Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Heb altijd een opgezette buik voor mijn NOD. Heel irri. Je voelt je echt zo'n hangbuikzwijntje haha

2. Jettebel

Jettebel Lid

21 feb 2010
    45
    0
    0
    SPH'er of te wel hulpverlener (persoonlijk begelei
    Alphen aan den Rijn
    Dat zijn vaak de beste maanden hé! Hoor zo vaak wanneer mensen het even rustiger aan doen, dat het die maand juist raak is. Wie weet ga jij en je vriend/ man (?) dit ook wel weer bevestigen;)

Hier ook nog steeds geen rood! Dinsdag was het een maand geleden dat ik ongesteld ben geworden. Morgen test halen en dan zaterdagochtend met ochtendurine testen (terwijl nichtje bij ons logeert. 1,5 jaar, dus veel zal ze er niet van meekrijgen en doorvertellen zal ze ook nog niet doen;))

Nikske ben benieuwt hoe het is gegaan bij de dokter? Wat worden jullie vervolgstappen?

Liesje: GEFELICITEEEERDDD!! Helemaal leuk! :D Is er nog wat van je werk gekomen? Of alleen maar gedagdroomd? :p

3. Jettebel

Jettebel Lid

21 feb 2010
    45
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Btw hier geen duidelijke symptomen die op een zwangerschap duiden...
    Behalve dat me tiet nu net begint te jeuken :p hahahaha, zal je net zien!

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ladies ik heb vandaag getest..2x met de digitale van CB (zonder weekbepaling)..enkel deed ik het tot 2x aan toe verkeerd...:x Volgens mij is dat stomme ding nu al stuk! Maar anyway ik heb 1x met ochtendurine getest en 1x met de urine daarna. Nu waren er bij de 1e test op het staafje (heb ik er maar uitgehaald) 2 blauwe lijnen te zien en op de 2e test maar 1.....:(

Wat denken jullie? Ga morgen nog ochtendurine testen met kv 2 v 5 maar ben benieuwd naar jullie reacties!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

ik heb die testen ook al in huis van de kruidvat maar bewaar t nog even

6. Jettebel

Jettebel Lid

21 feb 2010
    45
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Ow Pindakoek, jij weet de spanning hier wel weer op te voeren zeg! Spannend hoor. Idd morgen met 2v5 moet je meer zekerheid gaan geven. Maar het klinkt wel positief die 2 lijnen. Ben zo benieuwt naar je testen van morgen. Krijgen we foto's? :p

7. Jettebel

Jettebel Lid

21 feb 2010
    45
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Angiebaby, nog geen testdrang? Aangezien jij ook bijna mag en iedereen hier vroeger aan het testen is geslagen? Of ga je wachten tot zondag?

8. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @pindakoek: ik heb gisteren ook met dezelfde test van cb getest, bij mij deed ie het wel, er stond zwanger en toen ik dat staafje eruit haalde stonden er ook 2 blauwe duidelijke streepjes op. er is dus nog hoop voor jou, ben benieuwd hoe je volgende test er uit ziet.

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Angiebaby, ik heb nog 3 testjes van kv 2 v 5, heb vandaag maar meteen 2 pakketjes gekocht :D Had vanmiddag er nog een testje van gedaan maar had eigenlijk teveel koffie op om juist te kunnen testen. Heb je een goed gevoel over deze maand?

@ Jettebel, haha ik vind het ook spannend hoor maar vraag me af of die staafjes met 2 lijnen erop van de digitale CB wel geldig zijn dan..heb wel symptomen dat ik zwanger ben dus het kan wel waar zijn maar morgen hoop ik het zeker te weten! Vandaag bij mijn ouders geweest en mijn vader kan bepaalde dingen waarnemen (paranormaal begaafd) en ik vroeg dus aan hem of ik al zwanger was en hij zei dus JA...maarre ik loop niet op de zaken vooruit..eerst maar een knaltest voordat ik het ga geloven.

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Gefeliciteerd Aapje!!! :D Ja ben echt benieuwd naar morgenochtend ;) ik ga er foto's van nemen en probeer ze dan hier te plaatsen!

11. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    het lukt mij niet om foto's te plaatsen, krijg steeds de melding uploaden mislukt.

12. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    nou ik had en heb nog een opgeblazen gevoel inm'n buik hoor,vanmiddag zelf een beetje ongi pijn!maar goed ik weet dat dat er allemaal bijkan horen!

ooooooooooow jullie testers....jullie houden ons echt in spanning zeg!

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spanning moet er zijn he, dan lezen mensen dit forum ook meer ;) Ik heb weer een beetje last van steekjes..erg irritant..vooral als je gaat zitten of voorover buigt :(

14. rosa08

rosa08 Niet meer actief

HOi meiden vanmiddag positief getest ben supper blij maar ook erg onzeker vooral omdat het al twee keer achter elkaar is misgegaan. vorige maand nog een miskraam gehad en nu weer zwanger.

liefs rosa

15. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa joehoeeeeeeeeeeeee van harte meid.:p

16. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    NOD
    2 maart:
    grace20 (5)

3 maart: Leeuw 86 (4)
    4 maart: Juffertje83 (2) MissNanda (3)
    6 maart: Narcisje (2), DaphneenEstelle (6) snoetetoet (9), Linnie89 (1)
    7 maart: Ir3n3 (1), Marjolein103 (?), Verrassingsei (1)
    8 maart: rollebolle (4), UkkePukkie (1), sunshine81 (2)
    9 maart: Jeem22 (5), Maritje (25),lovepeet (13), Amalia007 (2), niki86 (3), anne83 (3)
    10 maart: Nikske89 (13), Jemmah (1), Schism (5), aapje79 (?), Yotsuba (?), firefly (3)

11 maart: lely (6), Flippo123 (6)
    12 maart: mammie in spé (2), Pio (17), Peps (2), Theeleut (2) Rosa08 (?), nony (1), Sstephanie1 (2)
    13 maart: Susl (?), Luyu (4), Miekiee (1), Juju (4), Wheelee (?), Sabrin (?) Riv (?), Truus21 (4), Beebiej (?), Valerie20 (2)
    14 maart: Angela en Arjan (2), Liesje76 (3), Pindakoek (3), Liekj (2), Angiebaby (2), Jettebel (1), tricia82 (1)
    15 maart: zus01 (14), Minkie86 (?)
    17 maart: Jalou (2) summergirl (4), Lindaaatje (5)
    18 maart: MamavanJayden (1)
    19 maart: Charlie007 (3) Marjolein (2)
    26 maart: Nijnonijntje (3)

heb rosa op rose gezet:D en lovepeet op blauw,die heeft vandaag nega getest

17. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Gefeliciteerd rosa.
    Hoop dat hij nu blijft zitten.
    Ik duim voor je.

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Gefeliciteerd Rosa!!!

19. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    ik ben heel erg blij dat mn cyclus zo regelmatig is, maar nu nog raak schieten haha

Alle dames die op roze staan van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!!!

Voor de dames die op rood staan een dikke knuffel en dat de ongi maar snel voorbij mag zijn zodat we druk kunnen gaan klussen;);)

liefs MIS

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!

Deel Deze Pagina