Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammie in spe, Feb 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaida

Shaida Bekend lid

Dec 23, 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    NOD
    2 maart:
    grace20 (5)
    3 maart: Leeuw 86 (4)
    4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3)
    6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1)
    7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1)
    8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (2)
    9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25),lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3)
    10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3)
    11 maart: lely (6), Flippo123 (6)
    12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2)
    13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) Beebiej (?), Valerie20 (2)
    14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1)
    15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?)
    16 maart: Nieke 84 (6)
    17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5)
    19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2)
    20 maart: Shaida
    26 maart: Nijnonijntje (3)

Ik wil mij ook toevoegen aan het lijstje. Mijn NOD staat er ook op.
    Mijn gevoel zegt jammer genoeg dat het niet deze ronde gaat worden, maar vind het toch leuk om mee te doen.

Voor de roze dames onder ons, van harte !! wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe

dikke knuffel

Shai

2. Marise

Marise Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,588
    1
    0
    @niki mijn nod was 6 maart. En nu ga ik dan maar uit van een cyclus van 31 dagen ofzo? Het was altijd 28 en nu ineens 31. Dus mijn volgende Nod is in April. Hoe doen jullie dat nu voor de meiden die deze ronde niet zwanger zijn? maken we een nieuwe topic voor Nod in april? of...??

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

Jan 18, 2010
    1,537
    0
    36
    @ Lindaaatje: Ik ga proberen te wachten met testen tot de 16de... Zal wel moeilijk worden want lees dat veel mensen inderdaad al voor hun NOD positief testen.. Maar het kan dus net zo goed niet zo zijn en dan vind ik jammer want dan blijk ik net zo goed in spanning. Dus als er de 16de nog niets is dan waag ik er een testje aan.. Toevallig zijn we dan ook precies 8 jaar samen, dus dat zou wel heel mooi zijn!

4. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel gaaf dat je die eitjes op de echo hebt gezien zeg! Kan me voorstellen dat dat een lekkere bevestiging is :D

Hier zit ik inmiddels in ronde 5, 1 week na eisprong en ik moet veel plassen, heb steekjes en heb juist zachte (.)(.) ipv pijnlijke zoals normaal na ei. Maar goed, ik durf nergens meer op te hopen. Misschien dat ik zondag alvast een testje ga doen... (3 dagen voor NOD).

5. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou idd een hele mooie datum zijn om positief te testen! *duim duim duim*

6. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,712
    28
    48
    gelderland
    @lindaatje waar voel je precies die steekjes?? ik had dat ook een paar dagen onder in mijn buik en ik had deze keer ook geen pijnlijke (.)(.). ik wil je geen valse hoop geven hoor, want je lichaam kan je ook goed voor de gek houden dat heb ik al vaak gemerkt. ik heb eigenlijk nergens last van nu alleen wat vaker plassen dan normaal.

7. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aapje Kan niet zo goed aangeven waar ik die steekjes voel.. tis meer een weeeig gevoel onder in mijn buik ofzo... Of wacht.. misschien voel ik die steekjes wel een beetje rond mijn blaas ofzo... heel laag dus.. :( Maar heb die steekjes wel vaker gevoeld. :( Maar wat wel anders is is dat weeige gevoel en het vaker plassen... maar zou dat al zo vroeg (1 week dus) na ei kunnen denk je?

Oeee ik begin het nu toch wel spannend te vinden allemaal :)

8. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja.. ben ook errug moe de laatste dagen... maar dat zou ook kunnen komen doordat ik vakantie heb en lekker niets hoef te doen :) Morgen weer aan het werk... kijken of het dan minder wordt..

9. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,712
    28
    48
    gelderland
    @lindaatje. volgens mij kan dat wel, ik heb zelf het idee dat het met de innesteling te maken heeft die steekjes. ik had dat ook ongeveer een week na eisprong, die voelde ik namelijk heel goed sinds de mk. wanneer is precies je nod?

10. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aapje Hielden die steekjes dan na een paar dagen weer op? Mijn NOD is precies volgende week woensdag, 17 maart dus.

Welke symptomen had jij allemaal precies voor NOD? :)

11. Schism

Schism Actief lid

Jun 10, 2009
    277
    0
    0
    Hier nog niks te bekennen! Heb wel het idee dat mijn ei misschien wat later is geweest. Ga pas zaterdag testen, dus dan meer nieuws

12. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,712
    28
    48
    gelderland
    @lindaatje tot afgelopen weekend voelde ik die steekjes. verder eigenlijk geen symptonen alleen sinds deze week vaker plassen dan normaal en wat meer honger.

13. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @schism Spannend! Succes met volhouden tot zaterdag :) Hopelijk dan goed nieuws!

@Aapje Vanaf hoeveel dagen voor NOD had je last van dat plassen dan? (en daarna houd ik erover op... er zit toch niets anders op dan afwachten :D )

Ik ga weer ff naar de toilet.... :D

14. peps

peps Actief lid

Dec 27, 2009
    308
    1
    0
    Helaas peps gaat voor rood deze maand. Het papier is niet meer wit, dan weet ik wel genoeg!! M'n temp was vanochtend nog hoog dus ik had nog hoop maar helaas...........

Volgende maand doe ik waarschijnlijk niet mee want ik moet eerst die K#@# cyste weg laten halen die volgens mij voor problemen zorgt!:x:x:x

Voor iedereen die nog op de wachtbank zit.............ik duim voor roze!!

15. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,712
    28
    48
    gelderland
    @lindaatje dat plassen begon 4 dagen voor nod. ik hoop voor je dat je volgende week ook goed nieuws kunt brengen. wanneer ga je testen dan?

16. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aapje hhmmm... dat begon bij jou wel echt wat later dan. Misschien heb ik wel gewoon een hele lichte blaasontsteking :(

Ik ga denk ik zondag testen (3 dagen voor NOD)....

17. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @peps je tempkaartje ziet er wel goed uit! Nog geen echt rood toch? Dan is er nog hoop :) *duim duim duim*

18. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,712
    28
    48
    gelderland
    @lindaatje. ieder mens is anders dus het kan nog alle kanten op. heel veel succes met testen dan zondag!!

19. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aapje Dank je wel trouwens... voor het mee hopen :D

20. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010