Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik ga voooooorlopig nog geen ovulatie testen gebruiken laat eerst de natuur zijn gang maar eens gaan

2. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    Hai meiden,

Ik wou dat het al maart was! Ben zo benieuwd wie er zwanger wordt deze maand. Nou de ongie is over hier dus het echte werk kan beginnen!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    iedereen heel veel succes!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ja heeeel veeeeeel successs

5. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    hier is de ongi ook gelukkig over sinds afgelopen maandag.

Hoe lang zijn jullie gemiddeld ongi en heeft dit invloed op je cyclus????

Liefs mis

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik ben gemiddeld 4 dagen ongi.. alleen afgelopen keer had ik dat ik dacht dat ik klaar was, maar elke dag toch nog een dikke drup kwam(ja sorry klinkt wel heel smerig) dat duurde een dikke week.. hebben meer dit?

7. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi meiden gekke vraag... maar... eindelijk is dit de eerste ronde waarbij alles klopt... duur van cyclus alles wat ik voel, slijmafscheiding tov ovutesten dus hehe!! ei is gevonden maar nu een mee denker:

gister een lichte streep maar iets minder donker als teststreep voor de zekerheid geklust

vandaag een duidelijke gelijke streep. ik ga wel klussen maar hoe lang blijven die zwemmertjes in leven of hoe lang doet je ei erover om te springen als LH pos is getest is toch 24-36 uur na test dat ei kan springen? en zwemmers blijven toch ongeveer 36 "alive"

8. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook niet! Eerst maar een paar maanden zonder proberen, daarna zien we wel weer...

Ik ben meestal 4 tot 5 dagen ongi. Gelukkig niet zo heel lang dus. Heeft volgens mij weinig invloed op je cyclus verder...

9. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    #109 miekiee, 18 feb 2010
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
    hallo dames,

ik meld mij ook hier aan! dit is mijn 1ste ronde mijn nod dag is 13 maart!en dan hoop ik zwanger te worden van onze 3e spruit!

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    uhmmm moet het even uit rekenen want ik weet het niet zo ihihiih.

mijn vorige ongi was onverwacht te laat en mijn ei is te vroeg gekomen, dus reken maar vanaf mijn ei, want mijn bloeding waren ook niet zo lang ( 1 volle dag en voor en na sputteren )

mmm dinsdag was mijn ei dussss oo veel vroeger dan ik dacht mm rond het begin van maand maart, zo ergens rond de eerste.

heb normaal een goede cyclus maar deze keer ging het goed de mits in dus is even af wachten hier zo,, ik tel maar niet dan hou ik mij er ook niets zo mee bezig

xx

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nou na deze maand ga ik de natuur laten gaan en dan kijken wat er in 3 maanden gebeurt..
    gebeurt er niets..
    dan gaan we naar de dokter.. dan zijn we 13 maanden bezig

12. JuJu22

JuJu22 Lid

18 feb 2010
    10
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    #112 JuJu22, 18 feb 2010
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
    Hoi dames,

ik heb mij ook aangemeld sinds vandaag. Zijn nu bezig met de 4e ronde en tot nu toe een constante cyclus van 32.
    13 maart is mijn NOD.

XxX

13. Hee meiden, ik klets ook graag mee! Mijn NOD is 7 maart, spannend!

@LOvepeet, wat zijn jullie lang bezig:( Is het voor de eerste?

14. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey meiden,

Het is alweer echt gezellig hier! Iedereen succes en ik hoop dat er veel roze gaat komen.

15. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Hier zijn de duiveltjes al bijna weg, gelukkig :)
    Dan gaan we om de dag klussen. Ik ben deze ronde al gelijk begonnen met tempen. Vind het wel fijn om te weten hoe mijn lichaam in elkaar steekt ;)

16. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    ik ben gemiddeld 4 dagen ongi.. alleen afgelopen keer had ik dat ik dacht dat ik klaar was, maar elke dag toch nog een dikke drup kwam(ja sorry klinkt wel heel smerig) dat duurde een dikke week.. hebben meer dit?

Hey Leeuw, ik heb daarn deze maand voor het eerst last van. Normaal gesproken heb ik maar 3-4 dagen bloedverlies en nu ben ik zaterdag ongi geworden (flink, veel buikpijn), woensdag was het grotendeels voorbij, maar ik verlies nu nog steeds oud bloed. Raar? Weet ook niet goed wat het is.

17. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    heb trouwens besloten omdat ik nog maar in ronde 2 zit, om de natuur nog even lekker zijn gang te laten gaan. Nog even geen ovu testen en temperaturen.

18. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    NOD
    2 maart:grace20 (5)
    3 maart: Leeuw 86 (4)
    4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3)
    6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9)
    7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (.)
    8 maart: rollebolle (4)
    9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25), lovepeet (13)
    10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?)
    11 maart: lely (6), Flippo123 (6)
    12 maart: mammie in spƩ (2), Pio (17), Peps (2)
    13 maart: Truus21 (4) summergirl2 (4), Susl (.), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4)
    14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2)
    15 maart: MamavanJayden (1), Ukkepukkie (1)
    17 maart: Jalou (2)
    18 maart: Lindaaatje (5)

Hey meiden,

Kon het niet laten om nog eventjes hier te spieken voordat ik naar de negenmaandenbeurs ga.
    Deze maand gebruik ik ook nog geen ovu testen, omdat het pas de 2de ronde is na mijn mk van nov `09. Hierna heb ik even een paar pauze maanden ivm feestdagen, vele verjaardagen en mijn jongste word in jan 4. Wil dan toch dat het echt om haar draait.
    Maar daarna denk ik dat ik toch aan de ovu testen ga. Mijn cyclus is na de mk zo raar....
    dinsdag en woensdag had ik vruchtbaarslijm (eigenlijk veelste vroeg volgens mij) en gisteravond en vandaag bijna niets meer. Heel vreemd. Hoop dat het toch raak is en dat we goed geklust hebben. Misschien komt het later wel nog een keer en was dit gewoon vreemd tussendoor. Merk het wel of ik last krijg van mijn pms. ;)
    We zien wel weer even.
    Meiden, fijne dag vandaag.
    Liefs.

19. Hee meiden, het is inderdaad lekker druk hier, gezellig:)Ik zie achter mijn naam in de lijst (.) staan. s dat de ronde waar je in zit??

20. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, idd.

Deel Deze Pagina