dank je dames. ik was in sept 08 gestopt met de pil, ik heb vorig jaar juni een miskraam gehad met 10 weken, dus 18 maanden ongeveer. en van de eerste was ik binnen 3 maanden al zwanger.
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (2) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25),lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) Beebiej (?), Valerie20 (2) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) firefly heeft geloof ik posi getest..
@ aapje gefeliciteerd! dit was een mooie dag Ik kan 19 maart al komen voor een echo, ivm voorgeschiedenis IEDEREEN DIE NOG MOET TESTEN SUCCES!!!
Ja "licht posi" schreef Firefly... Ik durfde het nog niet aan te passen... maar als het niet goed is, horen we het wel! @Aapje; wel een tijdje bezig geweest dus. Ik duim voor jullie dat het allemaal supergoed gaat dit keer!
ze had het met middag urine getest dus dacht ik zet het er vast in..streepje is een streepje helemaal als je smiddags test.
Wow!! Lijstje kleurt echt mooi roze, van harte gefeliciteerd allemaal En voor de dames in het rood: op naar de volgende ronde! Dames die de mmm ingaan: soms hebben we een beetje hulp nodig en gelukkig leven we in een wereld vol doktoren die graag een handje willen helpen Hier bij mij ben ik volgens mij nog volop zwanger (hoop ik, ben nog zo onzeker) symptomen: ongi gevoel en een soort van buikspierpijn, maar lees dat dat normaal is (had ik bij de vorige zwangerschappen ook, helaas wel mis, dus weet niet of het bij mij goed is) en heel erg moe, misselijk in vlagen, veel honger, zin in bittere eten, geen idee waar ik het vandaan moet halen en wat haha. Bij de vorige zwangerschappen begon het bloedverlies ergens in week 6. Dus wacht lekker af. Wel beide keren hartje zien kloppen, maar was niet goed gegroeid. Ik bel de dokter in week 7 zodat hij me kan doorverwijzen naar de gyn. (Sorry moest ff kwijt hierboven)
ow wat nog een "grappige" symptoom is wat ik heb is dat er een soort van lucht ontsnapt eens in de zoveel tijd uit mijn geboortekanaal haha nog nooit gehad soort van luchtbelletjes gevoel nog meer zwangeren er last van het is een wel een grappig gevoel haha
bedankt voor de felicitaties. ik vind het nog wel eng allemaal, ik kan pas echt blij zijn als ik een kloppend hartje heb gezien.
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (2) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25),lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) Beebiej (?), Valerie20 (2) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?) 16 maart: Nieke 84 (6) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3) Dames ik wil me graag weer bij jullie voegen. Heb mijn NOD in de lijst gezet. In het begin van deze ronde heb ik helemaal niet meer op het forumg gelezen en dat gaf echt rust voor mij. Maar nu het spannender begint te worden kan ik het niet laten om te lezen hoe het jullie vergaat. Wat een roze nieuws zeg!! Super!! Alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd en een fijne zwangerschap! Voor alle rode meiden super balen maar hopelijk de volgende ronde ook op roze.. En de meiden die in de MMM gaan. Heel erg veel succes en met een klein beetje hulp gaat het ook jullie lukken!!! Ik zit nu ongeveer 6 dagen voor mijn NOD en wacht in spanning af. Ik voel nog helemaal niks, zal misschien ook nog een beetje vroeg zijn. Maar ik verwacht dat ik gewoon weer ongesteld ga worden, wil me ook nergens op verheugen kan dan zo tegenvallen.. Alle meiden die ook nog moeten testen veel succes, ik duim voor jullie!!
Deze weghalen bij "handtekening wijzigen" en dan een nieuwe maken via het menu "Banners" helemaal bovenin....
Welkom terug Nieke84 Ga je wachten tot je NOD of al eerder testen? En als ik hier zo de ervaringen lees, dan hoef je niet altijd iets te voelen voor NOD... Spannend he!
Daar ben ik weer! Wat een middagje heb ik achter de rug.. Had om 13.20 afspraak bij de huisarts. Had extreme steken in mn rechterlies en misselijk en gem. 2 a 3 x per dag overgeven. Moest van m'n doc met spoed naar het ziekenhuis, omdat ie dacht dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Uren gezeten daar! Nu blijkt dat m'n eitje voor het grootste gedeelte in m'n eierstok is blijven zitten. En die heeft een flinke bloeding van binnen gehad. Vandaar de pijn! Niet zwanger dus.. Ik kan op rood! Wat wel goed nieuws was: m'n baarmoeder en eierstokken zijn verder gezond en er ligt een hele rits eitjes op me te wachten! Nog 2,5 week wachten.. Dan ga ik weer klussennnnn! Nony & Aapje! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hou het topic in de gaten om te kijken wat de nieuwe wordt. Dan ben ik er uiteraard weer met goede moed bij! Kussss! Xxxxx
NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (2) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25),lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) Beebiej (?), Valerie20 (2) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?) 16 maart: Nieke 84 (6) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 26 maart: Nijnonijntje (3)
@luyu Jammer meis! Wel goed dat je zo snel hebt doorgepakt en naar je huisarts bent gegaan. Voel je je nu ook weer gelijk beter? Veel succes in de volgende ronde! *knuf*
Ja, maar de pijn was langzamerhand ondraaglijk. Dus ik moest wel! In paar dagen al 4 kilo kwijt geraakt, omdat alles er uit kwam. Maar het was zeker jammer! Baalde er wel heel erg van dat ik niet zwanger was.. Maar toen ik die rits eitjes op de echo zag gingen m'n ogen weer glimmen! Ben allang dankbaar dat m'n baarmoeder en eierstokken kerngezond zijn. Het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. En ben pas 21, dus heb nog even de tijd! Maar je begrijpt natuurlijk wel dat een van die eitjes hét eitje wordt. Haha! *blijft positief denken* Op naar de 5e ronde! Hoe zit het bij jou??