NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Eventjes weer de lijst naar voren gehaald. Dames, we willen nog meer roze zien. Succes en een goede nacht. Liefs.
g'morgen Meiden die op roze staan gefeliciteerd!!! Hier nog niets van ongi te herkennen, heb nu wel een opgeblazen gevoel in mn buik wat heel laag zit...Maar denk dat ik gewoon ongi ga worden. Nog 4 dagen dan weet ik het.... liefs MIS
Hier nu wel wat echte ongi krampen gesignaleerd, maar heb ook last van lage rugpijn...we wachten "rustig" af Voor de meiden die vandaag gaan testen SUCCES!!! Voor de roze meiden gefeliciteerd!! Voor de ongi meiden, hopelijk volgende maand roze!!
Goeiemorgen! Hier nog steeds niet ongesteld. Balen... die cyclus wordt nu steeds langer zo Ik heb wel een week al opgezwollen borsten (dus vanaf vorig weekend, enkele dagen voor m'n NOD) en het gaat maar niet weg. Normaal heb ik dat ook, maar nooit zolang, want meestal word ik na een paar dagen dan ongesteld... Maarja, die 2 negatieve testen (gisteren de laatste gedaan) zeggen toch écht dat ik niet zwanger ben...
heb weleens gehoord dat iemand nooit een posi test heeft gehad in de zwangerschap...mischien je huisarts even bellen?
Nou meiden, jullie kunnen mij er af schrappen want de kinderkamer wordt weer met bruut geweld afgebroken in mijn buikje Helaaasss voor de positievelingen!! HURRAYYY!!! happy for you!
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Yotsuba op rood.. jammer meid :x Heel veel succes in de volgende ronde! Juffertje op blauw... sterkte meis, hopelijk wordt ie die komende dagen alsnog roze!!!
Rollebolle, Ukkepukkie en Sunshine, hoe is het bij jullie?! @Narcisje Heb jij nog geen test gedaan? 1 dag overtijd vandaag toch? @Nikske waar ben je meis? En vooral: hoe voel je je? Hier voel ik voor de verandering eens HELEMAAL niets... normaal heb ik al opgezwollen (.)(.) en allerlei steekjes etc... Grappig, hoe verschillend je lichaam dus elke cyclus maar weer is...
Ik schatte de kans ook klein hoor, ik zit momenteel thuis door een soort van Burn out. Maarja ergens hoop je toch vooral omdat het volgende maand alweer een jaar geleden is dat ik met de pil gestopt ben. Mijn tijd komt nog wel zullen we maar zeggen ik wens jullie in ieder geval ook veel succes, liefde, en hoop dat het voor jullie ook snel raak is als t dat al niet is!
Goede morgen dames, linda, ik had zaterdag voor het laatst getest. Die was heeeel erg wit gebleven op de plek waar ik graag nog een streepje had willen zien. Ik had waarschijnlijk wel een later ei gehad deze maand, dus als er geen ongi komt, test ik woensdag weer. We moeten nu dus nog even afwachten.
heeey lieve schatten!!!! is er al iemand zwanger van dit clubje? ik denk zelf dat het deze maand niet raak is...... kusjes mij
Hee Angiebaby! Er zijn al vier zwangeren in dit topic En hoe is het bij jou? Je schrijft dat je denkt dat het niet raak is.. maar in je handtekening schrijft je dat je misschien een innestelingsbloeding hebt gehad? Explain!
hahahhaa nou door omstandigheden laat ik t daar maar op houden hebben we het maar 1 keer gedaan t lijkt me sterk dat ik daarvan zwanger zou kunnen zijn en vorige maand heb ik ook een innestellingsbloeding gehad en was ik ook niet zwanger en nu dus weer dus misschien bloed ik tussen door gewoon ff of word ik een week eerder ongie of was t wel een innestelingsbloeding hahaha ik weet t niet! zooo joh 4 al zwanger wat goed!!!!!!!
Maar de ongie zet niet door dus?! Ennuh... één keer kan heel goed raak zijn he! Als het maar net het juiste moment was!
Mijn idee Lindaatje, hahahaha!!!!! Raak is raak Hoe lang hebben jullie op de pendels moeten wachten, ik heb ze een pb gestuurd, ben zo benieuwd!
Echt o ik wacht al veel langer, nou ja misschien hebben ze het heel druk . Zaterdag moet ik ongesteld worden.... ik vind het echt retespannend. We hebben niet gericht geklust, maar wel voor het zingen de kerk uit..... You never know