Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    lieve meid,jou kinderwens is net zo groot als die van ieder ander hier op forem.en natuurlijk mag jij balen,gooi het er maar lekker uit hoor,meis.dikke knuf

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hihi ik heb ze ook al klaar liggen hoor, die testen :p Kan ook eigenlijk niet meer wachten maar ja, we moeten toch nog een paar daagjes geduld hebben. Hier zere tepels pff, niet grappig.. Laten we het beste ervan hopen!

3. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    van harte meid!jippieeeeeeeee

4. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    pio ook jij van harte neis,,hihi je bent ook net zo onzeker als ik zie ik!

dames die vroegen of ik klachten had...?ik heb alleen echt een "vol" gevoel in m;n buik!iets meer plassen,maar niet echt onwijs veel meer,geen zere borsten......af en toe het zuur,en idd wat sneller moe!wat iik ook heb gehad,een week terug een depri gevoel,en daarna (2 dagen later)een griepgevoel..zere spieren(weet niet of dat er mee te maken heeft?)

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
  6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    hier nog steeds geen ongi te bekennen. heb duidelijke blauwe aders op mn tepels en ze zijn ook iets donkerder.maar het zal wel niks zeggen...ze zeggen dat je tegen je ongi aan geen afscheiding hebt maar dat heb ik nog steeds wel. wel minder dan afgelopen week,toen was het echt draderig..(sorry dames). en net in bad even gevoeld en heb niet het idee dat mn baarmoedermond zacht en open is zoals zou moeten voor ongi..

7. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Wat goed dat er al zoveel roze is!!!!
    En balen voor de mensen die rood zijn!!:(
    Ik heb alles teruggelezen, was zo nieuwschierig;) Moet nu zo wennen aan me nieuwe werk, dat ik erg moe was, en ook niet zoveel met zwanger worden bezig was. Wel geklust deze maand... Ik moet ontzettend veel plassen, soms wel om de 45 minuten, ook al ruim een week last van mijn borsten, ze (vooral de linker) doen erg pijn.
    Heb met me vriend afgesproken, dat als ongi zaterdag nog niet doorgekomen is, we zondag gaan testen, maar wordt steeds moeilijker als je leest dat er iemand 4 dagen voor nod posi test...
    Spannend! Wil alle meiden die nog niet ongi zijn, of nog twijfelen met de test, nog veel succes toe wensen!
    Bij mij is het zo dat ik vanaf een aantal dagen voor de ongi, mijn baarmoeder erg dik en opgezwollen is... Maar misschien heb ik dat altijd wel, heb ik verder nog nooit gevoeld ;)

8. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pio, van harte meis!
    Verder nog een aantal meiden op rood vandaag, balen :x
    Sorry als ik iemand vergeet...

Grappig Miekiee & AngelaenArjan; ik heb hetzelfde. Moet namelijk vandaag opeens achter elkaar plassen! Denk dan: nu kan het maar een paar druppeltjes zijn, maar toch is het dan nog een flinke plas (niet heel groot, maar ook niet klein) :D Verder ook wat spierpijn in benen en als ik mijn benen opgetrokken houd, drukken ze onwijs op mijn blaas auw! ;) Verder heb ik nog steeds geen last van mijn (.)(.), terwijl ik dat normaal de laatste twee weken van m'n cyclus elke keer juist wel heb...

Nou ja, ik moet nog een weekje afwachten helaas... weet wel dat ik elke keer dingen denk te voelen en het niks is.. dus probeer me maar zo weinig mogelijk voor te houden... maar das best lastig! :p

9. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD
    2 maart: grace20 (5)
    3 maart: Leeuw 86 (4)
    4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3)
    6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1)
    7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1)
    8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (?)
    9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25),lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3)
    10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3)
    11 maart: lely (6), Flippo123 (6)
    12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2)
    13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) Beebiej (?), Valerie20 (2)
    14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1)
    15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?)
    17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5)
    19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2)
    26 maart: Nijnonijntje (3)

Valerie20 toegevoegd

10. tricia82

tricia82 Niet meer actief

hier ook het zelfde heeeeel veel plassen maar niet klein en niet groot.
    zit wel elke 2 a 3 uur op de wc :)
    ook geen last van (.)(.) maar wel af en toe een vol gevoel onder in mijn buik en heeel veel trek in van alles en nog wat.
    nou ja morgen de eerste test ;)

11. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Dat plassen heb ik al sinds vorige week, en dat is niet fijn als je aan het werk bent ;)
    Ook heb ik al een week ofzo steken in mijn buik en lies, en me buik is helemaal opgewollen.

12. tricia82

ben ook blij dat ik donderdag pas weer hoef te werken had heerlijk 2 weken vrij :D

13. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Oooohh.. ik wil ook testen, maar Arjan heeft me laten beloven dat ik niet test... Grrr die kerels ook ;)

14. tricia82

ik heb expres niks gezegt over alleen smorgens testen want dan zegt danny ook dat ik pas zaterdag mag testen.
    maar hij is wel erg nieuwsgierig hoor.
    heb ook 2v5 testen verstopt en die vind hij nooit!!!!

15. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, wel lief van onze mannetjes dat ze er graag bij willen zijn als er getest wordt natuurlijk... :D

Tricia: succes morgen!! En houd op de hoogte! :)

16. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ik sluit me hier bij aan.
    ik ben nu 2 dagen over tijd.
    en heb ook al wat kwaaltjes.
    als het goed is krijg ik de testen morgen binnen.
    ik ben wel heel benieuwt.
    en wie gaat er nog meer testen morgen.
    groetjes

17. tricia82

lindaaatje@ natuurlijk hou ik iedereen op de hoogte ;) en ja het is wel lief dat ze zich erbij betrokken voelen. Danny vroeg ook toen ik de ovu testen had gekocht elke dag hoe de test was. maar als ik nu een zw test doe dan wil hij er echt perse bij zijn dat weet ik zeker maar ik wil hem verrassen.
    heb ook een mok gekocht met "geschikt" erop en die wil ik nog bewerken met "geschikt (E PAPA)"
    heb vanmiddag kleine sokjes gekocht als kadootje aan mijn ouders en schoonouders om zo te laten zien dat ik dus zwanger ben maar ja weet natuurlijk nog niks maar vond deze erg leuk :D

sa2008@ ik ga morgen testen

18. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. tricia82

heb 6 testen liggen
    1 cb digitaal met indicator
    1 van de supermarkt
    en 4 kruidvat (2 x 2v5)

maar die cb bewaar ik voor als ik het echt niet geloof dat de andere testen posi zijn hahaha

20. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat spannend allemaal. ik ga nog even wat teruglezen heb al weer veel gemist zie ik.

Deel Deze Pagina