Vorige maand kreeg ik mn 1e spot op deze dag dus vind vandaag wel erg spannend. Heb wel licht gevoelige borsten maar ja daar kun je alle kanten mee op!! Weet iemand trouwens waarom maagzuur een symptoom is want dat heb ik al wel een tijdje maar ik dacht dat dat voor later in de zwangerschap gold omdat het kind dan op de maag drukt.
Mijn NOD is ook de 13de. Heb zere tepels pff.. Alleen in de eerste ronde na het stoppen met de pil gehad, tot nu toe niet meer dus we wachten maar af alhoewel mijn geduld aardig op is
Dames, wow! echt top! ben zo blij dat er zoveel namen rose kleuren, van harte gefeliciteerd allemaal!!! En zoals altijd zijn er helaas ook veel namen die rood kleuren, al veel gezegd, maar ik zeg het nogmaals BALEN, BALEN EN NOG EENS BALEN!!! :x Ik heb vandaag op mijn NOD dag zonet met de middagurine getest met kv2v5 en er kwam keurig een 2e streepje binnen de tijd Lovepeet, geloof het, je bent echt zwanger meid!!! Ik wil nog ff zeggen dat ik deze maand alleen op de dag dat ik mijn ei had gevoeld geklust had, dus ik had eigenlijk niet zoveel hoop deze maand, en zie tadaa zwanger. Dus voor de meiden die heel weinig geklust hebben, het kan allemaal nog, dat ene keer klussen is vaak voldoende
Dank je! Hoop dat ie ook zo mooi blijft Net wel wat bloed aangetroffen in mijn slijm.. Hoop niet dat het het begin is van een ongi.
Ja klopt. Heb vanaf donderdag elke dag wat bruinverlies en zeurderige pijn (kramp/steken) onder in de buik. Die klachten blijven aanhouden, hoewel het bruinverlies vandaag nihil is. Maar had bij een andere topic gelezen dat iemand ook bruinverlies had en gewoon hartstikke zwanger is. Dus houd ik hoop! Verder durf ik nog niet echt te spreken van andere duidelijke symptomen, omdat ik natuurlijk ook aan het ontpillen ben. Dus dat mijn lichaam van slag is, hoeft niet persé te betekenen dat ik zwanger ben. Ga ik het toch echt tot zaterdag proberen uit te houden. Want heb met mijn vriend afgesproken dat we dan vrijdagavond samen een test halen en dan zaterdag samen testen. Tja tis toch de eerste keer voor ons, dus we houden het nog een beetje romantisch
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25),lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) Beebiej (?) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) heb jeem22 even zwart gemaakt,die sprak ik in 'overtijd' topic en is niet ongi..
Hoi Lindaatje... Mijn NOD valt op 13 maart... nog een paar dagen geduld hier! Vraagje: Wat is de 2v5? Groetjes V.
ah ja die ken ik... Zijn die echt zo goed? En kan je er ook vroeg mee testen? Ik heb al veel gehoord dat predictor niet zo goed is... maar ze zeggen natuurlijk zoveel hé... xxx
Predictor schijnt niet goed te zijn nee. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar als ik de verhalen hier op het forum moet geloven krijg je daar zelf een positieve test mee als je hem onder de kraan houd of als je je man erover laat plassen.. Dus hoe dan ook, die komen er hier niet in! Ik gebruik zelf ook altijd die van Kruidvat, lekker goedkoop en je hoort er goeie verhalen over. Schijnt dat je er voor je NOD al positief mee kunt testen. Maar goed, denk dat dat er ook mee te maken heeft hoeveel HCG je zelf aanmaakt.
Mijn NOD is ook 13 maart. Ik had vandaag en gisteren echt zo'n trekkerig gevoel in mijn onderbuik, en gevoelige borsten. Ben benieuwd of dat met een zwangerschap te maken heeft..maarja nog te vroeg om te testen he. Heb de Kruitvat test wel vast in huis gehaald
ik zit nog een beetje te dubben ben mijn NOD. volgens mij heb ik 26 feb mijn ei gehad dus ja 14 dagen later is 12 maart. maar uitgaande van mijn korste cyclus is het 14 maart. maar heb ook vandaag de 2v5 gehaald. heb nu 6 testen liggen ihihhhi. dus als er 2 niet duidelijk zijn dan gaan ze er allemaal aan hahah