Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik vind dat je het best veel hoort. zwangeren die nega testen..maar durf er niet op te hopen...heel irri..

2. valerie20

valerie20 Lid

7 mrt 2010
    31
    0
    0
    Het probleem was dat ze wel bloed verloor eigenlijk op de moment dat ze ongi moest worden... zo'n dag of 3 -4 maar ze zei dat het zeker niet haar ongi waren... omdat ze die 7 a 8 dagen had... en veel meer... ondertussen bleef ze klussen. En ook testen omdat ze haar echt niet goed in haar vel voelde, ze was naar HA geweest voor een prik en daar zagen ze ook niets.

Tot op het moment dat ze (na 3 maanden) totaal geen bloed meer verloor een test deed en ze zwanger bleek te zijn... ze maakte een afspraak met Gyn en baby bleek al te groot te zijn voor nog maar een maand ver te zijn en gyn stelde vast dat ze zo'n ongeveer 3 maanden was...

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Het geeft wel wat rust, maar ik baal gewoon ontzettend dat onze huisarts ons niet serieus neemt en ons geen verwijsbrief wil geven. Maakt me beetje (erg) boos :) Maargoed, de afspraak staat 15 april en dan zullen we zien wat ons plan gaat worden.

Ben wel erg benieuwd naar de uitslag van onze 2 zaadjestest, ik hoop dat die iets beter is dan de vorige keer!

4. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hoi

Bij mij ook negatieve test (woensdag), ik ga morgen opnieuw een test uitvoeren.
    Ben wel wat vermoeid en af en toe misselijk.
    Lastig hoor, ben ook bang dat mijn cyclus in de war is, terwijl hij normaal altijd exact klopt.

Wachten maar...:(

Groetjes anne

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    dat heb ik dus ook anne..heb je het gevoel dat je zwanger bent mischien?

6. valerie20

valerie20 Lid

7 mrt 2010
    31
    0
    0
    Denk dat ik ongi pijn heb nu... (heb ook een beetje te veel gegeten...):p
    mijn eten wil gelijk terug naar boven komen...
    ppff, khoop als ik dan toch ongi moet krijgen dat ik ze morgen zeker krijg... We kunnen dan weer op naar de volgende ronde!

grtjs

7. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Apart verhaal! Blijkt weer dat vanalles mogelijk geen mens is hetzelfde......

Wat spannend allemaal he, ik hoop dat jullie geluk hebben deze keer. Bij mij is het op het moment ook vreemd sinds gisteren heb ik een beetje bruin rose verlies (innesteling?) gisteren avond helemaal niks en vandaag weer wel. Vanmorgen was ik een beetje misselijk en nu ook raar in mijn buik. Ik weet niet meer wat ik moet denken. vandaag is dag 27 van mijn cyclus. Dat betekend dat ik vandaag of morgen ongi moet worden 'normaal'gesproken dan. Zucht Ik probeer iedere keer heel nuchter erover te blijven maar het blijft erg spannend.

Grtjs shygirl

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    heej lovepeet, voel je je al wat beter?

10. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Waar blijft mn ongi?? Dit is dag 32.. Woensdagochtend negatieve test.. Afwachten afwachten afwachten...! En dit is pas ronde 1, duurde het bij jullie ook zo lang??

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    jaaa.

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

ronde 1 duurde bij mij 64 dagen :p
    Daarna 47..... 38... 35... 35... 33 (die van 35 zijn allebij opgewekte ongi's door de gyn)

13. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ow kan dus nog wel even duren bij mij.. Ik mag nog helemaal niet klagen omdat het pas ronde 1 is maar dat afwachten is zo vervelend! Laat die ongi maar gewoon komen, kunnen we verder naar ronde 2 ;)

14. Jettebel

Jettebel Lid

21 feb 2010
    45
    0
    0
    SPH'er of te wel hulpverlener (persoonlijk begelei
    Alphen aan den Rijn
    Hallo dames!
    Wat een spannende dingen gebeuren hier allemaal. Dames overtijd, vervolgstappen gemaakt en weer zwangeren erbij. Pio wat super nieuws!:D en tegelijkertijd voor Lovepeet wat minder nieuws. Jammer meis:(
    Vanavond heb ik 2v5 testen gekocht, want... nog steeds geen ongi te bekennen. Zelfs het bruinverlies is opgehouden. Dus morgenochtend ga ik met ochtendurine testen. Afgelopen dinsdag een maand geleden dat ik voor het laatst ongi was. Dusss...
    Nu het moment van de waarheid wel heel dichtbij komt, vind ik het toch wel heel spannend worden hoor! Uiteraard laat ik jullie morgen weten hoe het hier afgelopen is! Fijne avond allemaal, maak er wat leuks van!;)

ps Nog meer testers morgen?

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Miekiee, groen is goed ;)
    Roze is natuurlijk helemaal goed, maar nog niet 100% zeker !

Dank je

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hier trouwens gaan we saampjes morgen of overmorgen testen !
    Eerst zondag, maar vriendlief zei vandaag, misschien dat we morgen gaan testen, maar het liefste houd ik het op zondag ;)

17. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Ik weet het niet, wist ik het maar...:D

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Heb vannochtend met kv 2v5 getest. Er kwam een soort van 2e lijn aan de onderkant, als dit de lijn was (I) dan stond het tweede lijntje zo (_) aan de onderkant. Ik heb de test niet weggegooid en zag dus toen ik net thuiskwam dat er nu ook een lijntje zo (I) stond..heel vaag maar je ziet het wel. Ik weet niet wat ik ervan moet maken hoor.. (lijntje is heel licht roze trouwens) denk dat ik gewoon over een week ga testen mocht ik het nog niet zijn...

Ik heb best wel veel buikpijn nu..geen ongi pijn maar heel anders. Als ik loop dan lijkt het alsof ik een ballon erin heb zitten zeg maar..moeilijk uit te leggen...

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Wat een roze namen al!!! Wat goed!
    Hier nog geen ongi te bekennen. Moet het dan morgen worden.
    Aan de ene kant heb ik al de hele tijd het gevoel van, deze keer is het écht raak, maar heb woensdag een test gedaan en die was negatief.. Tuurlijk ook te ver voor NOD, maar was zo positief dat ik dacht, het kan niet anders als positief zijn.
    Verder heb ik al sinds mijn ei super veel pijn in me borsten.
    Als er morgen nog niks is doorgebroken, dan gaan we zondag testen.
    Laat het jullie sowiso nog even weten :)

20. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    @ pindakoek: heb je een foto?? Ben wel benieuwd!
    Wel erg raar...

Deel Deze Pagina