ja dit is de eerste keer voor mij dat ik echt hoop dat ik zwanger ben haah heb een tijd problemen gehad met mijn menstruatie en dan werd ik het niet op we hebben een keer samen een test gedaan in de hoop dat hij natuurlijk negatief was omdat het gewoon niet kon op dat moment en we waren allebei aan het huilen dat hij negatief was vonden het toch wel stiekem jammer. dus duimen!!!!!!!!!
hallo heeft er iemand ervaringen met de zwangerschapstesten van sensitest? ik heb vanmorgen getest en er kwam een heel licht streepje te voorschijn binnen de tijd. morgen is mijn nod. iemand ervaring ???
ok ik ook niet. ik heb er een paar besteld en de vorige keer toen ik niet zwanger was was het echt spierwit en nu is er dus een heel vaag licht streepje te zien. wel spannend. het duurt nu ook al zo lang
ik wacht nog even af. morgen is mijn nod. wel spannend. @niki ik zie dat jij ook overtijd bent. heb jij al getest?
vanochtend 2 keer nega.maar ongi breekt ook niet door en heb niet het gevoel dat ie elke minuut kan doorbreken.
Hoi Meiden, mijn nod was 6 maart en ik ben nu nog niet ongesteld. Ik heb zondag 7 maart getest en deze was negatief....k wacht het nog maar even af tot dat ik misschien een week over tijd ben ofzo. xxx
@niki balen he dat je steeds in spanning zit. je kan maar beter of ongesteld worden of een positieve test hebben dan weet je tenminste waar je aan toe bent. ben je vaker over tijd dan?
spannend marije2121..zitten we een beetje in hetzelfde schuitje.. ik had vandaag nod en 2x nega getest vanochtend
Hoi Nikki Hier het zelfde, nog steeds geen ongesteldheid, al wel een test gedaan was negatief.. Ik had last van rommelende darmen, maar nu ook niet meer.. Mijn cyclus was altijd regelmatig, erg irritant dit. Hopen dat we een posi test krijgen en anders op zeer korte termijn ongesteld worden. Groetjes anne
Ja inderdaad.... echt vervelend dit. Ik denk dat ik gewoon het weekend afwacht zodat ik dan een week over tijd ben. Dan testen. En misschien dat ik anders de huisarts bel. Weet niet of dat zomaar kan? Want ik ben altijd heel regelmatig en nu niet...