nee heb geen foto dames...fototoestel is kaduuk,helaas ja ik w8t het maar af,meer kan ik niet doen!hihi heeerlijk die spanning
oww miekee spannend. Nu krijg ik ook zin om te testen. Had dezelfde NOD dag als jouw alleen voelde ik mijn ei eerder dan verwacht. Gatsie
nou of ik wat voel..ik ben moe,maar ben eigenlijk altijd wel futloos in de winter!heb wel een soort opgeblazen buik??en regelmatig het zuur!borsten voel ik niet.ivm borstverkleining. ga je mee morgen testen dan theeleut,hihi
pff ze roepen me vanuit de la Heb alleen de Dure van clearblue in de la. Anders had ik er nu wel een gedaan va kruidvat maar die zijn op. Helaas. Twijfel Voel hier wisselend wat. Af en toe wat weeig. en soms raar ongigevoel in de buik maar dat heb ik al vanaf mij eisprong.
@beebiej is idd spannend een vriendin van me is ook volgens de pendel zwanger geraakt en nog 2 meiden van het forum die ik ken. Ik wens je succes meid! Alle andere dames ookToy,Toy,Toy
leuk hoor al die zwangeren!!! ik zie nog steeds niks roods..en heb ook nergens last van..qua buikpijn enzo
Dat zou dan kunnen betekenen dat je twee dagen voor je NOD zit ipv vier..?! Als ik de positieve testen van anderen zo bekijk... zou je zeker twee dagen voor je NOD positief kunnen testen! Spannend!! Wat ga je doen??
We wachten af, tis pas ronde twee dus mag niet klagen hoor. Nou ik duik mijn bedje in. Trusten allemaal en meiden die morgen testen toy toy toy
Tuurlijk mag je niet klagen, maar we willen toch allemaal het liefst zo snel mogelijk zwanger worden Welterusten!
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25),lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Nog even het kaartje naar voren voor morgen: een nieuwe dag met nieuwe kansen!
theeleut,balen zeg..wel stoer dat je het aan durfde zeg!nu hopen op zaterdag,ik duim! ik werd net wakker,ik moest plassen?zat echt in een dubio van " nee plas,je moet blijven zitten,tot rond 08:00 voor m'n test">hihi nu heb ik het maar opgevangen en in de koelkast gelegd.ooow hoe gek kan je worden.hihi