Wel of niet....?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aafke77, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Hallo dames,
    Het is alweer een tijd geleden dat ik iets gepost heb op dit forum.
    Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is Fenne inmiddels 1 geworden en het is een enorm lekker ding!
    Maarrrr ik heb een vraag mbt wellicht een nieuwe zwangerschap.
    Op koninginnedag hadden mijn vriend en ik een biertje teveel op en dan vergeet je wel eens wat. Zo ook een condoom....ik zat op dat moment net rond mijn eisprong. Op woensdag 5 mei werd ik ongesteld. Vreemd want ik had de vrijdag erop ongesteld moeten worden en ik ben nooit, nooit maar dan ook nooit vroeger of later ongesteld. Eigenlijk sinds die tijd voel ik me...tja hoe zal ik het zeggen...zwanger...Zere borsten, emotioneel, hongerig, kramperig en rommelig.....Een test op 22 mei gaf aan dat ik niet zwanger zou zijn maar ik blijf twijfelen. Zou die ongesteldheid van 5 mei een innestelingsbloeding zijn geweest en ben ik met testen wellicht te vroeg geweest?
    Wat denken jullie......

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Op 22 mei ben je zeker niet te vroeg met testen als je op/rond 30 april je eisprong gehad hebt. Maar als je twijfelt.. Nog een keertje testen zou ik zeggen.

3. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoi Mime,
    Vandaag (weer op woensdag dus) ben ik toch weer ongesteld geworden....tja het had ook wel een erg lucky shot geweest zullen we maar zeggen.
    Groetjes en bedankt voor je reactie.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Misschien dat dit wel een teken is om over een tweede na te gaan denken ;)

Deel Deze Pagina