Oeps!! Kan gebeuren toch? Maar ik heb ook helemaal geen "klachten". Alleen wat steekjes in mijn buik en opgezette (.)(.). Meer niet. Dus wie weet.........
Pio meid gefeliciteerd Helemaal goed Oh ben echt super blij voor jullie allemaal zeg. Hopelijk duimen jullie ook nog een beetje voor mij
Ik kan op rood.... alleen hoeveel dag was mijn cyclus dan nu 13 feb voor het laatst ongi. Is het nou 27 of 28 dagen, bloos ???
We duimen voor iedereen. En zullen voor iedereen wat hormonen stooien. Is het niet voor deze ronde dan voor de volgende ronde. *Strooi*Strooi*Strooi*Strooi*
Zou het misschien te maken kunnen hebben met de onderzoeken? Of jou je voorzichtig een testje aandurven?? Je weet maar nooit.
nee ik durf het echt niet !!! bang voor de teleurstelling ik wacht tot zondag of maandag dan doe ik een test als iknog niet ongi ben geworden natuurlijk tot nu heb ik al die klachten nog en ik ben eigenlijk nooit overtijd !
He meiden, @lovepeet Hoe staat eht ervoor? Al getest? ondertussen @Nikske Goed zo meid. Lekker doorpakken. Hoezo te jong om naar de gyn te gaan. Jullie zijn al even bezig. Wat verwacht dat mens dan? Goed van je dat je toch de gyn hebt gebeld. Hoop echt dat je nu snel zwanger mag zijn. Kan me voorstellen dat je op je NOD geen onderzoek wil. Lijkt me ook niet prettig. Weetje nu de kogel door de kerk is en jullie naar de gyn gaan zijn jullie veel rustiger natuurlijk. Weet je dat daardoor ook veel zwangerschappen ontstaan?? Hoop het echt voor jullie meid Gaat je vriend mandag nou wel een bakje inleveren of laten jullie dat zitten? (als ik dat vragen mag tenminste)
Kan ik me wel iets bij voorstellen, ja. Het zit nu allemaal niet zoals het hoort te zitten bij jou op het moment. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. Van zowel het ziekenhuis en je eventuele ongi of toch zwangerschap. In ieder geval. Heel erg veel sterkte en succes.
Ik ben nog steeds niet ongesteld, heb geen last van steekjes in mijn buik meer. Wel moe, veel honger en s'middags wat misselijk. Ik krijg vandaag de zwangerschapstesten van matcare binnen, morgen nog maar een keer testen. Maandag de huisarts maar even bellen. En anders denk ik dat ik een cyclus oversla... Groetjes anne
Ja fijn is dat he, dat je hier zo je hart kan luchten. Ben ik ook erg blij mee. Je wilt toch niet de hele dag tegen je vriend aan lullen en ja aan wie moet je anders al je geklaag eruit gooien hihi. Ben ook heel blij met dit forum.
ja ik ook nou is mijn vriend niet zo moeilijk die wilt graag alles weten dus ja .. ik vind tmijn lichaam zo raar
Wauw, het gaat echt goed, heel veel roze! Ik heb gisteren getest, die was negatief. Vanochtend moest ik vreog naar college, dus niet getest, en ik moet het hele weekend vroeg beginnen op werk, dus als ik nog niet ongesteld geworden ben, test ik maandag wel. Pfff, spannend zeg!
@ Pio: super super gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik heb al een eerder een inwendige echo gehad, je voelt je alleen een beetje bekeken daar beneden, mja dat hoort er nou eenmaal bij. @ nijn: ik geloof dat jij nog vroeg naar dat potje van mijn vriend, we leveren het gewoon in dan heeft de gyn 2 uitslagen waar hij naar kan kijken, dan hoeven we dat al niet meer bij haar aan te vragen. Ben wel blij dat we een vrouwelijke arts krijgen @ lovepeet: mijn duimen blijven draaien tot je duidelijkheid hebt!
alle ladies gefeliciteeeeeeeeeerd we gaan voor de volgende ronde helaas, maar proberen blijft altijd leuk hihi doeeeeeeeeeeg! mamaatje 123
Ik weet nog wel datik me ook niet zo op mijn gemak voelde. Maar ik vond het wel heel mooi om te zien wat er precies gebeurt van binnen. Hoe je eitjes groeien enzo. Wat techniek toch allemaal kan tegenwoordig. Gelukkig hadden wij ook iedere keer een vrouwelijke arts. Ik heb voor dinsdag trouwens nog een afspraak staan. Voor een evaluatiegesprek. Ik ben wel van plan om gewoon te gaan, maar ben benieuwd wat er nu besproken wordt.