Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammie in spe, Feb 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuf voor je meis!!! Kan me voorstellen dat het voor dubbele gevoelens zorgt, maar ik vind dat jullie het allemaal erg knap aanpakken!

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    1 of 2 dagen ik weet het niet zeker ene keer is mijn cyclus 29 dagen de andere keer 28 dagen .. dus wel zien wel
    vindt zo spannend

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@nikske: Dikke knuf voor je meis.... hopen dat t veel ut heeft en het dus snel raak mag zijn voor jullie!

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    dames
    ik had een trekpleister 2v5 gedaan
    en ik weet dat je hem niet meer mag afleze na 10 minuten .. maar toen ik hem wel af las na 10 minuten kreeg ik wel wat te zien
    niet zo veel aandacht aan besteed
    en nu keek ik net .. na zo pak um beet een uurtje en hij is donkerder geworden ik zie hem nu ook gewoon .. ! help !! maar wat nu .. ? .. ik zit nog 1 of 2 dagen voor me nod

5. narcisje80

narcisje80 Actief lid

Oct 22, 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    NOD
    2 maart:
    grace20 (5)
    3 maart: Leeuw 86 (4)
    4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3)
    6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1)
    7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1)
    8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?)
    9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3)
    10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3)
    11 maart: lely (6), Flippo123 (6)
    12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2)
    13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4)
    14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1)
    15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?)
    17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5)
    19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2)
    26 maart: Nijnonijntje (3)

Toch maar weer even opgezocht. Vind het veelste spannend.... :D

6. lely

lely Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,328
    0
    36
    NULL
    NULL
    @nikske heel veel succes meid! Even een dikke knuffel.

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    mischien indroogstreepje? lijkt me dat hij wel meteen posi moet zijn..en ik denk dat je beter sochtends een test kan doen met ochtend urine... moeilijk he wachten...hoop zo dat we allebei niet ongi worden..stond net bij de bakker en werd zo misselijk ineens..moest bijna spuugen.

8. Beebiej

Beebiej Actief lid

Mar 2, 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    *duimt heeeeeeeeeeeeel hard*

Spannend :$

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Bij sommige test staat in de bijsluiter, dat als die na een half uurtje donkerder gekleurd is, dat hij dan wel geldig is zeg maar. Omdat door indrogen het streepje duidelijker wordt.
    Denk dat je gewoon lekker zwanger bent meid.
    Super hoor.;)

10. lely

lely Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,328
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lovepeet Spannend meis, ik zal voor je duimen!! En hoe zeggen ze het een streepje is een streepje ;)

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    ik hoop het iig echt voor je joh!!!

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik vindt het zo apart
    heb nou wel het idee om naar de trekpleister te rennen maar dat doen we maar even niet..
    ik moet morgen of overmorgen ongesteld worden dalijkd enk ik dat ik zwanger ben
    en dan wordt ik nog ongesteld daar heb ik niet zo zin in ..
    ik denk er nu al teveel na .. haha
    die test ligt nogsteedds voor me .. en ik blijf ernaar kijken denk dat ik hem nu weg ga gooien en dan maar ff niet meer aan denk !!. maar dat is moeilijk

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja dat begrijp ik.
    Maar ik zou de test niet weggooien.
    En het beste is waarschijnlijk inderdaad om even het te laten rusten en over twee dagen weer te testen.
    Al is dat heel moeilijk natuurlijk.
    Hoop dat je snel zekerheid hebt.

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ho meiden kom ff bij jullie spieken ben zeer benieuwd naar de stand van zaken,

@lovepeet.... klinkt als een zwangerschap.... ik had precies hetzelfde bij eerste zwangerschap en dat meisseie wordt volgende maand 2:D ik zou idd even 3 dagen wachten en dan nog een test er tegen aan knallen.... dan is de lijn ws donkerder... bedenk maar zo dat je nu toch niets kan doen behalve afwachten (yep i know......KILLING!!!)

veel succes meid!

voor alle dames die in het rode leger zitten...... balen hopelijk snel een nieuwe ronde!

nikske fijn dat je het besluit hebt genomen wellicht geeft het rust

alle collega zwangeren gefelicteerd

15. narcisje80

narcisje80 Actief lid

Oct 22, 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovepeet, spannend zeg.... *duim*duim*duim*

Nikske, heel erg veel sterkte. Het is idd een hele grote stap die jullie moeten nemen, maar nu idd alleen maar hopen dat het dan wel snel raak is. We wachten op positief nieuws van je dan hier. *hele dikke knuf*

16. zus01

zus01 Niet meer actief

@nikske ik zie dat jullie de MMM ingaan. sterkte daarmee!! hopelijk pakt het goed uit voor jullie
    ik denk dat ik weet hoe je je voelt. na bijna een jaar op eigen ''krachten'' geprobeerd te hebben, zullen wij er ook aan moeten geloven. ik wacht mijn NOD nog even af (maandag 15 maart), maar hier is vandaag heel licht bruinverlies begonnen, vaak een aankondiging van mijn NOD (hoewel ik het wel erg ver vantevoren vind plaatsvinden).
    Ik ben heel benieuwd wat de MMM ons brengt en heb er ook enorme mixed feelings over; positief dat er wellicht een oplossing is voor ons probleem en negatief omdat er ook geen oplossing gevonden kan worden en we dus met een enorme teleurstelling te maken zullen krijgen. we zullen zien...eerst deze week maar afwachten (en zal je zien dat deze heeeeel erg lang gaat duren...*zucht*)

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    @! nikske
    ik hoop echt voor je dat het goed komt .!

ja het is echt killing!..
    ik wil gewoon echt naar de trekpleister ik moet nog boodschappen doen en dan kom ik er langs !..

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

gewoon kopen die hap! dat geeft rust, maar ik zou niet meer vandaag testen heeft geen zin streep zal niet dikker worden.
    doe het dan woensdag dan is je hcg iets verhoogt als je zwanger bent.... en een mooie break van de week?!:D

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ja maar kopen die hap dan liggen ze hier in huis
    en dan zeggen ze TEST MIJ TEST MIJ TEST MIJ !!

20. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou morgenochtend nog een keer testen met ochtendurine Lovepeet! En dan zou ik ze idd nu maar vast kopen en de rest van de dag lekker laten roepen :D

Share This Page