Ja Lindaaatje ik duim ook voor je mee! Wat duurt deze week toch lang! Aan de ene kant wil ik dat het snel mijn NOD dag is. Aan de andere kant als het negatief is dan tja dat wil ik niet weten. Grtjs ShyGirl
had een negatieve test vandaag maar er is nog hoop voor me want dat heb ik momenteel ook heel veel plassen terwijl je niet echt meer drink dan normaal.
zo daar ben ik weer. mijn dochter is een beetje ziek. ligt nu lekker te slapen. er is aardig geklets hier zo. ik kon vandaag niet testen want ze zijn nog niet binnen. nog even wachten. groetjes
luyou wat een verhaal joh?heb je nu al geen pijn meer?ik heb er nooit van gehoord.ei blijven steken..pffff tja zo komt hij nooit terecht op de goeie plek! gelukkig dat alles nu verholpen is.
er is al een topic nod in april. http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/193915-nod-april-2010-a.html kunnen daar natuurlijk gewoon bij aansluiten.
Ik hoop dat ie roze word!!! Ik ging daarnet naar toilet en zag een mini beetje bruin in men broek liggen???!!! Zou het? xxx
beetje rare omschrijving: met je vinger(middelvinger is het langst denk ik) als je in bad zit of in de douche staat ofzo voelen achterin je vagina. dan voel je een bobbel..en dat is je baarmoedermond. tegen de tijd dat je ongi moet worden schijnt ie een beetje open te staan en zachter te worden. als je zwanger bent dan schijnt ie wat stugger/harder aan te voelen...
Ik kan hem niet kopiëren met kleur..kan iemand dat doen want de laatste is niet goed..een na laatste is goed..
ik zal julllie eens wat vertellen,bij mijn laaste zwangerschap ging ik naar de ha op te vertellen dat ik zwanger was,liet m'n test zien,enne wat denk je dat hij zegt..." oke kleed u maar uit(onderbroek en al),en ga maar op de bank liggenhuh????????? dus ik zeg nog heel lullig ja maar dokter daar heb ik niet opgerekend hoor!ging hij binnewaards voelen...noooooit van gehoord,blijkt dus dat na 5 weken een ader in je "doos" begint te kloppen,en dat is een goed teken.dus zo checkte ik de weken erna of het nog klopte,en dat was ook het geval.hihi ooit gehoord dames,maar raar maar waar.
]NOD 2 maart: grace20 (5) 3 maart: Leeuw 86 (4) 4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3) 6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1) 7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1) 8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (2) 9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25),lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3) 10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3) 11 maart: lely (6), Flippo123 (6) 12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2) 13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4) Beebiej (?), Valerie20 (2) 14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1) 15 maart: MamavanJayden (1), zus01 (14), Minkie86 (?) 16 maart: Nieke 84 (6) 17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5) 19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2) 20 maart: Shaida 26 maart: Nijnonijntje (3) dit is de ena laatste
tja gewoon zoals een binnewaards onderzoek.en toen ik het uiteindelijk het zelf ging proberen,net zoalng frummelen totdat ik het weer voelde.haha