Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben, wie is er nog meer in maart uitgerekend? melkchocolaatje 31 jaar, 1 ronde vmk, 1e ronde na 1 maand pauze . weer zwanger uitgerekend 5 maart 2014 Ga er vanuit dat dit een plakker is die ik over 8 maanden mag ontmoeten! Kan het wel van de daken schreeuwen! Dit is ons eerste kindje.
van harte gefeliciteerd!!! Ik weet sinds vanmiddag dat ik zwanger ben Loesiee89 23 jaar (bijna 24) ronde 10, 1e kindje! Zoals ik het nu zelf berekend heb ben ik 3 maart 2014 uitgerekend.. Ongelooflijk he! pff.. ik ben helemaal hyper! Maar zooooooooooo blij! Geniet er van meis en dat het bij ons allebei maar helemaal goed mag blijven gaan! Leuk om hier te kletsen!
Leuk leuk ik ben ook net zwanger en op 3 maart uitgerekend. Dit wordt mijn derde kindje maar ook ik vind het spannend want ik ben al wat ouder ( 41 ) maar zo blij dat wij nog een wondertje krijgen.
Alle zwangere gefeliciteerd. Ik ben zwanger van ons vijfde wondertje en uitgerekend voor rond 28 februari, maar het kan ook maart worden, dat zullen we over een week of wat weten. Ben door de pil heen zwanger geraakt vandaar dat het nog niet helemaal duidelijk is.
hey meiden! ik weet vanaf vanmiddag dat ik zwanger ben, ben 3 maart uitgerekend. heb eerst 2 jaar mmm gedaan met mijn ex en nu spontaan in ronde 1 zwanger van mijn nieuwe vriend liefs!
Hoi meiden. Ik weer sinds vanmiddag dat ik zwanger ben.. 10 maart uitgerekend ongeveer. Ven 23 en in de 4 de ronde raak.. Is ons eerste kindje!!
Hey dames meld me ook aan. Iig ik hoop dat het zo mag zijn aangezien ik nog geen mega knal test heb gehad maar volgends mijn man is het een echt tweede streepje. En tja ben niet ongesteld dus.....misschien dringt het nog niet helemaal tot me door. 27 jr,2 de kindje, eerste ronde. Gefeliciteerd allemaal!!!
Hai dames, Mag me hier ook aanmelden. Blike1987, 25 jaar, tweede kindje, tweede ronde zwanger. Uitgerekend 16 maart 2014. Lucindalice *zwaai*
Wil ik wel ff doen, maar moet nu eerst werken, dus doe het vanavond wel even.. Ja inderdaad erg rustig!
Top! Werk ze. Nog ff een vraagje hebben jullie het al verteld aan mensen? Of anders wanneer gaan jullie het vertellen? En hoe?