Wie ook +/- 12 maart NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mamavanjayden gefeliciteerd meid!!

2. zus01

zus01 Niet meer actief

ik sluit me hierbij aan. mooi gezegd, niki

succes voor alle dames met een komende NOD en dat er maar veel zwanger mogen zijn!!!

3. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    hallo meiden

Pff zit er even helemaal doorheen :(
    Afgelopen nacht in het ziekenhuis gezeten met onze kleine man. Hij werdt rond 00:00 helemaal benauwd wakker en hoesten als een zeehond echt heel eng, Hij trillde aan alle kanten en was helemaal overstuur. Hij HAP gebeld en mochten meteen komen. Hij is helemaal onderzocht en blijkt Pseudocroup te hebben. IS een kinderziekte aan de luchtwegen. Gelukkig niet ernstig maar hij loopt al met zijn longen bij de kinderarts dus dacht echt dat het fout was. HIj heeft nu voor 2 dagen pretnison dus hopelijk helpt het en krijgt hij vanavond niet weer zo'n aanval.

VOor de rest gaat het wel met mij. Moet nog een hele week wachten todat ik de uitslag krijg en begin toch wel erg zenuwachtig te worden. Heb allemaal pijntje in mijn onderbuik en verlies echt veel afscheiding (sorry). Ben erg benieuwd in welke cin factor ik zit.

Donderdag naar het ziekenhuis voor een echo van mijn linkerborst dus daar ben ik ook wel een beetje zenuwachtig voor.

Nou helemaal offtopic maar wilde het even kwijt

Alle zwangeren GEFELICITEERD :) Gewelig

4. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Heb net een vroege test gedaan van CB, maar niets op te zien. Zal waarschijnlijk woe gewoon de duiveltjes mogen begroeten.... Maar ik wacht nog geduldig af... wie weet maak ik gewoon laat HCG aan... pfff moet mezelf toch hoop aanpraten....

5. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    @marjolein25; jeetje zeg... hoop dat je kleine er snel van opknapt!!! Beterschap

6. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marjolein wat een erg verhaal zeg! hoop dat de uitslag allemaal meevalt.

Ik ben nog steeds niet ongesteld en kreeg net een bericht over het pendelen MAART laten we het hopen:)

7. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @summergirl Spannend! Ga je morgen testen?

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Jeetje Marjolein, hopelijk knapt jullie kleine snel op!!
    En jij heel veel sterkte met wachten en ik hoop dat je goede uitslagen krijgt en dat jullie verder kunnen voor een tweede kleine!

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Marjolein
    Sterkte meid...

10. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    marjolein sterkte daar he,met jou en me je kind.het zit je ook niet mee ook hoor!eng he ,om te ien als je kind het zo benauwd heb,kreeg hij zo'n puffer...met zuurstof?
    en hooop dat je borst foto's goed zijn meid.

tester s6 allemaal....

11. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marjolein Sterkte met jullie kleine man!

12. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    @ Ukke, djw, hoop het zelf ook:D
    @ Marjolein, ik hoop dat alle uitslagen goed zijn. En beterschap met je kleintje!

Hier nog steeds geen duiveltjes. Was vanavond in slaap gevalleb na het eten, schrok ik in 1 x wakker om 22.45. Nu dus geen slaap meer :)
    Gelukkig hoef ik morgen pas om half 3 tot 18.00 te werken. Ga morgenochtend de kv 2v5 halen, twijfel nog of ik morgen al ga testen of woensdag. Als ik aan het eind v/d week nog niet ongi ben, en geen posi test, bel ik even de ha. Kijken wat zij kunnen doen.

13. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden,

Angela en Arjan heb je nog een beetje kunnen slapen?

Hier was vanochend mijn temp naar beneden geschoten :( Ongi zal vandaag of morgen wel doorbreken... Balen :x Hopen op ronde 6 dan maar. Hoe verder je komt, hoe meer je aan je eigen lichaam gaat twijfelen... :-S

14. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lindaatje

Ik zou idd vandaag kunnen testen maar durf het nog niet haha.. ik denk dat ik probeer te wachten tot donderdag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden..!!

15. nijnonijntje

Spannend al die testers hier ;)
    Ben erg benieuwd naar de uitslagen als iemand gat testen.

16. valerie20

valerie20 Lid

7 mrt 2010
    31
    0
    0
    Heb enkele foto's getrokken maar je ziet er niets op...
    daarnet weer een test gedaan en ik als je goed kijkt zie je weer een lijn maar echt niet duidelijk... ook als ik een foto trek zie je het niet door het glaasje waar de lijntjes onder zitten...
    ik ben nog nooit zo overtijd geweest en die pijnen zijn nog steeds aanwezig... waarom dan geen posi test? ik kan niet beginnen rekenen voor volgende ronde ook...
    misschien eens naar dokter gaan? maar ja ... als ik geen Hcg heb in urine kan ik toch geen hcg hebben in bloed?

hmmm... pff

grtjs

17. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Valerie, ik zie dat we in het zelfde schuitje zitten. Ik moest van arjan (haha hij vind het wel spannend) nog maar een testje doen. Anders had ik pas morgen weer gedaan.
    @ Lindaaatje, ik ben pas om 3 uur in slaap gevallen. Kon gelukkig even blijven liggen tot 9.45.
    Hoe gaat het verder met iedereen?

18. nijnonijntje

Ja ik weet ook neit of als je geen hcg in je urine hebt het ook neit in je bloed zit.
    Ik zou zeggen dat het eerder in je bloed zit dan in je urine, maar waarom ik dat denk weet ik ook niet. klinkt misschien logisch ofzo.
    Gewoon even naar de ha zou ik zeggen.

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    ohja, mijn testen blijven allemaal maagdelijk wit.

20. nijnonijntje

Ja?
    Balen zeg. Hoop niet dat je cyclus ineens weer langer wordt ofzo. ZIe dat je de laatste twee maanden mooi 28 dagen hebt.

Deel Deze Pagina