Ik wacht tot een uur of 12 en dan probeer ik 1 cb digi...tussen 13.00 en 14.00 belt dokter... Dus na 12 is de uitslag van test er, kv gaf al posi aan...
Iedereen super gefeliciteerd zeg Echt veel zwanger zeg Ik hoop dat ik 22 maart een goede uitslag krijg van mijn biopsie en kan ik er ook voor gaan Nu ik zo jou pendel zie van Astrid ga ik toch weer een beetje hoop krijgen. Ze heeft voor mij in Juni voorspelt van een Jongen
Ben benieuwd wat de CB digi aangeeft dan! En wat de dokter zegt natuurlijk.. Een voorzichtige gefeliciteerd Nony.. En voor de rest ook natuurlijk! Ik moet om 13.20 uur bij de HA zijn, kijken wat er loos is.. Could it be? Could it be? Hoe gaat het met jou Marjolein? Ben je een beetje bijgekomen van het slechte nieuws?
Alle zwangeren: GEFELICITEEEEEERD!!! Wat een goede berichten! Ik heb nog steeds krampen/ steken, maar vanochtend weer opgestaan zonder rood. Spannend!! Fijne dag allemaal! ps de mensen van de zwangerschapstesten verdienen echt goud geld aan ons hahaha!
Meiden ben toch wel een beetje onzeker nu Voordat wij het bericht kregen dat mijn uitstrijkje niet goed was hebben mijn vriend en ik gewoon nog gevreeen en dit was 2 dagen voor mij vruchtbare periode. Nu heb ik het gevoel en de angst dat ik toch zwanger ben, kan het me ook allemaal verbeelden. MIjn onderbuik is vrij hard en heb echt heel veel afscheiding (sorry). Ook heb ik afgelopen nacht gedroomd dat iemand over mijn buik aaien en zei zo komt er een kindje aan maar wat moet ik nou als ik nu toch zwanger ben en de biopsie zeer afwijkend is? Oh ik wordt gek van deze onzekerheid waarom moet het nu 3 weken duren voordat ze de uitslag van het onderzoek binnen hebben . Heb afgelopen dagen ook gewoon filet gegeten en een aantal alcoholische drankjes op
@Marjolein O meid wat vervelend die onzekerheid. Ik wou maar dat ik je gerust kon stellen. Maar ik weet neit hoe. Hoop alleen dat je snel je uitslag hebt en weet waar je aan toe bent.
Marjolein, wat een ellende he die onzekerheid, helaas weet ik ook niet goed hoe ik je gerust kan stellen! Voor de zwangeren nogmaals gefeliciteerd. Hier een opgezette buik en een brok in mijn keel, weer ?? Die buik kan ook zijn dat ik zaterdag mijn NOD heb natuurlijk....
ik denk dat het aan mijn computer ligt want ik zie geen banner. zal eens aan mijn mannetje vragen hoe het zit.
@nony haha ik heb net 3 cb digitale testen gekocht. je bent dus niet de enige die er zoveel geld aan uit geeft.
bent toch even met jullie aan het meelezen. ben vandaag vrij en ik had het idee om even te kijken hoeveel er al op roze staan. het zijn er veel deze maan. gefeliciteerd allemaal. Wat mij is opgevallen is dat astrid vaak goed zit met haar pendels. ik heb er twee van haar een ruim een half jaar geleden toen maart en 1 maan gelden weer en weer maart. hopen dat ze gelijk heeft. marjolein hopen dat de uitslag goed is en je zwanger bent dat zou toch helemaal mooi zijn. sterkte!!
Nou heb net cb diditaal gedaan en er staat......ZWANGER!!! Ik kan het gewoon niet geloven we hebben het deze maand maar 1x gedaan(door omstandigheden) en tata...en groeit gewoon weer een wonder in mijn buik... Nu alleen nog gyn afwachten, en dan verander in banner. @ aapje ik zou gewoon testen....succes