot nu is hij maagdelijk wit
humm nu kijk ik net op de test.. heel klein beetje wit lijntje te zien maar dan moet je echt turen .. maar dat is een kwartier na afleestijd
Een HCG lijntje hoort gekleurs te zijn en binnen de afleestijd. Ik wil je niet kwetsen, maar pas op dat je je niet blind staart op een schaduwlijntje!
Poe meiden, wat een spanning hier weer @Lovepeet, jammer maar je bent nog erg vroeg, dus wie weet...! @Nikske, heb je altijd al zo veel dagen van tevoren last van je (naderende) ongesteldheid?
sorry het is geen wit maar roze , maar dan meot je super goed kijken .. helaas ik ga me er niet blind op staren
Meestal begin ik 2 dagen van te voren last te krijgen van ongi krampen, maar vanmorgen was echt erg! Ik denk wel dat ik mijn ei deze cyclus 2 dagen eerder gevoeld heb, dus het zou goed kunnen dat de ongi gaat beginnen we zullen moeten afwachten.... Voor mij is de roze wolk van zwanger worden nu heel even veranderd naar een donderwolk!! Pfff na dik 13 maanden ben ik het echt even zat allemaal!! spuugzat
Als hij roze is kan het heel goed dat je over een dag of 3-4 een duidelijkere test hebt. We zullen helaas moeten afwachten, hoe moeilijk ook......
amalia gefeliciteerd meid!! jeetje er is weer veel spannend nieuws hier, ik zal voor iedereen duimen die in de spannende periode zit! Ik moet ook nog 5 dagen wachten eer ik kan testen.
Dikke knuffel meis... ik kan me het zo goed voorstellen! ik ga nog ff keihard voor je duimen!! het kan nog!
Amalia van harte !!!! Super!!!! Nikske ik ga ook voor je duimen *kus* !!! Hier vreselijke ongi krampen, maar ik moet volgende week pas ongesteld worden......
Ik testte op m'n NOD s avonds om 18u negatief :x. Had toen al veel gedronken die dag.. als ik jou verhaal zo lees... dan krijg ik nog hoop... maarja... het zou wel een wonder zijn als ik alsnog positief test morgenochtend. Had kruidvat 2v 5 dus heb er nog 1tje liggen....
stom he lovepeet...die testen..hopelijk kloppen ze allebei niet of zijn we allebei te vroeg..ik heb nergens last van...
nee eik ook niet ik wil dolgraag nog een keer testen .. maar ja .. is het wel slim ben nu 3 uur niet wezen plassen en 3,5 uur niets gedronken
ik ga denk ik ook pas op mn NOD testen...ik ben ook zooo een ongeduldig mens hahaha..! Mijn moeder zei heel wijs: je ziet vanzelf wel of je overtijd bent en dus zwanger bent..en mijn oma zei; je ziet vanzelf een buik..maar tegenwoordig is het anders..6 dagen voor NOD loop ik al driftig te testen haha..