hahaha ja die van vanmorgen zat in mijn tas.. en hijheeft hem net gevonden OEPS*** .. hihi maar hij ziet er niets op maar hij heeft er ook geen ballenverstand van ..
hahaha..oeps..ik zou ook best willen testen maar dalijk wordt ik morgen ongi heb ik alle testen voor jan l*l gedaan...
ik wil nu !! naar er zit er 1 op mijn vingers te kijken haha.. vriendlief. haha.. ! hij had mijn test van vanmorgen gevonden hihi en hij zag niets gelukkig heeft hij er geen verstand van .. en hij wilde er wat over ''leren'; dus heb ik jullie fotos gebruikt als leertechniek haha bednakt dames . alle gekheidopeenstokkie ik wil het liefst nu ik voel me ook best raar vage steekjes en dergelijke maar alsnog ik zit nog 1/ 2 dag voor mijn nod . ! is het wel slim om dan met predictor te testen ?
sommige vrouwen hebben met die test al daaaagen voor nod positief en andere vrouwen maken langzaam hcg aan en zien pas een posi test een paar dagen NA nod...dus weet niet..
maar als je dan een test wilt doen zou ik het nu of morgenvroeg doen want vanavond kan de test waarschijnlijk minder hcg opsporen..
hoi niki en livepeet. Jullie morgen ook je nod dag en eventueel testen... Hebben jullie al last van bepaalde klachten waarop wijst dat er ene menstruatie aankomt of een eventuele zwangerschap. Groetjes anne
ik weet ut .. maar .. goed.. ! ik wil vandaag wel testen probeer ff zo lang mogelijk niet te plassen en te drinken dus misschien strax.. ! hha
maakt niet uit een keer angiebaby! Ik heb niet echt dingen die wijzen op een ongi maar vorige keer voelde ik het ook niet heel heftig aankomen geloof ik.kan het me niet meer zo goed herinneren. heb wel wat dingen: -last van darmen -opgeblazen gevoel -hoofdpijn -soms misselijk in vlagen -snel vet haar(normaal niet) -sneller moe
Lely, super gefeliciteerd meis, geniet er maar lekker van. En wauw!! Zo vroeg posi getest, strooi maar een beetje van je hcg in de ronde, wij kunnen ook wel wat gebruiken. Lovepeet, ik zou morgenochtend testen als ik jou was. Heel moeilijk, maar dan weet je zeker dat je genoeg hcg in je plas hebt vergeleken met nu. Succes. Liefs.